img3

Οι φανατικοί της Lamborghini θα γνωρίζουν ότι η Ιταλική φίρμα ποτέ δεν έβγαλε Miura με την ονομασία “SVR”. Στην πραγματικότητα, υπήρχε μόλις μία αυθεντική Miura Jota –αυτή του Bob Wallace- η οποία καταστράφηκε στα χέρια του δεύτερου ιδιοκτήτη της. Από εκεί και πέρα, υπήρξαν και υπάρχουν Miura που μετατράπηκαν σε “SVJ”. Πόσες ακριβώς είναι αυτές και σε ποιο βαθμό μετατράπηκαν δεν γνωρίζουμε. Που κολλάει το “SVR” λοιπόν;

img7

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, κατασκευάστηκε το Δεκέμβριο του 1975 για τον εισαγωγέα της φίρμας στη Γερμανία, Hubert Hahne. Κατασκευάστηκε μάλιστα από την ίδια την Lamborghini. Βασίζεται σε μία Miura P400 S του 1968 αλλά έχει το εμπρός μέρος της Jota, επιπλέον αεραγωγούς στο καπό και φαρδύτερα πίσω φτερά ώστε να χωρέσουν οι BBS με τα φαρδιά, χαμηλοπρόφιλα Pirelli. Επίσης, είναι η μοναδική Miura που εξοπλίζεται με πίσω αεροτομή – η οποία είναι εμπνευσμένη από την Countach LP400 του Walter Wolf.

img13

Πόσο κάνει; Δεν γνωρίζουμε. Αλλά πρόκειται για μία μοναδική, πλήρως αναπαλαιωμένη Miura. Αν σκεφτείς ότι μία “απλή” Miura SVJ κοστίζει κοντά στα 2 εκατομμύρια ευρώ, φαντάσου πόσο θα κοστίζει αυτή. Κούκλα!