Mercedes GP

Τις διαδικασίες για την εισαγωγή ενός δεύτερου, φθηνότερου κινητήρα θα ξεκινήσει άμεσα η FIA, μετά από το βέτο της Ferrari για την επιβολή ενός ανώτατου ποσού στην πώληση των power units. Το πιθανότερο σενάριο θέλει να δούμε νέους twin-turbo V6 κινητήρες, 2,2 λίτρων, οι οποίοι θα συνδυάζονται με ένα σύστημα KERS, αλλά χωρίς αυτό να έχει τη δύναμη των σημερινών συστημάτων ERS.

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία φρόντισε να περάσει από ψηφοφορία την επιλογή cost cap για τους τωρινούς κινητήρες, αλλά δε ρωτά τις ομάδες για τον δεύτερο κινητήρα, προφανώς γνωρίζοντας ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να υπάρξει ομοφωνία. Η Mercedes δε συμφωνεί με τα δύο είδη κινητήρων για τη Formula 1, καθώς ο Toto Wolff πιστεύει ότι τα τωρινά power units είναι το μέλλον το άθλημα.

Υπάρχει μια δομή διακυβέρνησης και προφανώς οι περισσότεροι θέλουν αλλαγή στους κανονισμούς, κάτι που θα συμβεί. Αλλά, θα πρέπει να έχουμε τη σκοπιά μας. Το υβριδικό μοντέλο είναι σημαντικό, και αυτό είναι που συμβαίνει στους δρόμους σήμερα. Αλλά, για να πας «πίσω στο μέλλον», δε νομίζουμε ότι αυτή θα πρέπει να είναι η φιλοσοφία. Ας δούμε τι θα αποφασίσει το κυβερνών σώμα  και όλοι όσοι συμμετέχουν.

Ο επί κεφαλής της Mercedes στέκεται στο γεγονός της απόδοσης και γενικότερα της ισοδυναμίας: με δύο είδη κινητήρων στο grid, είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπάρχει δικαιοσύνη, ενώ τονίζει πως ο φθηνότερος κινητήρας ίσως να είναι πιο αποδοτικός από έναν τωρινό.

Είναι πάρα πολύ δύσκολο να ισορροπήσουμε την απόδοση μεταξύ δύο διαφορετικών τεχνολογιών όπως αυτές. Ακόμα πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο να βοηθήσουμε τη Renault και τη Honda να μειώσουν τη διαφορά, παρά να υπάρξει διαφοροποίηση. Αν και είναι πολύ νωρίς για να έχουμε μια ξεκάθαρη θέση, θα είναι ένας εφιάλτης να έχουμε ισορροπία όσον αφορά τους κανονισμούς και δε θα είναι απαραίτητα δίκαιο να έχουμε έναν φθηνότερο κινητήρα που να έχει καλύτερη απόδοση από τον κορυφαίο.