Red Bull

Μετά από 9 συναπτά χρόνια, η συνεργασία της Red Bull με τη Renault έχει αλλάξει. Η αυστριακή ομάδα θα έχει κινητήρες υπό το όνομα της TAG Heuer το 2016, αλλά στην ουσία θα είναι ένας κινητήρας των Γάλλων που θα εξελίξει η ομάδα του Milton Keynes. Το συμβόλαιο αυτό έχει διάρκεια ενός έτους, γεγονός που δίνει ελευθερία στην RBR για το 2017.

Οι επιλογές είναι ήδη ανοιχτές, και ο αγωνιστικός σύμβουλος της ομάδας, Helmut Marko, αρνείται να αποκλείσει το ενδεχόμενο επιστροφής στη Renault, με την προϋπόθεση πως ο γαλλικός κινητήρας θα βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό μέσα στο 2016, ώστε η Mercedes και η Ferrari να αποκτήσουν ανταγωνισμό στον τομέα αυτό.

Το συμβόλαιο είναι μόνο για έναν χρόνο. Συνεχίζουνε να ελπίζουμε ότι θα έχουμε έναν εναλλακτικό κινητήρα το 2017. Η άλλη επιλογή είναι ότι η Renault θα αναπτυχθεί τόσο κατά τη διάρκεια του 2016, που θα συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε τη συνεργασία μαζί τους.

Helmut Marko

Ο Αυστριακός επιβεβαιώνει πως ο Mario Illien και η Ilmor Engineering θα εργαστούν στο πλάι της Renault, αλλά και ότι θα βοηθήσουν τους πρώην Πρωταθλητές στη βελτίωση του δικού τους κινητήρα. Επιπλέον, ο Marko ξέρει ότι τα σχέδια της γαλλικής εταιρείας για το 2016 είναι μεγάλα, αλλά επισημαίνει πως θα πρέπει αυτό να φανεί στην πράξη.

Θα έχουμε τους κινητήρες της Renault στο ίδιο επίπεδο με μια εργοστασιακή ομάδα. Ο Mario Illien με την Ilmor θα συνεργαστεί με τη Renault, για να βοηθήσει στην ανάπτυξη. Το κάνει ήδη για λογαριασμό της Renault στο Viry-Chatillon. Τα concepts από τη Renault φαίνονται καλά. Τώρα, πρέπει να κάνουν στην πράξη αυτά που υπόσχονται στη θεωρία. Το ερώτημα είναι πόσο γρήγορα μπορεί να γίνει αυτό.