Ron Dennis in the garage.

Το χειρότερο φετινό power unit ανήκει στη Honda, χωρίς να υπάρχει αμφιβολία γι’ αυτό. Οι Ιάπωνες εργάζονται ήδη για το πώς θα χρησιμοποιήσουν τις 32 «μάρκες» μέσα στον χειμώνα πάνω στον διάδοχο του Honda RA615H. Δεν γνωρίζουμε πόσο πιο ανταγωνιστικό θα είναι το νέο power unit, όμως αυτό ελάχιστα ενδιαφέρει τη Red Bull αυτή τη στιγμή.

Οι πρώην Πρωταθλητές ψάχνουν απεγνωσμένα έναν κινητήρα για το 2016, έτσι στράφηκαν ακόμα και στην πλευρά της Honda, ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία αρνήθηκε να συνεργαστεί μαζί της. Σύμφωνα με τον Bernie Ecclestone, υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Ο λόγος αυτός έχει όνομα και το αφεντικό της Formula 1 υποστηρίζει πως δεν είναι άλλος από τον Ron Dennis.

Η ειλικρινής απάντηση αυτή τη στιγμή λέει πως η Honda θα ήταν χαρούμενη να τους έδινε τον κινητήρα, αλλά ο κύριος Dennis πιστεύει ότι θα έπρεπε να το κάνουν. Παρόλο που η Honda συμφώνησε με τη FIA και μ’ εμένα ότι θα τους επιτρέπαμε να δώσουν κινητήρα σε μία ομάδα την πρώτη σεζόν, σε δύο ομάδες τη δεύτερη σεζόν και σε τρεις ομάδες την τρίτη σεζόν. Στη συνέχεια δεσμεύτηκαν με τον Ron που άσκησε βέτο σε οποιονδήποτε κινητήρα, και δε θέλει τη Red Bull. Δεν τους θέλει. Νομίζω ότι πιστεύει πως μπορεί να είναι ανταγωνιστές.

Για να είμαστε δίκαιοι με τον Ron, ίσως να μην ήξερε. Δεν κατηγορώ κανέναν. Αυτά είναι τα γεγονότα. Τότε, όταν ήρθαν στη FIA, είπαμε ότι, αν σας αφήσουμε στη Formula 1, θα πρέπει να δίνετε κινητήρες σε τρεις ομάδες και είπαν ότι είναι νέοι στη Formula 1 και μάλλον δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Είπαν ότι θα προμηθεύουν μία ομάδα αρχικά και περισσότερες στη συνέχεια.

Ο 84χρονος πιστεύει ότι η Honda θα μπορούσε εύκολα, αν ήθελε, να δώσει κινητήρες στην αυστριακή ομάδα, όμως υπάρχει ο φόβος του Dennis.

Η Red Bull μπορεί να πάρει τον κινητήρα της Honda μόνο αν συμφωνήσει η Honda. Και προφανώς δε θα συμφωνήσει, γιατί έχουν κάνει συμφωνία με τον Ron και θα τους κάνει μήνυση.

Ο κλοιός έχει αρχίσει να σφίγγει επικίνδυνα για την ομάδα του Milton Keynes. Η αρχική προθεσμία του Dietrich Mateschitz για τα τέλη του Οκτώβρη εξαιρετικά δύσκολα θα τηρηθεί, όπως και η επιθυμία του για έναν ανταγωνιστικό κινητήρα το 2016, καθώς η ομάδα του δεν έχει την πολυτέλεια της επιλογής. Ο Christian Horner επιβεβαίωσε πως υπήρξαν συζητήσεις με την Volkswagen, για την πιθανότητα να εισέλθουν οι Γερμανοί ως κατασκευαστής κινητήρων, ενδεχόμενο που απέκλεισε ο ίδιος ο Horner, κυρίως λόγω dieselgate.