[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Alfa Romeo 16C Bimotore

Η τεράστια πλειοψηφία των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους έχει μόνο έναν κινητήρα. Δεν στέκομαι καθόλου στη θέση του κινητήρα· μπροστά ή πίσω (πες το και mid-engine). Βέβαια, υπάρχουν και αυτοκίνητα που έχουν υποστεί μετατροπές και διαθέτουν διπλή δύναμη, από δύο κινητήρες, ένα φαινόμενο που μόνο συχνό δεν είναι.

Ανάμεσα στα εκατομμύρια των αυτοκινήτων που υπάρχουν εκεί έξω, σίγουρα θα είναι αρκετά (σε αριθμό και όχι σε ποσοστό), όμως νομίζω πως κάποια αξίζουν την προσοχή, γιατί είναι πιο γνωστά. Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα δούμε μόλις 11 από αυτά, επομένως, αν νομίζεις πως πρέπει να αναφερθεί κάποιο άλλο, είσαι ελεύθερος να το συμπληρώσεις στα σχόλια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Golf II” ]

VW Golf II Pikes Peak

Volkswagen Golf II Pikes Peak

Το έτος 1987, η Volkswagen συμμετείχε στο Pikes Peak με το Golf II. Δύο κινητήρες, ο ένας εμπρός και ο άλλος πίσω, με τη δυνατότερη «έκδοση» να περιλαμβάνει δύο turbo κινητήρες, 1,8 λίτρων, 16 βαλβίδων, και τη μέγιστη απόδοση να είναι στα 652 άλογα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Twini” ]

Mini Cooper S

Twini

Θα πρέπει να πάμε ακόμα πιο πίσω για να συναντήσουμε το επόμενο αυτοκίνητο. Είναι ένα Mini Cooper S Mk1 του 1965, που είχε το προσωνύμιο «Twini». Αυτό, φυσικά, προέκυψε από τους δύο κινητήρες του, οι οποίοι του έδιναν συνολικά 180 άλογα, μαζί με κίνηση σε όλους τους τροχούς, εννοείται.

[/nextpage]

[nextpage title=”Bimoto” ]

Audi TT MTM Bimoto

2007 Audi TT MTM Bimoto

Όταν η MTM έπιασε στα χέρια της το Audi TT Mk1, είχε μία ιδέα: να του βάλει δύο κινητήρες! Το αποτέλεσμα είναι το Bimoto, που διαθέτει δύο I4 κινητήρες, που του δίνουν συνολικά 740 άλογα και 850 N·m ροπής, στέλνοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσα από 2 DSG κιβώτια. Επίσης, μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα, μέχρι να σταματήσει στα 393 χλμ/ώρα!

[/nextpage]

[nextpage title=”TWINI” ]

2002 Mini Cooper

Mini

Δεύτερο Mini Cooper, όμως αυτό είναι κάτι διαφορετικό. Είναι το Mini Cooper του 2002, δημιούργημα του Jacques Andres και το κινούν δύο κομπρεσοράτοι κινητήρες, 1,6 λίτρων, με τον καθένα να παράγει 250 άλογα. Καταλαβαίνεις πως 500 άλογα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι μπόλικη δύναμή, όπως διαπίστωσε και ο Jay Leno.

[/nextpage]

[nextpage title=”Alfasud” ]

Alfasud Ti 12C Bimotore

Alfasud Ti 12C Bimotore

Στην ουσία είναι μια Alfa Romeo, αλλά σίγουρα δεν τη λες συνηθισμένη. Και πώς να είναι, όταν έχει μέσα τις δύο 12βάλβιδους V6 κινητήρες, που ο καθένας παράγει 200 άλογα; Άγρια η «Ιταλίδα»…

[/nextpage]

[nextpage title=”Lupo” ]

VW Lupo VR6

Lupo

Μικρό είναι μόνο στο μάτι το συγκεκριμένο Volkswagen Lupo. Σε αυτό συμβάλλουν οι δύο κινητήρες: ο ένας VR6 προέρχεται από το Golf Mk2 και ο δεύτερος από το Seat Toledo, με τη συνολική απόδοση να είναι πάνω από 600 άλογα, αν υπολογίσουμε και τη δύναμη του NOS!

[/nextpage]

[nextpage title=”Scirocco” ]

VW Scirocco Bimoto

Scirocco

Τρίτο και τελευταίο αυτοκίνητο της Volkswagen στη λίστα μας. Πρόκειται για το Scirocco του 1983, με τους δύο κινητήρες, 1,6 λίτρων. Ο καθένας ήταν ικανός να παράγει 180 άλογα και 200 N·m, οπότε μιλάμε για αρκετή δύναμη.

[/nextpage]

[nextpage title=”16C Bimotore” ]

Alfa Romeo 16C Bimotore

16C

Η Ferrari τυπικά ιδρύθηκε το 1947, αλλά ουσιαστικά υπάρχει από το 1929. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να δικαιολογηθεί το λογότυπο της Scuderia στην Alfa Romeo 16C Bimotore του 1935; Ο Enzo Ferrari και ο σχεδιαστής Luigi Bazzi ήθελαν να παλέψουν με τις Mercedes-Benz και Auto Union, συνεπώς έπρεπε να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στο δημιούργημά τους. Αποτέλεσμα; Δύο I8 κινητήρες, συνολικής χωρητικότητας 6,3 λίτρων, μαζί με 540 άλογα, όταν η Mercedes ήταν στα 430 και η Auto Union στα 375 άλογα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Prelude” ]

Honda Prelude

Prelude

Τόση ώρα και η Ιαπωνία ακόμα να… μιλήσει. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα της, με το Honda Prelude του 2000. Έχει δύο κινητήρες VTEC, 2,2 λίτρων, παράγοντας συνολικά 400 άλογα. Το αυτοκίνητο ήταν προς πώληση και τελικά πουλήθηκε για μόλις 9.600 δολάρια.

[/nextpage]

[nextpage title=”A 38″ ]

Mercedes-Benz A 38

A 38

Όπως και το Lupo, έτσι και η Mercedes-Benz A 38 είναι μικρή μόνο στο μάτι, με δύο κινητήρες να είναι μπροστά και πίσω. Ο καθένας είναι 1,9 λίτρων και αποδίδει 125 άλογα και 180 N·m, επομένως αθροιστικά έχουμε 250 άλογα και 360 N·m ροπής. Εντάξει, η δύναμη μπορεί να μην είναι τρομακτική, ωστόσο το αυτοκίνητο μπορούσε να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 230 χλμ/ώρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”PLR” ]

Michelin PLR

PLR

Κατασκευασμένο πάνω στο Citroen DS, το Michelin PLR ήταν ένα όχημα πολύ διαφορετικά από τα άλλα. Με 10 τροχούς και 10 τόνους για βάρος, έπρεπε να διαθέτει πολλή δύναμη για να κινηθεί αρκετά γρήγορα. Φορά δύο V8 κινητήρες από τη Chevrolet, 5,7 λίτρων, με την απόδοση του καθενός να είναι κοντά στα 250 άλογα, έτσι το περίεργο αυτό όχημα μπορούσε να κινηθεί ακόμα και με 180 χλμ/ώρα.

[/nextpage]