GP BRASILE F1/2015

Ακόμα έναν βαρετό αγώνα ήμασταν αναγκασμένοι να υποστούμε χθες. Αν και οι αγώνες στη Βραζιλία παραδοσιακά παρουσιάζουν ενδιαφέρον, αυτό δεν έγινε σε καμία περίπτωση χθες. Οι μάχες που έγιναν ήταν μόνο για τις πίσω θέσεις, ενώ μπροστά, ο Lewis Hamilton δεν μπορούσε να προσπεράσει τον Nico Rosberg, έτσι ο Γερμανός έφτασε στην δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, λέγοντας πως είχε συνεχώς τον έλεγχο του αγώνα.

Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται το άθλημα έχει απομακρύνει πολλούς φιλάθλους, οι οποίοι βλέπουν πρωταθλήματα σαν το MotoGP να έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον. Οι άνθρωποι της FIA, βλέποντας την αντίδραση αυτή, έχουν αποφασίσει σημαντικές αλλαγές για το 2017, με τα μονοθέσια γίνονται ταχύτερα κατά 5-6 δευτερόλεπτα, αλλά κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα, διότι η Παγκόσμια Ομοσπονδία αποδεικνύει συνεχώς ότι είναι ικανή για το χειρότερο.

Το φτωχό αυτό θέαμα δεν αρέσει σε κανέναν, ούτε φυσικά στους οδηγούς, οι οποίοι θέλουν να προσφέρουν θέαμα στον κόσμο. Ο Hamilton ξέρει ότι ο κόσμος δεν απολαμβάνει τέτοιους αγώνες, έτσι καλεί τους υπεύθυνους να κάνουν αλλαγές, αλλά παραδέχεται ότι η γνώμη των οδηγών δε μετρά, μια άποψη που προσωπικά με βρίσκει εντελώς αντίθετο.

Lewis Hamilton

Στο τέλος, δεν έχει σημασία τι λέμε, γιατί δεν μπορεί αν συμβεί αυτό. Τα μεγάλα αφεντικά παίρνουν τις αποφάσεις και είτε κάνουν το σωστό είτε το λάθος, αυτό συμβαίνει για πολλά χρόνια. Θα αλλάξει κάτι; Επειδή σε κάποιους αγώνες μπορείς να ακολουθήσεις (το μονοθέσιο μπροστά), κάτι που επιτρέπει να γίνεται καλός αγώνας, προφανώς όπως στο Austin, όπου είχαμε τον τελευταίο ικανοποιητικό αγώνα, αλλά όχι σε κάποιες πίστες όπως αυτή.

Υποθέτω για τους οπαδούς δεν είναι τόσο συναρπαστικό να το βλέπεις. Φυσικά, είναι πάντα καλό όταν είσαι μπροστά, αλλά ο κόσμος θέλει να βλέπει μάχες σε όλες τις θέσεις και αυτό είναι μια αλλαγή που θα εξεταστεί.

GP BRASILE F1/2015

Προσοχή στα ελαστικά πιστεύει πως πρέπει να δοθεί ο Sebastian Vettel, ώστε να αυξηθεί το μηχανικό κράτημα και να μπορεί ένας οδηγός να μείνει κοντά σ’ ένα άλλο μονοθέσιο. Ο Γερμανός, όμως, παραδέχεται ότι είναι δύσκολο να υπάρξει ομοφωνία, προκειμένου να γίνουν αλλαγές προς το καλύτερο, διότι τα συμφέροντα είναι πολλά.

Νομίζω ότι αυτό που χρειαζόμαστε για να ακολουθήσουμε ένα αυτοκίνητο μπροστά σε αργές, μεσαίες και γρήγορες στροφές είναι η μηχανική πρόσφυση. Έτσι, πρέπει να μεταφέρουμε την αεροδυναμική πρόσφυση στη μηχανική πρόσφυση. Για να γίνει αυτό, θα χρειαζόμαστε καλύτερα ελαστικά που να μας επιτρέπουν να είμαστε πιο γρήγοροι. Οι οδηγοί θέλουν να είναι πιο γρήγοροι, έτσι νομίζω ότι η λύση είναι πολύ απλή.

Δυστυχώς, το άθλημα είναι πολύ πολιτικό, με πολλά και διαφορετικά συμφέροντα από διαφορετικούς ανθρώπους. Είναι αρκετά δίκαιο να δώσουμε στην Pirelli την ευκαιρία να βελτιώσει τα ελαστικά, αλλά πρέπει να τρέξουμε. Αλλά, από τη στιγμή που ο κόσμος και οι ομάδες δεν μπορούν αν συμφωνήσουν, θα είναι δύσκολο να κάνει πρόοδο.