DSC_0124

Δεν θα σου το κρύψω, ούτε θα το παίξω “ιστορίας”… αυτή ήταν η πρώτη φορά που πέρασα πάνω από 30 λεπτά στο εσωτερικό ενός Smart ForTwo και η πρώτη που κάθισα στο κάθισμα του οδηγού. Μέχρι τώρα, ήμουν προκατειλημμένος όσον αφορά στο λιλιπούτειο αυτό όχημα. Δεν το θεωρούσα αυτοκίνητο, αλλά ένα τετράτροχο μηχανάκι. Θεωρούσα ότι του έλειπε περίπου 1 μέτρο σε μήκος και ότι μοιάζει με περιπτεράκι με ρόδες. Υπόψιν, δεν είμαι συνηθισμένος σε “κούρσες” ή μεγάλα SUV. Το καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι ένα hatchback δεκαετίας ενώ στην ευρύτερη οικογένεια, υπάρχει και ένα sedan για τα ταξίδια. Όμως το Smart  ForTwo μου φαινόταν υπερβολικά μικρό και δεν καταλάβαινα το τι ελκύει αυτούς που εν τέλει το αγοράζουν. Αυτό όμως άλλαξε όταν το έπιασα στα χέρια μου… όταν το κυκλοφόρησα για 7 ημέρες. Για την ιστορία, να αναφέρω ότι το μοντέλο που είχα στη διάθεση μου ήταν παρόμοιο με αυτό που οδηγήσαμε το καλοκαίρι του περασμένου έτους με μία σημαντική διαφορά: ήταν εξοπλισμένο με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

Στα συν

  • Μέγεθος
  • Ευχρηστία/ευελιξία
  • Ποιότητα κύλισης
  • Χώροι επιβατών
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα στην άσφαλτο
  • Σπιρτάδα κινητήρα μέχρι τα 60 χλμ/ώρα

Στα μείον

  • Χώροι για μικροαντικείμενα
  • Κατανάλωση
  • Κιβώτιο ταχυτήτων
  • Τιμή

  • Nik Man

    εμετικό, πραγρατικά αηδία..
    μόνο τις γυναίκες δικαιολογώ σε αυτή την επιλογή αυτοκινήτου
    καροτσάκι σούπερ μάρκετ τέλος