Ford IAA 2015 (1)

Η Ford στην Φρανκφούρτη δεν μας παρουσιάζει κάτι το εντελώς νέο μιας και εδώ υπάρχει η ευρωπαϊκή έκδοση του Edge που το είδαμε το καλοκαίρι του 2014, όπως επίσης και η ευρωπαϊκή έκδοση του Ranger που στην Ευρώπη θα φορά τον 2.0 Duratorq TDCi diesel κινητήρα σε δύο εκδόσεις, μια απόδοσης 180 ίππων με 400 Nm ροπής και μια με 210 άλογα και 450 Nm ροπή.

Παράλληλα ο επισκέπτης θα συναντήσει τις MY2016 εκδόσεις των Kuga και EcoSport που έχουν αποκτήσει νέα εξωτερικά χρώματα και νέα διακοσμητικά στο εσωτερικό.

Δελτίο Τύπου

Αποδοτικό, Αναβαθμισμένο Νέο Ford Edge Επεκτείνει τη Γκάμα SUV & AWD Μοντέλων Ford Μαζί με τα Ανανεωμένα Kuga και EcoSport

  • Το νέο Ford Edge θα επεκτείνει τη γκάμα Ford SUV για την Ευρώπη, αναβαθμισμένο SUV με εκπομπές CO2 κάτω από 150 g /km*, premium τεχνολογία και πολιτισμένη λειτουργία
  • Αναβαθμισμένο, μεσαίο SUV Ford Kuga με ανανεωμένο εσωτερικό, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 με φωνητικό έλεγχο και νέες εξωτερικές αποχρώσεις
  • Μικρό SUV Ford EcoSport χωρίς πίσω ρεζέρβα, με βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά και νέο εξοπλισμό άνεσης
  • Η Ford προσφέρει τώρα κίνηση AWD ή 4WD με το 50% σχεδόν της γκάμας των επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων της, από το υψηλών επιδόσεων Focus RS μέχρι το Ranger pickup και το Transit van

ΚΟΛΩΝΙΑ, Γερμανία, 14 Σεπτεμβρίου, 2015 – Το νέο Ford Edge – το τρίτο κεφάλαιο στο σχέδιο επέκτασης των SUV της Ford Motor Company για την Ευρώπη που κάνει ντεμπούτο με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης – θα προσφέρει βελτιστοποιημένη απόδοση καυσίμου και εκπομπές CO2 κάτω από 150 g/km* όταν αρχίσει να παράγεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Το high-tech, αναβαθμισμένο Edge με premium τεχνολογία και πολιτισμένη λειτουργία θα πλαισιώσει το μεσαίο SUV Ford Kuga και το μικρό SUV EcoSport απαντώντας στις ανάγκες των αυξανόμενων αριθμών πελατών SUV στην Ευρώπη. Η Ford ευελπιστεί να πουλήσει 200.000 SUVs στην Ευρώπη το 2016 – 200% αύξηση συγκριτικά με το 2013.

«Το νέο Ford Edge προσφέρει υψηλή απόδοση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2 με τη βοήθεια των εξαιρετικά προηγμένων κινητήρων μας με τεχνολογία Auto-Start-Stop,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Οι τάσεις των καταναλωτών για SUV και οχήματα all-wheel drive όπως το νέο μας Edge είναι τόσο έντονες ώστε σχεδιάζουμε να λανσάρουμε πέντε νέα οχήματα την επόμενη τριετία που προορίζονται για την αγορά SUV και crossover.»

Το δημοφιλές Ford Kuga διατίθεται τώρα για παραγγελία με νέο εξοπλισμό που περιλαμβάνει το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 με οθόνη αφής 8-ιντσών, αναβαθμισμένο εσωτερικό και νέες εξωτερικές αποχρώσεις. Το Ford EcoSport αναβαθμίζεται με προηγμένα στιλιστικά στοιχεία, βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά και νέο εξοπλισμό άνεσης.

Πλήρως ανανεωμένο Ford Edge

Το κομψό και προηγμένο Ford Edge θα προσφέρεται στην Ευρώπη με κινητήρα 2.0 TDCi diesel 180 PS και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ή με 2.0 TDCi diesel bi-turbo 210 PS με εξατάχυτο αυτόματο PowerShift. Και τα δύο κινητήρια σύνολα θα καταναλώνουν 5,8 l/100 km με εκπομπές CO2149 g/km χάρη στην τεχνολογία Auto-Start-Stop.

Το Edge θα περιλαμβάνει επίσης την τεχνολογία Intelligent All-Wheel Drive (AWD) της Ford στάνταρ, που προσφέρει άμεση μετάβαση από την εμπρός κίνηση στην τετρακίνηση αναβαθμίζοντας την ενεργητική ασφάλεια κυρίως σε ολισθηρές συνθήκες.

Μετρώντας την πρόσφυση όλων των τροχών κάθε 16 χιλιοστά του δευτερολέπτου – είκοσι φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού – το σύστημα μπορεί να μεταφέρει έως και το 100% της ροπής του κινητήρα στους εμπρός ή πίσω τροχούς. Μεταφέροντας τη ροπή μόνον όπου και όταν είναι απαραίτητο, το Intelligent AWD έχει ελάχιστες επιπτώσεις στην απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 συγκριτικά με τα συστήματα μόνιμης τετρακίνησης (4WD).

Το νέο Edge θα προσφέρει νέες τεχνολογίες της Ford, όπως Adaptive Steering, που βελτιστοποιεί αυτόματα την απόκριση διεύθυνσης διευκολύνοντας τους ελιγμούς σε χαμηλές ταχύτητες, παραμένοντας παράλληλα ακριβές και διαισθητικό στις υψηλότερες ταχύτητες, και Front Split View Camera, που δίνει πιο σαφή εικόνα της κυκλοφορίας στο οδηγό σε διασταυρώσεις ή χώρους στάθμευσης με περιορισμένη ορατότητα.

Το Edge θα λανσάρει για πρώτη φορά στην κατηγορία το Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection: ένα σύστημα βασισμένο σε κάμερα και ραντάρ που λειτουργεί σε ταχύτητες από 8 km/h έως 180 km/h για την ανίχνευση οχημάτων και ανθρώπων στο δρόμο. Το σύστημα μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα εάν ανιχνευτεί επικείμενη εμπρόσθια σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις. Η Ford ευελπιστεί σε πεντάστερη κατάταξη από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης ασφάλειας στις συγκρούσεις Euro NCAP.

Η εξαιρετικά αθόρυβη καμπίνα είναι αποτέλεσμα χρήσης ηχομονωτικών παρμπρίζ και εμπρός παραθύρων που συμβάλλουν στην ελαχιστοποίηση των θορύβων. Οι ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος και οι επενδύσεις των θόλων των τροχών ελαχιστοποιούν τους θορύβους από το δρόμο και τον αέρα. Όλα τα μοντέλα Edge εφοδιάζονται επίσης με την τεχνολογία της Ford, Active Noise Control που ανιχνεύει τους ανεπιθύμητους θορύβους του κινητήρα μέσα στην καμπίνα κα τους καταστέλλει μέσω ηχητικών κυμάτων αντίθετης φάσης που παράγει το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό του Edge αποπνέει μία αίσθηση πολυτέλειας με υλικά υψηλής ποιότητας όπως μαλακές επενδύσεις στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, διακοσμητικά διακοπτών σε high-gloss piano black και ένα satin silver μεταλλικό φινίρισμα στις λαβές των θυρών, τους δακτυλίους των αεραγωγών, την επένδυση του ντουλαπιού και τα ένθετα του τιμονιού. Το ευρύχωρο Edge προσφέρεται επίσης με θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.

«Το νέο Edge θα προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία στους επιβάτες συγκριτικά με μεγάλα SUV του ανταγωνισμού που κοστίζουν πολύ περισσότερο. Το στυλ και οι τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας του Edge συναγωνίζονται τις premium προτάσεις στην Ευρώπη,» δήλωσε ο de Waard.

Νέα τεχνολογία και στυλ για το Kuga

Το Ford Kuga θα προσφέρει το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας της Ford SYNC 2 για πρώτη φορά επιτρέποντας στους οδηγούς να λειτουργούν το τηλέφωνο και τα συστήματα ψυχαγωγίας, κλιματισμού και πλοήγησης χρησιμοποιώντας απλή, καθομιλουμένη γλώσσα.

Το SYNC 2 περιλαμβάνει μία έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα – προηγουμένως 5 ιντσών – που βοηθά επίσης τους οδηγούς όταν ελίσσονται παρουσιάζοντας ζωντανά μία εικόνα από την Rear View Camera.

Η ανοιγόμενη, πανοραμική οροφή του Kuga έχει εξελιχθεί ώστε να προσφέρει βελτιωμένο εξαερισμό για τους επιβάτες. Η οροφή μπορεί επίσης να ελέγχεται μαζί με τα εξωτερικά παράθυρα χρησιμοποιώντας το τηλεχειριστήριο του κλειδιού στο πλαίσιο μιας λειτουργίας γενικού ανοίγματος και κλεισίματος που δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να ψύχουν εκ των προτέρων το εσωτερικό του οχήματός τους τις θερμές ημέρες. Το στυλ του εσωτερικού έχει ανανεωθεί με νέα σχεδίαση αεραγωγών που μειώνει τις αντανακλάσεις στο παρμπρίζ. Στο εξωτερικό, οι αποχρώσεις Ginger Ale και Panther Black αντικαθίστανται από τις νέες Green Instinct και Shadow Black – η πρώτη σε μία γκάμα νέων premium αποχρώσεων Mica που προσφέρει η Ford.

Η κομψή δεύτερη γενιά Ford Kuga έκανε το ντεμπούτο της τεχνολογίας Intelligent AWD της Ford όταν λανσαρίστηκε το 2012, και περιλαμβάνει επίσης την hands-free tailgate της Ford που ανοίγει ή κλείνει με μία απαλή «κλωτσιά» κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού που προσφέρει το νέο Kuga περιλαμβάνουν Active Park Assist, Blind Spot Information System, Active City Stop, Lane Keeping Aid, Lane Departure Warning, Auto High Beam, Driver Alert και Traffic Sign Recognition.

Το Kuga διατίθεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο PowerShift και μία γκάμα προηγμένων κινητήρων Ford ανάμεσα στους οποίους ένας 2.0 TDCi diesel που αποδίδει 120 PS, 150 PS ή 180 PS, με εκπομπές CO2 από 120 g/km, και κατανάλωση από 4,6-lit 100/km. Ο βενζινοκινητήρας της Ford 1.5 EcoBoost διατίθεται επίσης με 150 PS ή 182 PS. Οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από 143 g/km και η κατανάλωση από 6,2-lit 100/km.

Η Ford πούλησε 65.500 Kuga μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου 2015, αύξηση 21% έναντι της ίδιας περιόδου το 2014.**

Η αναβάθμιση του EcoSport

Το μικρό SUV Ford EcoSport διατίθεται τώρα για παραγγελία χωρίς πίσω ρεζέρβα για πρώτη φορά.

Η νέα σχεδίαση της διαιρούμενης πίσω πόρτας παρέχει ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών μέσω του μερικού ανοίγματος. Στο εσωτερικό, νέα μερικώς δερμάτινα καθίσματα είναι στάνταρ στα μοντέλα Titanium ενώ φιμέ κρύσταλλα διατίθενται για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού του EcoSport. Το νέο Winter Pack προσφέρει θερμαινόμενο παρμπρίζ, θερμαινόμενους καθρέπτες και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, και εξαερισμό πίσω καθισμάτων στο επίπεδο του πατώματος αναβαθμίζοντας την άνεση των πίσω επιβατών το χειμώνα.

Το ανασχεδιασμένο εσωτερικό αποπνέει μία σύγχρονη αίσθηση υψηλού κύρους με νέο, υψηλής ποιότητας δέρμα για το τιμόνι και απόχρωση charcoal black για το κάτω τμήμα του ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες. Το ταμπλό περιλαμβάνει τώρα μία λειτουργία dimmer και χρωμιωμένους δακτυλίους, ασορτί με τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων.

Μοντέλα EcoSport εφοδιασμένα με σύστημα συνδεσιμότητας μέσω φωνητικού ελέγχου SYNC της Ford διαθέτουν έγχρωμη οθόνη 4‑ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Η θέση του μοχλού του χειρόφρενου για όλα τα αναβαθμισμένα EcoSport έχει βελτιστοποιηθεί με κριτήριο την ευκολότερη πρόσβαση και χρήση.

Τα επίπεδα θορύβων, κραδασμών και τριγμών έχουν επίσης μειωθεί χρησιμοποιώντας πιο παχιά ηχοαπορροφητικά υλικά στις πόρτες και το ταμπλό, και πιο σφιχτές τσιμούχες γύρω από τα πεντάλ, για ένα πιο αθόρυβο περιβάλλον στην καμπίνα και μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια. Ο συνδυασμός κινητήρα και κιβωτίου έχει βελτιωθεί για ροπή από τις χαμηλές στροφές και καλύτερη οδηγησιμότητα.

Σημαντικές βελτιώσεις στη δυναμική συμπεριφορά επιτεύχθηκαν χάρη στις διεξοδικές εργασίες εξέλιξης στην πίστα δοκιμών της Ford στο Lommel του Βελγίου, όπου 80χλμ. σε πίστα δοκιμών εξομοιώνουν με ακρίβεια πραγματικές οδικές συνθήκες από όλο τον κόσμο.

Ένας πιο άκαμπτος ημιάξονας πίσω προσφέρει καλύτερο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος και ανανεωμένοι συντελεστές ελατηρίων και αμορτισέρ βελτιώνουν την απόσβεση. Μείωση 10 mm στο ύψος του αμαξώματος χαμηλώνει το κέντρο βάρους του EcoSport για βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και τα συστήματα Electronic Stability Control και διεύθυνσης έχουν σεταριστεί ειδικά για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους.

Ο κινητήρας 1.5 TDCi αποδίδει επίσης 95 PS, βελτίωση +5 PS, και καταναλώνει 4,4 l/100 km με εκπομπές CO2 115 g/km. Ο 1.0 EcoBoost 125 PS καταναλώνει 5,4 l/100 km με εκπομπές CO2 125 g/km, ενώ ο 1.5 Ti-VCT έχει κατανάλωση 6,3 l/100 km με εκπομπές CO2 149 g/km. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τώρα τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro Stage 6.

«Το κομψό και πρακτικό Ford EcoSport προσφέρει στους πελάτες ένα ευέλικτο και οικονομικό SUV και με αυτές τις βελτιώσεις το EcoSport αναβαθμίζεται σε εμφάνιση και αίσθηση,» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Το EcoSport εξελίχθηκε, γεωγραφικά, σε μερικά από τα πιο απαιτητικά εδάφη και κλίματα του πλανήτη, κάτι που το καθιστά μία ακόμα πιο ανταγωνιστική πρόταση για τους πελάτες στο πλαίσιο της αυξανόμενης Ευρωπαϊκής γκάμας των SUV. Επιπλέον, η ομάδα στην Πίστα Δοκιμών του Βελγίου έχει βελτιώσει περαιτέρω τη δυναμική συμπεριφορά κάνοντας το ακόμα πιο απολαυστικό για οδήγηση στους Ευρωπαϊκούς δρόμους.»

Η Ford έχει πουλήσει 22,900 EcoSports μεταξύ Ιανουαρίου – Αυγούστου 2015, τετραπλάσια αύξηση έναντι της ίδιας περιόδου το 2014.

Το AWD κερδίζει έδαφος

Η Ford προσφέρει τώρα τεχνολογία AWD ή 4WD σε οκτώ από τα 17 επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα της γκάμας της στην Ευρώπη – προάγοντας την οδηγική εμπειρία, το κράτημα και τις ικανότητες εκτός δρόμου.

Το νέο Ford Focus RS υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο δρόμου λανσάρει το Ford Performance AWD με Dynamic Torque Vectoring προσφέροντας ένα νέο επίπεδο συμπεριφοράς και οδηγικής απόλαυσης. Διπλοί ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι πολύδισκοι συμπλέκτες σε κάθε πλευρά της μονάδας πίσω κίνησης ελέγχουν την κατανομή ροπής εμπρός/πίσω, ενώ μπορούν να ελέγξουν και την κατανομή αριστερά/δεξιά – ώστε να προσφέρουν τη δυνατότητα κατανομής μεταξύ τροχών του ιδίου άξονα (torque vectoring), που έχει τρομερή επίδραση στην οδική συμπεριφορά και την ευστάθεια στο στρίψιμο.

Η μονάδα ελέγχου της πίσω κίνησης μεταβάλλει συνεχώς την κατανομή ροπής εμπρός / πίσω και αριστερά / δεξιά σύμφωνα με την τρέχουσα οδηγική κατάσταση, παρακολουθώντας δεδομένα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος 100 φορές το δευτερόλεπτο. Μέχρι το 70% της ροπής μπορεί να κατανεμηθεί στον πίσω άξονα. Μέχρι το 100% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα μπορεί να αποστέλλεται σε κάθε πίσω τροχό.

«Αυτό το AWD σύστημα είναι μία επαναστατική τεχνολογία, ικανή να προσφέρει εκπληκτικές πλευρικές επιταχύνσεις και κράτημα στο όριο,» δήλωσε ο Dave Pericak, director, Global Ford Performance. «Έχουμε ανατρέψει τον κανόνα που λέει ότι τα AWD hatchback δεν μπορούν να προσφέρουν οδηγική απόλαυση και έχουμε δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που ξαφνιάζει και ικανοποιεί ταυτόχρονα.»

Τα νέα Ford Galaxy, Mondeo και S-MAX προσφέρουν Intelligent AWD που διασφαλίζει βελτιωμένη πρόσβαση και κράτημα στο δρόμο με ομαλή μετάβαση από την εμπρόσθια σε AWD κίνηση για πιο σίγουρο πάτημα στο δρόμο κυρίως σε ολισθηρές συνθήκες.

Το Ford Transit μπορεί επίσης να εφοδιάζεται με Intelligent AWD για κορυφαία πρόσφυση και δυναμική συμπεριφορά και προσφέρει επιλογή AWD-Lock mode για βελτιωμένη πρόσφυση σε ακραίες συνθήκες.

Το Ford Ranger pickup προσφέρει επιλέξιμη από τον οδηγό 4WD με κοντό και μακρύ διαφορικό στο κιβώτιο τετρακίνησης, ενώ επιτρέπει στους οδηγούς των τετρακίνητων μοντέλων να αλλάζουν εν κινήσει τη μετάδοση από δύο τροχούς σε τέσσερις με μακρύ διαφορικό μέσω ενός μπουτόν στην κεντρική κονσόλα και σε ταχύτητες έως 120 km/h. Για ροπή στις χαμηλές στροφές ή πρόσθετο φρένο σε κατηφόρα σε δύσκολα εδάφη, οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιούν το κοντό διαφορικό και τετρακίνηση. Ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό βοηθά στη βελτίωση της πρόσφυσης σε δύσκολες συνθήκες.

Το νέο Ford Ranger κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη με τολμηρή νέα εμφάνιση, τεχνολογίες αιχμής και αναβαθμισμένους κινητήρες diesel που προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση έως 17% και εκπομπές CO2 171 g/km.

Η ναυαρχίδα της σειράς, Wildtrak, που θα δούμε στη Φρανκφούρτη διαθέτει αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία εξωτερικού, μοναδικό εξοπλισμό εσωτερικού και συναρπαστική απόχρωση Pride Orange σαν στοιχείο ταυτότητας. Το νέο Ranger διαθέτει επίσης προηγμένα χαρακτηριστικά όπως συνδεσιμότητα SYNC 2, Lane Keeping Aid και Adaptive Cruise Control.

# # #

* Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μια συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές κατανάλωσης σε άλλες περιοχές του κόσμου λόγω των διαφορετικών κύκλων οδήγησης και των κανονισμών που ισχύουν στις αγορές αυτές.

** Η Ford Ευρώπης αναφέρει τις πωλήσεις της για 20 Ευρωπαϊκές κύριες αγορές όπου εκπροσωπείται μέσω Εθνικών Εταιριών Πωλήσεων. Οι Euro 20 αγορές είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.

Το Ανθεκτικό Ford Ranger Κάνει Ευρωπαϊκό Ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη, η Κορυφαία Έκδοση Wildtrak Είναι η Επιτομή του Στυλ και της Ικανότητας

 

  • Το νέο Ford Ranger κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη με τολμηρή νέα εμφάνιση, τεχνολογίες αιχμής και αναβαθμισμένους, εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες diesel
  • Η κορυφαία έκδοση Wildtrak εκτίθεται στη Φρανκφούρτη με αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, εσωτερικό με πορτοκαλί πινελιές, και την εντυπωσιακή, νέα απόχρωση Pride Orange
  • Η απόδοση καυσίμου του νέου Ranger βελτιώθηκε μέχρι 17% χάρη στο Auto-Start-Stop, τις νέες σχέσεις τελικής μετάδοσης και το Electric Power Assisted Steering, με εκπομπές CO2 από 171g/km*
  • Προηγμένα χαρακτηριστικά όπως συνδεσιμότητα SYNC 2, Lane Keeping Aid και Adaptive Cruise Control κάνουν το Ranger ένα από τα πιο ‘έξυπνα’ φορτηγάκια της αγοράς
  • Οι πωλήσεις Ranger εξακολουθούν να σημειώνουν άνοδο στην Ευρώπη, αύξηση 36% από πέρσι τους πρώτους οκτώ μήνες του 2015, το νέο Ranger θα διατίθεται από τα τέλη του 2015

 

 

ΚΟΛΩΝΙΑ, Γερμανία, 14 Σεπτεμβρίου, 2015 – Το ανθεκτικό νέο Ford Ranger pickup κάνει την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με τολμηρή σχεδίαση, τεχνολογίες αιχμής και βελτιωμένη απόδοση καυσίμου, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν στα τέλη του 2015.

Η ναυαρχίδα της σειράς, Wildtrak, που θα δούμε στη Φρανκφούρτη, τοποθετεί το Ranger σε ανώτερο επίπεδο με αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία εξωτερικού, μοναδικό εξοπλισμό εσωτερικού και συναρπαστική απόχρωση Pride Orange σαν στοιχείο ταυτότητας.

«Με το εντυπωσιακό νέο Wildtrak στην κορυφή της γκάμας, το νέο Ford Ranger προσφέρει έναν ακατανίκητο συνδυασμό 4WD ικανοτήτων, ξεχωριστών στιλιστικών και premium χαρακτηριστικών όπως συνδεσιμότητα SYNC 2,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Το Ranger είναι έτοιμο για οποιαδήποτε πρόκληση – προσφέροντας βελτιστοποιημένη απόδοση καυσίμου, ικανότητα ρυμούλκησης και ωφέλιμου φορτίου και απαράμιλλο βάθος βύθισης.»

Το υπάρχον Ford Ranger έχει επιφέρει ραγδαία αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη από τα τέλη του 2011 που λανσαρίστηκε. Οι συνολικές πωλήσεις 21.600 οχημάτων το 2014 στις 20 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές της Ford** ήταν υπερδιπλάσιες από αυτές που καταγράφηκαν το 2012, ενώ 16.700 Ranger πουλήθηκαν τους πρώτους οκτώ μήνες του 2015 – αύξηση +36% από πέρσι. Το Ranger κέρδισε τον περίοπτο τίτλο ‘International Pickup Award 2013’, και το νέο μοντέλο προτίθεται να διεκδικήσει τον τίτλο του 2016 στο διαγωνισμό τον επόμενο μήνα.

Wildtrak – το απόλυτο Ranger

Το Ranger Wildtrak θεωρείται το απόλυτο Ranger έχοντας ένα μοναδικό, σκούρο γκρι μεταλλικό φινίρισμα για τη νέα τραπεζοειδή μάσκα με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς που την πλαισιώνουν. Η ίδια απόχρωση συνεχίζεται στους εξωτερικούς καθρέπτες, τις λαβές θυρών, τους πλαϊνούς αεραγωγούς, τις ράγες της καρότσας φόρτωσης και τα πίσω φώτα δημιουργώντας μία τολμηρή σπορ εμφάνιση.

Άλλα αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία του νέου Wildtrak περιλαμβάνουν ορθογώνιους προβολείς ομίχλης, μία μοναδική σπορ μπάρα, 18άρες ζάντες αλουμινίου και τολμηρά γραφικά Wildtrak, που όλα μαζί επικοινωνούν μία ακατανίκητη διάθεση για περιπέτεια. Ακόμα και η αποκλειστική απόχρωση του Wildtrak έχει επιλεχθεί ώστε να ξεχωρίζει από το πλήθος με το νέο μεταλλικό φινίρισμα Pride Orange.

Στο εσωτερικό, το πορτοκαλί χρησιμοποιείται σαν χρωματική πινελιά που προσθέτει μία σπορτίφ αίσθηση στο εντυπωσιακά μοντέρνο περιβάλλον της καμπίνας τύπου επιβατικού αυτοκινήτου. Μία στιβαρή οριζόντια μπάρα που ενώνει οπτικά τις εμπρός πόρτες τονίζει το πλάτος της καμπίνας και φιλοξενεί το ταμπλό οργάνων με δίχρωμες ψηφιακές ενδείξεις και μία οθόνη αφής οκτώ ιντσών. Το ταμπλό με μαλακή επένδυση και πορτοκαλί ραφές χαρίζει μία premium αίσθηση στο cockpit, ενώ οι δακτύλιοι γύρω από τους αεραγωγούς φέρουν ένα ελκυστικό, χρωμιωμένο φινίρισμα.

Το νέο Wildtrak διαθέτει μοναδικά καθίσματα – μεταξύ των οποίων ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού προς οκτώ κατευθύνσεις – με τολμηρά γραφικά στοιχεία και πορτοκαλί ραφές, συνδυάζοντας αντοχή και σπορτίφ στυλ.

Βελτιωμένοι κινητήρες diesel για εξαιρετική απόδοση καυσίμου

Το νέο Ranger προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου με πιο αποδοτικούς κινητήρες – χάρη στην τεχνολογία Auto-Start-Stop, στις νέες επιλογές σχέσεων τελικής μετάδοσης και τη χρήση του Electric Power Assisted Steering – μείωση κατανάλωσης έως 17% .

Η βελτιωμένη γκάμα diesel περιλαμβάνει εκδόσεις 130 PS και 160 PS του τελευταίου κινητήρα 2.2 TDCi της Ford – αντικαθιστώντας τις αντίστοιχες 125 PS και 150 PS του προηγούμενου μοντέλου – και την ισχυρή πεντακύλινδρη μονάδα 3.2 TDCi 200 PS. Διατίθενται εξατάχυτα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν συστήματα μετάδοσης στους τέσσερις ή στους δύο τροχούς. Τα μοντέλα Wildtrak προσφέρονται στάνταρ με 4WD.

Όλες οι εκδόσεις Ranger πετυχαίνουν σημαντικά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου με το μοντέλο 160 PS να καταναλώνει μόλις 6,5 l/100 km με εκπομπές CO2 171 g/km για μειωμένο λειτουργικό κόστος (προηγούμενο μοντέλο αντίστοιχα 7,8 l/100 km με 206 g CO2 /km.)

Το Ford Ranger παραμένει ένα από τα πιο χαρισματικά φορτηγάκια της κατηγορίας του. Με κορυφαία ικανότητα βύθισης έως 800 mm, και απόσταση από το έδαφος 230 mm, έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται τα πιο ακραία εδάφη με ευκολία. Χάρη σε μία γωνία προσέγγισης 28-μοιρών και γωνία αναχώρησης 25-μοιρών, οι οδηγοί του νέου Ranger μπορούν να νιώθουν αυτοπεποίθηση όταν έχουν μπροστά τους μεγάλα εμπόδια.

Ένα στιβαρό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο τετρακίνησης επιτρέπει στους οδηγούς των τετρακίνητων μοντέλων να αλλάζουν εν κινήσει τη μετάδοση από δύο τροχούς σε τέσσερις με μακρύ διαφορικό, μέσω ενός μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Για ροπή στις χαμηλές στροφές ή πρόσθετο φρένο σε κατηφόρα σε δύσκολα εδάφη, οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιούν το κοντό διαφορικό και τετρακίνηση. Ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό βοηθά επίσης στη βελτίωση της πρόσφυσης σε δύσκολες συνθήκες. Αυτά τα εκτός δρόμου πλεονεκτήματα συνδυάζονται επίσης με ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 kg και εξαιρετική ικανότητα ωφέλιμου φορτίου.

 

Προηγμένη συνδεσιμότητα και τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού

Μία σειρά τεχνολογιών αιχμής βοηθούν τους οδηγούς του νέου Ranger να παραμένουν συνδεδεμένοι και να έχουν τον απόλυτο έλεγχο. Μεταξύ αυτών είναι το σύστημα συνδεσιμότητας φωνητικής ενεργοποίησης της Ford SYNC 2, που περιλαμβάνει οθόνη αφής 8-ιντσών με χρωματικά κωδικοποιημένες γωνίες για εύκολη πλοήγηση στο μενού.

Μία γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης και ευκολίας με λειτουργίες όπως Lane Keeping Alert και Lane Keeping Aid, Adaptive Cruise Control με Forward Alert, Front και Rear Park Assist, Rear View Camera, και ένα στάνταρ σύστημα Electronic Stability Control με μείωση ενδεχόμενου ανατροπής και έλεγχο ευστάθειας τρέιλερ.

Μεταξύ των λοιπών ευφυών τεχνολογιών ξεχωρίζουν:

  • Hill Launch Assist, βοηθά τους οδηγούς να ξεκινούν με αυτοπεποίθηση από μία κεκλιμένη επιφάνεια με εμπρόσθια σχέση ή με όπισθεν
  • Hill Descent Control, χρησιμοποιεί το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης όταν το όχημα κατεβαίνει απότομα κεκλιμένες επιφάνειες με σταθερή ταχύτητα
  • Adaptive Load Control, προσαρμόζει το σύστημα Electronic Stability Control με βάση το φορτίο του οχήματος
  • Emergency Brake Assistance, παρέχει πρόσθετη πίεση στο σύστημα πέδησης για να αυξήσει τη δύναμη φρεναρίσματος εάν ο οδηγός πατά ελαφρά τα φρένα σε μία κατάσταση έκτακτης ανάγκης

«Για όσους αναζητούν ένα φορτηγάκι που μοιράζεται τη δίψα τους για περιπέτεια, το νέο Ranger Wildtrak είναι το απόλυτο πακέτο,» δήλωσε ο de Waard. «Είναι το ανθεκτικότερο, ευφυέστερο, τολμηρότερο Wildtrak που έχουμε φτιάξει ποτέ.»

# # #

* Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μια συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές κατανάλωσης σε άλλες περιοχές του κόσμου λόγω των διαφορετικών κύκλων οδήγησης και των κανονισμών που ισχύουν στις αγορές αυτές.

** Η Ford Ευρώπης αναφέρει τις πωλήσεις της για 20 Ευρωπαϊκές κύριες αγορές όπου εκπροσωπείται μέσω Εθνικών Εταιριών Πωλήσεων. Οι Euro 20 αγορές είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.