471097

Η δοκιμασία είναι απλή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εύκολη. Το αντίθετο μάλιστα. Για να επιδείξει το σύστημα “Crawl Control” του 2016 Toyota Tacoma, η εταιρία αποφάσισε να κολλήσει ένα Tacoma στο χώμα και να το αφήσει να ξεκολλήσει τον εαυτό του.

Τόσο απλό. Απ’ ότι φαίνεται, οι αισθητήρες του αυτοκινήτου ανιχνεύουν το σπινιάρισμα, καταλαβαίνουν ότι το pickup κόλλησε και αποφασίζουν ακριβώς πόση ισχύ να αφήσουν να περάσει στους τροχούς ώστε το αυτοκίνητο να κινηθεί προς τα εμπρός – και πάνω!

Η πλάκα είναι ότι το 2016 Tacoma κατακρίθηκε για την χρήση ταμπούρων στον πίσω άξονα αλλά πρώτον, δεν φαίνεται να αποτελούν εμπόδιο σε αυτή τη δοκιμασία και δεύτερον, οι μηχανικοί ισχυρίζονται πως ήταν συνειδητή επιλογή για επιπλέον αντοχή.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Toyota, τα δισκόφρενα πίσω χρειάζονται για ρυμούλκηση αλλά τα Tacoma δεν ρυμουλκούν ιδιαίτερα βαριά φορτία. Τα ταμπούρα εμποδίζουν την άμμο και τις πέτρες από το “μπλέκουν” με τα φρένα.