Η Sauber περιμένει σκληρό ανταγωνισμό από τις Manor και Haas το 2016

Σχετικά άρθρα

Monisha Kaltenborn

Το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει  ο κινητήρας στη σύγχρονη εποχή της Formula 1, το γνωρίζουν όλοι πολύ καλά και ειδικά οι ομάδες. Η ουραγός Manor ξεκινά νέα συνεργασία με την Mercedes από το 2016, που ίσως να μην περιοριστεί μόνο στις μονάδες ισχύος, πράγμα που σίγουρα θα βελτιώσει κατά πολύ τις επιδόσεις της. Παράλληλα, η Αμερικανική ομάδα του Gene Haas θα μπει στο παιχνίδι, έχοντας πολύ στενή σχέση με την Ferrari. Έτσι, παρά τα κέρδη στην αεροδυναμική, η Monisha Kaltenborn φοβάται πως η Sauber θα έχει δύσκολο έργο για να βρεθεί στους βαθμούς στο νέο πρωτάθλημα.

Είμαι, κατ ‘αρχήν, χαρούμενη επειδή έχουμε επιστρέψει στο σημείο που συνήθως βρισκόμασταν, αλλά νομίζω ότι υπάρχει περισσότερη δυναμική, την οποία πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το επόμενο έτος, οπότε δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένη.

Έχουμε την Manor που έρχεται με μια νέα συνεργασία και έχουμε μια νέα ομάδα η οποία, από ό,τι μάθαμε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, έχει στενή συνεργασία με μια άλλη ομάδα. Γι’ αυτό πρόκειται να είναι πολύ δύσκολο να σκοράρουμε βαθμούς. Νομίζω ότι θα πρέπει πραγματικά να το κάνουμε αυτό από μόνοι μας, γιατί θα πρέπει να πάνε πολλά πράγματα στραβά (για τους άλλους), ώστε να τα εκμεταλλευτείς και να πάρεις πόντους.

Brazilian GP Race 15/11/15

Τη δεδομένη στιγμή, σημαντικό αγκάθι για τις ομάδες παραμένει η χρήση ή όχι ενός εναλλακτικού κινητήρα, που θα είναι φθηνότερος από τα νέα υβριδικά power units. Μια λύση που, σύμφωνα με την Kaltenborn, μπορεί να διώξει τους χορηγούς από το σπορ, αφού θα αποτελέσει πισωγύρισμα σε σχέση με τη νέα πολιτική της Formula 1.

Οι κατασκευαστές και η FIA αποφάσισαν πως θα ακολουθήσουμε την υβριδική διαδρομή. Νομίζω ότι για το σπορ, δεν είναι καλό αν γυρίσουμε πάλι πίσω. Αν το κάνουμε, αυτό θα σημαίνει και πάλι ότι είμαστε εντελώς εκτός πραγματικότητας. Θα είχαμε προβλήματα με τους χορηγούς, που πλέον δεν θα θέλουν να συμμετάσχουν. Κοιτάξτε την Formula Ε. Μας δείχνει προς τα που φυσάει ο άνεμος.

Το δεύτερο πρόβλημα είναι η υλοποίηση. Παίρνουμε μια κοινωνία δύο κατηγοριών, κι αυτή δεν είναι μια καλή λύση. Αυτή είναι μια ιδέα που δεν βοηθά κανέναν. Έχουμε πει από την αρχή: θα πρέπει να εξετάσουμε το κόστος. Αυτό ήταν πάντα μέσα στις υποσχέσεις, μόνο που κανείς δεν το έχει πραγματοποιήσει.

Και μάλλον δεν θα το πραγματοποιήσει ποτέ, όπως κι αρκετές ακόμη ιδέες, που θα μείωναν ουσιαστικά το κόστος συμμετοχής για τις ανεξάρτητες ομάδες…

[Πηγές: Crash, AMuS]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...