11951586_10153043231987411_3725424342363525311_o

Την pole position στον ναό της ταχύτητας κέρδισε ο βρετανός οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, ο οποίος μέχρι στιγμής έχει κυριαρχήσει σε όλες τις περιόδους του GP της Monza, και θα ξεκινήσει από τη πρώτη θέση για έβδομη συνεχόμενη φορά.

Στην δεύτερη και τρίτη θέση βρέθηκαν οι οδηγοί της Ferrari, με πρώτο τον Kimi Raikkonen και τον Sebastian Vettel να ακολουθεί από κοντά, δίνοντας μία πιο συναρπαστική νότα για τον αυριανό αγώνα.

Ας δούμε όμως τι έγινε αναλυτικά ξεκινώντας από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην Ιταλική πίστα, καθώς η θερμοκρασία είχε αυξηθεί από τους ”λίγους” 16 βαθμούς του FP3, στους 21 στον αέρα και στους 34 στο οδόστρωμα .

11890385_10153473045562936_2324933732657435095_o

Q1

Η διαδικασία ξεκίνησε με τα 15 από τα 20 μονοθέσια να μπαίνουν στην πίστα για να κάνουν χρονομετρημένους γύρους. Με κεκτημένη ταχύτητα ο Lewis Hamilton έγραψε ένα εξαιρετικό χρόνο με τα μεσαία ελαστικά κάτι που δεν χαροποίησε σίγουρα τον ομόσταβλο του, ο οποίος είχε πρόβλημα στον κινητήρα. Εξαιτίας αυτού η Γερμανική ομάδα αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα που φόραγε το μονοθέσιου του Γερμανού στον αγώνα του Spa, ενώ προβλήματα με τους κινητήρες τους είχαν και οι Red Bull και οι Toro Rosso.

Παρά τα προβλήματα στον κινητήρα του και την αλλαγή αυτού, ο Nico Rosberg δεν επηρεάστηκε κάνοντας τον δεύτερο χρόνο, με τον Bottas να είναι στην τρίτη θέση. Οι Ericsson και Nico Hulkenberg ενεπλάκησαν σε συμβάν στο Q1, με τον Σουηδό να είναι υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες.

Με 5 λεπτά να απομένουν, εκτός 15αδας ήταν με την σειρά οι Button, Stevens, Merhi, Ricciardo (o οποίος δεν είχε βγει στην πίστα μέχρι εκείνο το σημείο) και ο Max Verstappen, που δεν θα ξεκινούσε καν λόγο προβλήματος. Έκτος των δύο Mercedes και των δύο Ferrari όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια φόρεσαν την μαλακή γόμα για να κάνουν την προσπάθεια τους να μπουν στο Q2. Πριν το τέλος της περιόδου είχαμε άλλο ένα συμβάν, καθώς οι μηχανικοί της Toro Rosso κατάφεραν να βγάλουν το μονοθέσιο του Max Verstappen στην πίστα, όμως ξέχασαν να κουμπώσουν το κάλυμμα του κινητήρα με αποτέλεσμα αυτό να αποκολληθεί.

Τελικά, με τη λήξη της περιόδου, εκτός 15αδας με την σειρά έμειναν για ακόμα μία φορά οι Button, Alonso, Stevens, Merhi, Verstappen, με τον τελευταίο να είναι πιθανό να τιμωρηθεί, λόγω της αποκόλλησης του καλύμματος του κινητήρα.

11952819_10153470381546413_6498760472115606626_oQ2

Με το πράσινο φως της δεύτερης περιόδου, οι Bottas και Rosberg φοβούμενοι την κίνηση βγήκαν αρκετά νωρίς στην πίστα, και προσπάθησαν να εξασφαλίσουν την θέση τους στον μεγάλο τελικό αρκετά γρήγορα. Την δόξα όμως των δύο πρώτων την έκλεψε ο Βρετανός οδηγός της Mercedes, Lewis Ηamilton, καθώς σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:23.383, όντας 8 δέκατα ταχύτερος του Rosberg και ενός δευτερολέπτου του Bottas.

Οκτώ λεπτά πριν το τέλος ξεκίνησε την πρώτη του προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά o Sebastian Vettel, με τον Γερμανό να γράφει τον δεύτερο χρόνο, μόλις 5 δέκατα πιο αργός από τον Lewis Hamilton, δείχνοντας ότι η Ferrari είναι κοντά. Ο teammate του Γερμανού πρωταθλητή, Kimi Raikkonen, έγραψε επίσης έναν εξαιρετικό χρόνο, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:23.757,  δείχνοντας ανταγωνιστικός μετά από καιρό σε κατατακτήριες, κάτι που τον ανέβασε στην δεύτερη θέση.

Τρία λεπτά πριν το τέλος, εκτός 10αδας ήταν με την σειρά οι Nasr, Grosjean, Sainz, Kvyat και Ricciardo. Την έκπληξη την έκανε ο Σουηδός οδηγός της Sauber ο οποίος κατάφερε να μπει στην δεκάδα με την λήξη του χρονομέτρου της περιόδου και έτσι με το πέσιμο της καρό σημαίας της δεύτερης περιόδου των κατατακτήριων δοκιμών εκτός δεκάδας έμειναν με τη σειρά: οι Maldonado , Nasr, Sainz και Daniel Ricciardo.

Σε δηλώσεις του στην μεικτή ζώνη της πίστας ο Fernando Alonso ερωτήθηκε αν θα ήθελε να ήταν στην θέση των οδηγών της Ferrari που τρέχουν για το Q3 και αν αυτοί τα πάνε καλά. Ο Ισπανός απάντησε ότι η Ferrari δεν τα πάει καλύτερα τώρα από το παρελθόν, γιατί πολύ απλά, παλαιότερα ήταν μπροστά στην βαθμολογία η έστω πιο κοντά στην Μercedes, ενώ τώρα βρίσκεται αρκετούς βαθμούς πίσω.

Spa-Francorchamps, Spa, Belgium. Sunday 23 August 2015. Felipe Massa, Williams FW37 Mercedes, gets on the brakes. Photo: Steven Tee/Williams ref: Digital Image WL4R2099

Q3

Το πράσινο φως στον τελικό των κατατακτηρίων άναψε με τους οδηγούς να περιμένουν στα pits και αυτό γιατί οι περισσότεροι θα έκαναν 2 γρήγορους χρονομετρημένους γύρους. Πρώτος ξεκίνησε τις χρονομετρημένες προσπάθειες του ο Γερμανός της Mercedes, γράφοντας 1:23.942, το οποίο του έδινε την 5η θέση, με τον teammate του να γράφει το 1.23.397 και να ανεβαίνει προσωρινά στην κορυφή του πίνακα των χρόνων.

Την ίδια στιγμή που έκανε τον ταχύτερο γύρο ο Lewis Hamilton, οι Vettel και Raikkonen έκαναν τον δεύτερο και τρίτο χρόνο αντίστοιχα. Ο νικητής του Le Mans, Nico Hulkenberg έχοντας πρόβλημα στον κινητήρα της Mercedes ήταν ο υπαίτιος των κίτρινων σημαιών, καθώς ακινητοποίησε το μονοθέσιο του ακριβώς στην είσοδο του pit lane.

Έχοντας τελειώσει όλοι τη πρώτη τους προσπάθεια και μπαίνοντας στο τελευταίο δίλεπτο, οι οδηγοί βγήκαν και πάλι στην πίστα φορώντας μία νέα φρέσκια γόμα μαλακών ελαστικών της Pirelli. Πρώτος πέρασε την γραμμή τερματισμού, με την καρό σημαία να πέφτει, ο Sebastian Vettel, ο οποίος βελτίωσε τον χρόνο του σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:23.685. Την έκπληξη την κάνει ο Φινλανδός teammate του Γερμανού, ο οποίος μετά από καιρό ανέβηκε στην δεύτερη θέση, ενώ τη δεύτερη σειρά εκκίνησης έκλεισε ο έτερος οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg.

To GP της Μόντσα θα ξεκινήσει αύριο στις 15:00 το μεσημέρι και αναμένετε συναρπαστικός.