484664

Θυμάσαι που τα μονοθέσια της Formula 1 κάποτε ακουγόταν σαν πραγματικά μονοθέσια και όχι όπως ακούγονται τα τελευταία δύο χρόνια; Ναι μιλάω για τις ένδοξες εποχές των V12 και V10 κινητήρων και ας ταξιδέψουμε 11 χρόνια πίσω στον χρόνο, και να δούμε τον ταχύτερο γύρο που έχει σημειωθεί ποτέ στη Formula 1.

Οδηγός: Juan-Pablo Montoya

Μονοθέσιο: Williams FW26

Πίστα: Monza

Στο GP της Monza το 2004, ο τρελός Κολομβιανός είχε καταφέρει να σημειώσει χρόνο 1:19.525 στις ελεύθερες δοκιμές, με μέση ωριαία ταχύτητα 262,2 χλμ/ώρα. Αυτή είναι η μεγαλύτερη μέση ωριαία ταχύτητα που έχει σημειωθεί ποτέ σε γύρο της Formula 1.

Στον αγώνα ο Montoya είχε καταφέρει να πιάσει τελική ταχύτητα 370 χλμ/ώρα στην μπροστά μεγάλη ευθεία της Ιταλικής πίστας. Τελικά τερμάτισε στην 5η θέση. Στο βάθρο είχανε ανέβει οι Rubens Barrichello (Ferrari), Michael Schumacher (Ferrari) και Jenson Button (BAR-Honda).

Δυνάμωσε τα ηχεία σου και απόλαυσε τον V10 3.0-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα να ουρλιάζει στην Parabolica στις 19.000 σ.α.λ.

  • Βαγγελης τσαντ

    Δεν με νοιαζει αν ειναι ευκολο ενα μονοθεσιο στην οδηγηση ή οχι. Οι κανονισμοι στα καυσιμα, τα λαστιχα και το DRS απλα πρεπει να φυγουν. Εδω κα 13-14 χρονια επικρατει το ρεκορ επρεπε να χει καταριφθει μια δεκαετια πριν. Γ@μω τους κανονισμους της FIA γ@μω.

  • Βαγγελης τσαντ

    Προτιμω να χρησιμοποιω αρχιδια να προσπερνω απο το να παταω ενα κουμπι σαν τα καρτουν