the-first-gen-bmw-x1-has-got-an-electric-cousin-called-zinoro-1e-it-s-being-tested-in-germany_1


Το 2013 η BMW ανακοίνωσε ένα νέο υπο-brand σε συνεργασία με τον Κινέζο εταίρο, της Βrilliance Automotive και το ονόμασαν Zinoro. Αυτό θα πουλά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, με τον Ian Robertson, επικεφαλή του τμήματος παγκόσμιων πωλήσεων της BMW, να δηλώνει ότι αυτά τα μοντέλα του νέου brand θα απευθύνονται τόσο σε ώριμες όσο και σε αναπτυσσόμενες αγορές, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο, αυτά να πωλούνται και στην Ευρώπη.

Τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται πάνω σε πλατφόρμες που χρησιμοποιεί η Βrilliance στο εργοστάσιο της στη πόλη Shenyang της Κίνας, εκεί όπου κατασκευάζει τη Σειρά 3 αλλά και X1. Το Zinoro 1E είναι βασισμένο στην X1 και περιγράφεται ως το πρώτο «νέο ενεργειακό όχημα» από Κινέζο premium κατασκευαστή και ένα πρωτότυπο πιάστηκε να δοκιμάζεται κάπου στην Γερμανία, αν λάβω υπόψη τις πινακίδες κυκλοφορίας Μονάχου.

the-first-gen-bmw-x1-has-got-an-electric-cousin-called-zinoro-1e-it-s-being-tested-in-germany_2

Όπως ξέρουμε, το 1Ε πρόκειται για ένα ηλεκτρικό όχημα με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που αποδίδει 170 άλογα και 250Nm ροπής. Χάρη σε αυτόν, το όχημα έχει τελική ταχύτητα 130km/h και μπορεί να ταξιδέψει 150km με μία φόρτιση. Όταν η μπαταρία εξαντληθεί, η φόρτιση διαρκεί περίπου επτάμιση ώρες.

Το 1E λανσάρεται ως premium όχημα και θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, όπως αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα και σύστημα πλοήγησης, ενώ διαθέτει και δερμάτινο τιμόνι, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 306 λίτρα.

Το 1E θα προσφέρεται αποκλειστικά ως leasing αφού δεν ενδιαφέρουν τη Zinoro οι πωλήσεις αλλά το να χτίσει αναγνωρισιμότητα και brand image ενώ ταυτόχρονα θα προσπαθεί να βελτιώσει «την κατανόηση και την αποδοχή των πελατών απέναντι στα ηλεκτρικά οχήματα».