P-20150704-00197_News

Οι πιλότοι και οι μηχανικοί της ομάδας φαίνεται πως έχουν εντοπίσει το πρόβλημα της STR10, αλλά δεν έχουν βρει ακόμη τρόπο να το λύσουν. Το μονοθέσιο δείχνει πολύ δυνατό στις ελεύθερες δοκιμές και τις κατατακτήριες, όμως, στο πρώτο stint και με βαρύ φορτίο καυσίμου, δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη στους οδηγούς. Μάλιστα, ο Carlos Sainz Jr τονίζει πως παρόλες τις δοκιμές σε Βαρκελώνη και Αυστρία, η αιτία παραμένει ένα μυστήριο.

Το πρώτο stint εξακολουθεί να είναι η αδυναμία μας. Αυτό είναι αυτό που πρέπει να εξετάσουμε και να βελτιώσουμε. Δεν ξέρω γιατί. Είναι κρίμα, διότι μόλις τελειώσουμε με τα πολλά καύσιμα, βάζεις ένα άλλο ελαστικό και έχεις 70-80 κιλά καυσίμου και ξαφνικά το αυτοκίνητο αρχίζει να συμπεριφέρεται κανονικά και έχουμε πολύ αξιοπρεπή ρυθμό.

Δοκιμάσαμε κάποια πράγματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εντός της σεζόν σε Βαρκελώνη και Αυστρία, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβώς γιατί γίνεται αυτό. Το μόνο κομμάτι που δυσκολευόμαστε είναι το πρώτο stint, ενώ σε FP1, FP2, FP3 και κατατακτήριες, είμαστε πάντα δυνατοί.

Όμως, με ελαστικά που δεν έχουν ζεσταθεί σωστά, γιατί ο γύρος προθέρμανσης δεν είναι ιδανικός, το αυτοκίνητό μας φαίνεται να είναι έξω από το παράθυρο (λειτουργίας του) και δεν ξέρουμε πώς να το επαναφέρουμε.

P-20150704-00077_News

Στο πρόσφατο Grand Prix του Silverstone, ο Max Verstappen δήλωνε την Παρασκευή πως μόνο η Mercedes είχε καλύτερο ρυθμό από τις STR, ανεβάζοντας κατά πολύ τις προσδοκίες. Όμως, στους πρώτους γύρους του αγώνα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, πράγμα που σύμφωνα με τα λεγόμενα του Sainz μπορεί να οφείλεται στην αλλόκοτη αίσθηση που δίνει η STR10.

Πρόκειται για το πόσο άνετα αισθάνομαι με το αυτοκίνητο. Ξέρω ότι στις κατατακτήριες μπορώ να κάνω ό, τι θέλω, στρίβοντας το αυτοκίνητο όπου θέλω, γιατί έχω πρόσφυση στο πίσω μέρος, έχω εμπιστοσύνη. Αλλά με 100 κιλά δεν ξέρω αν θα έχω υπερστροφή κατά την είσοδο ή στο μέσο της στροφής. Είναι λίγο περίεργο.