megane

Παρότι βρισκόμαστε στη μέση του σκανδάλου Dieselgate της VW με το κύρος των πετρελαιοκινητήρων να έχει πληγεί, η Renault ανακοίνωσε πως η υβριδική έκδοση του νέου Megane, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα έρθει στην αγορά το 2017 και θα συνδυάζει έναν diesel κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Το Megane Hybrid Assist θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και θα καταναλώνει κάτω από 3 λίτρα/100χλμ. καυσίμου και θα εκπέμπει μόλις 76 γρμ/χλμ. Η Renault δεν περιέγραψε λεπτομερώς την λειτουργία του συστήματος αλλά τονίζει πως θα προσφέρει επιπλέον επιτάχυνση, ειδική σε χαμηλές ταχύτητες.

Δελτίο Τύπου

Η Renault συνεχίζει τη δυναμική της πορεία παρουσιάζοντας τα νέα Mégane και Talisman

Στην Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, η Renault συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την δυναμική της πορεία. Τα νέα Renault Mégane, Talisman & Talisman Estate είναι τα νεότερα μέλη της γκάμας της μάρκας, η οποία βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη προσφέροντας απόλυτα ολοκληρωμένες προτάσεις σε κάθε επίπεδο και για κάθε ανάγκη.

01 Το νέο Renault Mégane: δυναμικός σχεδιασμός και κορυφαίες τεχνολογίες

«Το νέο Mégane είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ανανεωμένη στρατηγική σχεδιασμού της Renault.

Οι δυναμικές γραμμές αναδεικνύουν την υψηλή αισθητική και το κύρος που το διακρίνει, οι αναλογίες, παράλληλα με τους έντονους ώμους εξασφαλίζουν μια εντυπωσιακή παρουσία.

Αντίστοιχα, τα φωτιστικά σώματα με την ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή, τόσο εμπρός όσο και πίσω, υπογραμμίζουν το στυλ του αυτοκινήτου, ενώ το κομψό εσωτερικό προσφέρει μια απόλυτα ραφιναρισμένη αίσθηση.»

Laurens van den Acker, Επικεφαλής σχεδιασμού

Δυναμική αισθητική με ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή

Η δυναμική παρουσία του νέου Renault Mégane βασίζεται στην ισορροπία των αναλογιών του. Το νέο μοντέλο διαθέτει σε σχέση με τον προκάτοχο του 64χλστ. μεγαλύτερο μήκος (4,359χλστ.), 25χλστ. χαμηλότερο ύψος (1,447χλστ.), μεγαλύτερα μετατρόχια, αλλά και αυξημένο κατά 28χλστ. μεταξόνιο (2,669χλστ.).

Το νέο μοντέλο φέρει τη νέα φωτεινή υπογραφή της μάρκας και παράλληλα στοιχεία χρωμίου σε σημεία τόσο στη μάσκα όσο και στο προφίλ του που ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας.

Η αεροδυναμική έχει παίξει καίριο ρόλο στο σχεδιασμό με σταθερά και ενεργά στοιχεία στο αμάξωμα να μειώνουν την αντίσταση.

Χάρη στους σμιλευμένους ώμους, το νέο Renault Mégane εκπέμπει απόλυτα την υψηλή αισθητική που βρίσκεται μέσα στο DNA της Renault. Οι έντονες και με ακρίβεια δουλεμένες γραμμές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, συναντώνται με τις αντίστοιχες που βρίσκονται στο κάλυμμα του κινητήρα, ενισχύοντας τη δυναμική παρουσία του αυτοκινήτου.

Ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή

Εμπνευσμένα από το Renault Talisman που αποκαλύφθηκε τον Ιούλιο, το νέο Renault Mégane διαθέτει μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος.

Μπροστά, τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED δημιουργούν την υπογραφή σχήματος “C” που φτάνει μέχρι τον προφυλακτήρα. Ορισμένες εκδόσεις φέρουν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full-LED (Pure Vision LED Technology) τα οποία προσφέρουν σημαντικά υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τα αντίστοιχα τεχνολογίας αλογόνου.

Σε όλες τις εκδόσεις τα πίσω σώματα τεχνολογίας LED φωτίζονται μόνιμα με αποτέλεσμα να τονίζεται ιδιαίτερα το πλάτος του αυτοκινήτου. Η προηγμένη τεχνολογία τους επιτρέπει όχι μόνο τη δημιουργία ενός τρισδιάστατου εφέ, αλλά και την εκπομπή ενός ιδιαίτερα έντονου κόκκινου χρώματος.

Κομψό εσωτερικό σε στυλ cockpit

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο φινίρισμα και την ποιότητα των υλικών ώστε να προσφέρουν μια νέα εμπειρία στους επιβάτες του νέου Renault Mégane.

Μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας βρίσκονται μέσα στο εσωτερικό, όπως το έγχρωμο head-up display που μέχρι σήμερα μπορούσε να το βρει κανείς μόνο σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας. Παράλληλα ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ που συνδυάζεται με την κάθετη οθόνη αφής R-Link 2 των 8,7’’ στη κεντρική κονσόλα.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ποιότητα και την αρμονία που προσφέρει η καμπίνα. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό επεκτείνονται σε μια συνεχή επιφάνεια στο πάνω μέρος των θυρών, όπως και στο κάτω μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Η εξατομίκευση του εσωτερικού σύμφωνα με το προσωπικό γούστο του ιδιοκτήτη, είναι δυνατή μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense, ενώ ειδικά σχεδιασμένο για το νέο μοντέλο είναι το ηχοσύστημα από την Bose.

Τα καθίσματα -διαθέσιμα με λειτουργία θέρμανσης και μασάζ- αγκαλιάζουν τους επιβάτες για απόλυτη άνεση και στήριξη, με το σκελετό τους να ακολουθεί την αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται στα Espace και Talisman.

Ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434λίτρα (384 κατά VDA) είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην κατηγορία και συνοδεύεται από έξτρα αποθηκευτικούς χώρους 25 λίτρων. Παράλληλα, αυξημένος σημαντικά (+20χλστ.) είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, με το νέο Renault Mégane να προσφέρει ιδανική ευρυχωρία για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Τεχνολογία από μεγαλύτερες κατηγορίες

Η χρησιμοποίηση της πλατφόρμας CMFεπιτρέπει στο νέο Renault Mégane να προσφέρει χαρακτηριστικά που κανείς μπορεί να βρει μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες όπως σε εκείνες των Espace και Talisman. Παράδειγμα ο πίνακας οργάνων με την οθόνη TFT, το σύστημα R-Link 2 (8,7’’) και τα συστήματα Multi-Sense και 4Control.

Το νέο Renault Mégane φέρει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης τα οποία ελέγχονται μέσω της οθόνης R-Link 2.

Αυξημένη ασφάλεια: έλεγχος της ταχύτητας μέσω του ενεργού cruise control (ACC), και αυτοματοποιημένο φρενάρισμα ανάγκης (AEBS). Προειδοποίηση: σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα ασφαλούς απόστασης (DW), σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας (TSR) και σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας (BSW). Άνεση: κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία προβολέων (AHLB), αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος.

Τεχνολογία Multi-Sense

Διαθέσιμη ήδη στα Espace και Talisman, η τεχνολογία Multi-Sense επιτρέπει στους χρήστες να προσωποποιήσουν την οδηγική εμπειρία που προσφέρει το αυτοκίνητο μέσω ρυθμίσεων στην απόκριση του κινητήρα, τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC και το φωτισμό της καμπίνας. Όλα τα παραπάνω γίνονται μέσω ενός επιλογέα στη κεντρική κονσόλα, ενώ προσφέρονται 5 προγράμματα.

Δυναμικοί κινητήρες με απόδοση έως 205 ίππους

Από το λανσάρισμα του μοντέλου θα βρίσκεται κάτω από το καπό του νέου Renault Mégane ο βενζινοκινητήρας Energy TCe 205 (έκδοση Mégane GT) που θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Παράλληλα από το 2016 διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 165 με το EDC 6 σχέσεων που θα συμπληρώνει τη σειρά GT.

Το νέο Renault Mégane θα χρησιμοποιεί επίσης τον πετρελαιοκινητήρα Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εκπέμπει μόλις 86γρμ./χλμ. CO2 και φέρει το σήμα ECO2. Τέλος τη γκάμα θα συμπληρώνουν οι κινητήρες diesel Energy dCi 90, 110 & 130, καθώς και οι βενζινοκινητήρες Energy TCe 100 & 130 (διαθέσιμο και με κιβώτιο EDC 7 σχέσεων)

Τέλος στις αρχές του 2017 θα προστεθεί και μια diesel «Hybrid Assist» έκδοση που θα καταναλώνει κάτω από 3λίτρα/100χλμ. καυσίμου και θα εκπέμπει μόλις 76γρμ./χλμ. Αυτή η τιμή θα επιτυγχάνεται ανακτώντας ενέργεια κατά την επιβράδυνση και χρησιμοποιώντας την κατά την επιτάχυνση.

Το νέο Renault Mégane GT: Εμπνευσμένο από τους αγώνες

Το νέο Renault Mégane GT με την πρώτη ματιά κάνει εμφανές ότι έχει δημιουργηθεί με βάση το DNA της Renault Sport. Οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και το ειδικό χρώμα Iron Blue καθιστούν βέβαιο ότι το αυτοκίνητο ανήκει στην οικογένεια GT. Οι τροχοί των 18’’ σχεδιάστηκαν ειδικά για το μοντέλο από τη Renault Sport, ενώ οι εξατμίσεις και ο διαχύτης είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο της F1. Αντίστοιχα τα καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα και τις μπλε ραφές ξεχωρίζουν τόσο για τη στήριξη που προσφέρουν όσο και την άνεση. Το ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι, τα paddles και η επιλογή “Race” στο σύστημα Multi-Sense συμπληρώνουν την εικόνα αυτής της ξεχωριστής έκδοσης.