fiat-aegea-gets-more-down-to-earth-wagon-guise-in-latest-renderings_1

Η Fiat παρουσίασε τον Μάιο που μας πέρασε το Aegea. Ένα πρωτότυπο προπαραγωγής στην ουσία που ωστόσο μας δίνει μία πολύ καλή ιδέα για το πώς θα είναι το μοντέλο που θα λανσαριστεί εν τέλει στην αγορά. Το Aegea όμως –ή όπως ονομάζεται όταν ξεκινήσουν οι πωλήσεις του– δεν θα είναι ένα μεμονωμένο μοντέλο. Θα είναι μία οικογένεια μοντέλων που εκτός από την sedan έκδοση, θα περιλαμβάνει την hatchback αλλά και την station wagon. Σε πρόσφατη συνέντευξη ο CEO της Fiat, Olivier Francois, παρομοίασε το Aegea με τα IKEA… Όταν ρωτήθηκε για το αν η “οικογένεια” Aegea θα είναι προσιτή, απάντησε:

Θα είναι λειτουργική και όχι φορτωμένη με πράγματα που οι πελάτες δεν θέλουν να πληρώσουν. Αν το συγκρίνετε με το Bravo, θα καλύπτει το ίδιο κομμάτι της αγοράς με δύο αμαξώματα [hatchback και station wagon] και μία σαφή αποστολή: Πρέπει να προσέξουμε ώστε να παρέχουμε αυτό που περιμένει ο πελάτης. Σαν το IKEA, προσιτό αλλά έξυπνο.


Ο Francois, μίλησε επίσης για το θέμα της παγκοσμιοποίησης της Fiat και για το πόσο δύσκολο –πρακτικά ακατόρθωτο- είναι αυτό. Ανέφερε ότι οι πολύ διαφορετικές γκάμες που έχει η εταιρίες σε διαφορετικές αγορές όπως αυτές της Ευρώπης, της Βραζιλίας και της Κίνας, οφείλονται τόσο στους διαφορετικούς χαρακτήρες των αγορών, όσο και στους διαφορετικούς κανονισμούς. Ένα αυτοκίνητο που πωλείται στην Βραζιλία, δεν μπορεί να έρθει στην Ευρώπη επειδή δεν θα πληρούσε ορισμένους κανονισμούς ασφάλειας και εκπομπών ρύπων. Από την άλλη, ένα αυτοκίνητο που πωλείται στην Ευρώπη, δεν μπορεί να πάει στην Βραζιλία γιατί είναι φορτωμένο με περιττή τεχνολογία που αυξάνει το κόστος. Και δεν βλέπει να υπάρχει σύγκλιση των κανονισμών στο εγγύς μέλλον…