GP GIAPPONE F1/2015

Η 2η θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών θα ήταν κάτι τρομερό για τον Sebastian Vettel, αν σκεφτούμε τη διαφορά στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει από τη Mercedes, αλλά και το πόσο πιο αργή ήταν η περσινή F14 T από την φετινή SF15-T. Ο Nico Rosberg είναι μόλις 7 βαθμούς πίσω από τον συμπατριώτη, ωστόσο είναι το φαβορί για τη δεύτερη θέση.

Ο Vettel θα χρησιμοποιήσει τον 5ου κινητήρα στο Grand Prix του Austin, όπως δήλωσε ο ίδιος. Θα είναι, όμως, ο αναβαθμισμένος κινητήρας που η Ferrari ετοιμάζει με τη χρήση των 4 τελευταίων διαθέσιμων «μαρκών»; Αυτό δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε με βεβαιότητα, ενώ σου θυμίζω πως ο επί κεφαλής σχεδιασμού του power unit, Lorenzo Sassi, άφησε να εννοηθεί πως ο αναβαθμισμένος κινητήρας δε θα έρθει στις ΗΠΑ. Ο Vettel από την πλευρά του δεν είναι ξεκάθαρος.

Θα πρέπει να τιμωρηθούμε με 10 θέσεις για έναν νέο κινητήρα που έχουμε σε αυτόν τον αγώνα. Αλλά, πάντα ήταν ένα σχέδιο, δεν είναι μεγάλο μυστικό και δεν υπάρχει καμία έκπληξη. Για να σας εξηγήσω, πάντα σχεδιάζαμε να έχουμε τον δυνατότερο κινητήρα σε κάθε σημείο της σεζόν, και νομίζω ότι οι μηχανικοί μας έχουν κάνει τρομερή δουλειά.

Έτσι, αυτό δε θα πρέπει να είναι μειονέκτημα. Είναι ένα πολύ θετικό σημάδι, επειδή έχουμε πιέσει πολύ σκληρά και τα παιδιά έχουν καταφέρει σημαντικά βήματα στην απόδοση. Προφανώς, αν κοιτάξετε μόνο τον αγώνα, δεν είναι καλά τα νέα. Αλλά, αν κοιτάξετε όλο το project και όλη τη σεζόν, πάντα ήταν σχέδιο να έχουμε νέους κινητήρες στο τέλος της σεζόν.

Όπως είπα, πάντα η προτεραιότητα ήταν να έχουμε τον καλύτερο κινητήρα σε κάθε αγώνα, κάτι που δούλεψε πολύ καλά μέχρι τώρα. Προφανώς, πρέπει να τιμωρηθούμε εδώ, αλλά είναι θετικό το γεγονός πως έχουμε κάνει σημαντικά βήματα προόδου.

Ο Γερμανός δεν απαντάει ξεκάθαρα, ωστόσο κάτι περισσότερο θα πρέπει να μάθουμε στο αγωνιστικό 3ήμερο. Το Auto Motor und Sport, που τις περισσότερες φορές έχει έγκυρες πληροφορίες, υποστηρίζει πως δεν έχει χρησιμοποιηθεί καμία από τις εναπομείναντες 4 «μάρκες», αλλά ότι απλώς είναι ένας φρέσκος κινητήρας.