Πρέπει να είσαι άνω των 50 χρονών ή λάτρης των παλαιών αυτοκίνητων, για να θυμάσαι την γερμανική Borgward. Αυτή λοιπόν, 54 χρόνια μετά το κλείσιμό αναστήθηκε το 2015, όταν στην έκθεση της Γενεύης παρουσίασε τα σχέδια της, χωρίς όμως να μας δείχνει τότε κάποιο αυτοκίνητο. Έπρεπε να περιμένουμε μέχρι την έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο για να δούμε το πρώτο της αυτοκίνητο, που δεν ήταν άλλο από το BX7, ένα μεσαίο SUV.

Στόχος της Γερμανικής εταιρίας, που πίσω της κρύβεται η κινέζικη εταιρία Foton -μια εταιρία που κατασκευάζει SUV και φορτηγά στη Κίνα και κατέχει το 100% των μετοχών του Borgward Group- είναι να λανσάρει στην αγορά “πολυτελή, καινοτόμα και τολμηρά” μοντέλα, χωρίς ωστόσο να έχουν κάτι πιο απτό να παρουσιάσουν. Από τότε έχουν παρουσιάσει δύο νέα concepts για την ακμάζουσα SUV κατηγορία, τα Projekt BX6 TS και BX5, ενώ έχει κάνει γνωστό πως ψάχνει μέρος επί της γερμανικής επικράτειας που θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιό της.

Για να εδραιωθεί η Borgward έχει προσλάβει τον σχεδιαστή της ΜΙΝΙ και της Kia, γι’αυτό και φέτος – στην έκθεση της Σαγκάη- παρουσίασε το BXi7, την ηλεκτρική έκδοση του BX7, με την έκδοση παραγωγής του τελευταίου να την έχουμε δει πριν δύο μήνες, μαζί με το Isabella Concept.

Όπως καταλαβαίνεις, έχοντας παρουσιάσει όλα τα παραπάνω, η εταιρία ετοιμάζεται πυρετωδώς για το επίσημο λανσάρισμα της στην Ευρώπη, το οποίο αναμένεται να γίνει το πρώτο τρίμηνο του 2018, με το BX7. Ο Tom Anliker, αντιπρόεδρος marketing της Borgward, έχει επιβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο έχει πάρει έγκριση τύπου για την ευρωπαϊκή αγορά, με την βασική του τιμή να αναμένεται κοντά στα €27.000, ενώ η ακριβότερη έκδοση BX7 TS, θα έχει μια τιμή κοντά στα €44.000.

  • SAMURAI-66

    Μασκα αμερικανικη οπισθια γερμανικα….κριση ταυτοτητας και αντιγραφη δεν θα της φερουν πελατες!

  • SAMURAI-66

    Μασκα αμερικανικη οπισθια γερμανικα….κριση ταυτοτητας και αντιγραφη δεν θα της φερουν πελατες!

  • a_f_a

    η σάρα και η μάρα αλλά απο τα σανγκγιονγκ, πολύ καλύτερο