R8 Vs GT S Vs C 63 AMG S

Σε κάποιες κόντρες το αποτέλεσμα είναι πραγματικά αμφίρροπο και η νίκη κρίνεται μόνο στα λίγα εκατοστά. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις που ο νικητής κάνει πλάκα στους άλλους, αφού τους αφήνει μέτρα πίσω. Αυτό συμβαίνει και τώρα, με τα Audi R8 V10 Plus, Mercedes-AMG GT S και C 63 S να έχουν στηθεί για μία κόντρα στο χιλιόμετρο. Η λογική λέει πως το R8 θα είναι ταχύτερο, όπως ακριβώς συνέβη, χωρίς μάλιστα να αντιμετωπίζει την παραμικρή δυσκολία.

Το R8 V10 Plus φορά έναν V10 κινητήρα, 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει έως 610 άλογα, στις 8.150 σ.α.λ., και 560 N·m, στις 6.500 σ.α.λ.. Η κίνηση μεταδιδδεται σε όλους τους τροχούς, χάρη στο 7τάχυτο αυτόματο S-tronic, με το απόβαρο να είναι 1.454 κιλά. Μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 330 χλμ/ώρα.

Την GT S κινεί ένας twin-turbo V8 κινητήρας, 4,0 λίτρων, με την απόδοσή του να φτάνει τα 510 άλογα, στις 6.250 σ.α.λ., και τα 650 N·m ροπής, στις 1.750-4.750 σ.α.λ.. Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα, όταν το απόβαρο είναι 1.645 κιλά. Είναι ικανή να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα 3,8 δευτερόλεπτα, όταν η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 310 χλμ/ώρα.

Στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, βρίσκεται ένας twin-turbo 4λιτρος V8 κινητήρας, βγάζοντας έως 510 άλογα, στις 5.500-6.250 σ.α.λ., και 700 N·m ροπής, στις 1.750-4.500 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο MCT και το απόβαρό της είναι 1.730 κιλά. Μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα, σταματώντας στα 250 χλμ/ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένες τελικής, νούμερο που γίνεται 290 χλμ/ώρα με το AMG Driver’s Package.