Germany Volkswagen

Νέα μέρα, νέες λεπτομέρειες και πληροφορίες για το σκάνδαλο που ταλανίζει τον χώρο του αυτοκινήτου. Η Environmental Protection Agency, έστειλε ένα γράμμα σε όλους τους κατασκευαστές προειδοποιώντας τους ότι μπορεί να δοκιμάσει ή να ζητήσει tests σε οποιοδήποτε όχημα ανά πάσα στιγμή σε συνθήκες που όπως αναφέρει η ίδια “αναμένεται να εμφανιστούν κατά τη διάρκεια φυσιολογικής χρήσης”. Επιπλέον, η Αμερικάνικη υπηρεσία υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι τα tests αυτά μπορεί να γίνουν ακόμα σε “οχήματα πολιτών”, παρακάμπτοντας επί της ουσίας τους κατασκευαστές και ελαχιστοποιώντας το ρίσκο να έχει πειραχθεί το όχημα που θα δοκιμαστεί. Αυτό που έχει γίνει σαφές από την όλη υπόθεση, είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο μετρούνται οι ρύποι και η κατανάλωση των αυτοκινήτων –βενζίνης ή πετρελαίου- πρέπει να αλλάξει ώστε να δίνει πιο ρεαλιστικά αποτελέσματα.


Πέραν αυτού, η υπόθεση της Volkswagen αποκτά κι άλλα επίπεδα αφού απ’ ότι φαίνεται, ότι γινόταν, γινόταν μέσω Γερμανίας και όχι μέσω της θυγατρικής εταιρίας στις Η.Π.Α. Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι στελέχη από τα κεντρικά της Volkswagen ή/και της Audi στην Γερμανία ήλεγχαν την κατάσταση με τα tests εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με πληροφορίες που βασίζονται σε εσωτερικά e-mails, ειδικοί της εταιρίας στην Καλιφόρνια, εξέταζαν όλα τα αυτοκίνητα που θα περνούσαν tests σύμφωνα με κριτήρια που έρχονταν από τη Γερμανία. Όλα τα αποτελέσματα, στέλνονταν στη συνέχεια πίσω στη Γερμανία πριν δοθούν στην EPA. αν κάποιο όχημα δεν περνούσε τα tests, μία ομάδα μηχανικών από το Ingolstadt πετούσε στις Η.Π.Α. “Πείραζε” το εν λόγω αυτοκίνητο για περίπου μία εβδομάδα και ως διά μαγείας, μετά περνούσε. Γι’ αυτό και απειλείται η θέση στελεχών όπως ο Wolfgang Hatz και ο Ulrich Hackenberg

Τέλος, η Ελβετία, βασιζόμενη στο γεγονός ότι το VW Group έχει παραδεχθεί πως 11.000.000 οχήματα παγκοσμίως (5 εκατ. Volkswagen) διαθέτουν την defeat device χωρίς όμως να έχει διευκρινίσει ακόμα πού βρίσκονται αυτά τα οχήματα, ανακοίνωσε πως απαγορεύει την πώληση όλων των αυτοκινήτων του Volkswagen Group που εξοπλίζονται με Euro5 πετρελαιοκινητήρες. Η απαγόρευση αφορά 180.000 αυτοκίνητα με τους 1.2 TDI, 1.6 TDI και 2.0 TDI. Πρόκειται για αυτοκίνητα που δεν έχουν πωληθεί ή ταξινομηθεί ακόμα και όχι αυτά που ήδη κυκλοφορούν. Ωστόσο, όπως είπα, αφορά σε όλες τις μάρκες του Group (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen) και όχι μόνο στην Volkswagen.

Τέλος, δες και ένα χιουμοριστικό video που έχει κυκλοφορήσει από το Funny or Die για το σκάνδαλο της Volkswagen.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.