Fernando Alonso with his engineer on the grid.

Μετά από τα παρατράγουδα των περασμένων ετών, αλλά και τη ζημιά στην εικόνα της Pirelli -η οποία απλά ακολούθησε τις οδηγίες της FIA– οι Ιταλοί έφτιαξαν φέτος σκληρά και ανθεκτικά ελαστικά, τα οποία πληγώνουν το θέαμα. Χρυσή τομή στο συγκεκριμένο ζήτημα, δεν υπάρχει, αλλά μια ιδέα που φαίνεται πως μπορεί να υλοποιηθεί, είναι η ελεύθερη επιλογή των δυο γομών από τις ομάδες. Τώρα, ο Fernando Alonso πηγαίνει το θέμα ένα βήμα παραπέρα, δηλώνοντας:


Νομίζω ότι αν είχαμε έναν περιορισμένο αριθμό σετ για όλη τη σεζόν, ίσως στα 20 σκληρά, 20 μεσαία, 20 μαλακά και 20 πολύ μαλακά, θα μπορούσες να επιλέξεις μόνος σου ποια ελαστικά να φέρεις σε κάθε Grand Prix. Ίσως υπάρχουν κάποιες πίστες που δεν βρίσκεσαι στην ίδια κατάσταση με τους ανταγωνιστές σου και ίσως να θες να ρισκάρεις περισσότερο ή λιγότερο. Νομίζω ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει.

Αυτό δεν είναι νέο. Με τα ελαστικά της Michelin, νομίζω ότι είχαμε όλοι διαφορετικές ενώσεις. Η McLaren είχε τις δικές της ενώσεις, η Renault είχε τις δικές της ενώσεις που ίσως ήταν πιο μαλακές στο μπροστινό μέρος, με διαφορετική κατανομή βάρους. Τώρα έχουμε τον ίδιο περιορισμό στο κάμπερ, τον ίδιο περιορισμό στην κατανομή βάρους, τον ίδιο περιορισμό στα ελαστικά.

Με τον πρώην πιλότο της Scuderia, συμφωνεί ο νυν επικεφαλής των κόκκινων, Maurizio Arrivabene. Ο Ιταλός θεωρεί πως μια ελεύθερη κατάσταση, θα μπορούσε να δώσει πιο ενδιαφέρουσες στρατηγικές σε σχέση με τις σημερινές.

Μιλώντας για τα ελαστικά, ονειρεύομαι την ημέρα που οι ομάδες θα μπορούν να κάνουν τις δικές τους επιλογές. Τότε, η F1 πρόκειται να γίνει πιο ενδιαφέρουσα.