Motor Racing - Formula One World Championship - Brazilian Grand Prix - Race Day - Sao Paulo, Brazil


Μόνη της στην 5η θέση της βαθμολογίας βρίσκεται φέτος η Force India, ανεβαίνοντας μία θέση σε σχέση με πέρυσι. Οι ομάδες που έχει μπροστά της είναι οι Mercedes, Ferrari, Williams και Red Bull, ενώ το 2014 ήταν και η McLaren, μόνο που η πορεία των Βρετανών είναι πολύ κατώτερη φέτος. Ο καλύτερος αγώνας της ινδικής ομάδας ήταν η Ρωσία, με το βάθρο που κατέκτησε ο Sergio Perez.

Μόλις ένας αγώνας μένει για τη λήξη της φετινής σεζόν, και οι ομάδες θέτουν τους στόχους τους για τη νέα σεζόν. Η αλήθεια είναι πως συνήθως ακούμε μερικές υπερβολές και η Force India νομίζω πως παρά είναι αισιόδοξη όσον αφορά την επόμενη χρονιά, διότι ο αναπληρωτής επί κεφαλής της ομάδας, Bob Fernley, λέει πως θέλει να αποτελέσουν ανταγωνιστεί για τη Williams.

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι να εστιάσουμε τις προσπάθειές μας στο να ανταγωνιστούμε τη Williams, επειδή παρόμοιους πόρους, με λίγο περισσότερο βάθος, λόγω των χρημάτων που έχουν επενδύσει τα προηγούμενα χρόνια. Σαφώς και θέλουμε να τους φτάσουμε. Νομίζω ότι τους έχουμε πλησιάσει το δεύτερο μισό.

Το power unit μας είναι πιθανότατα το καλύτερο που υπάρχει, έτσι δεν έχουμε θέμα εκεί. Και νομίζω ότι το σασί μας ανήκει σε ένα από τα 4 ή 5 κορυφαία. Για να είμαστε το χρόνου μέσα στα 4 κορυφαία, θα πρέπει να κάνουμε ακόμα ένα βήμα, αλλά έχουμε τους πόρους για να το κάνουμε αυτό.

Motor Racing - Formula One World Championship - Malaysian Grand Prix - Practice Day - Sepang, Malaysia

Από τη φετινή σεζόν, η Force India χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία, χρησιμοποιώντας μοντέλο σε κλίμακα 60%. Η αλλαγή αυτή συμβάλλει θετικά στην ομάδα, ενώ η διασφαλισμένη 5η θέση στο πρωτάθλημα επιτρέπει στους μηχανικούς να κάνουν κάποιες δοκιμές εξαρτημάτων που προορίζονται για το 2016 στις ελεύθερες δοκιμές του Abu Dhabi.

Είναι το αποτέλεσμα της ενίσχυσης του αεροδυναμικού προγράμματος στη Γερμανία. Νομίζω ότι βλέπετε τα αποτελέσματα να έρχονται. Ήταν πολύ σωστό που το κάναμε πέρυσι, γιατί θα ήταν πολύ δύσκολο να το κάνουμε φέτος με τις νέες αλλαγές που έρχονται το 2017. Το κάναμε ακριβώς τη σωστή στιγμή για το πρώτο μισό της σεζόν.

Νομίζω πως μπορούμε να έχουμε περισσότερη ελευθερία στο Abu Dhabi. Μπορούμε να δοκιμάσουμε λίγα περισσότερα στις ελεύθερα δοκιμαστικά. Κάθε φορά που κάνεις δοκιμές στο FP1 και το FP2, υπάρχει ο κίνδυνος να μην έχεις τόσο καλό set-up για τις κατατακτήριες και τον αγώνα.