Πραγματοποιήθηκε σήμερα στα όμορφα Καλάβρυτα η πανελλήνια παρουσίαση της δέκατης γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου, με το νέο Civic να είναι ήδη διαθέσιμη στην χώρα μας. Αυτό είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, με δυναμικό και έντονο σχεδιασμό, διαθέσιμο σε πεντάθυρη (hatchback) και 4-θυρη (sedan) έκδοση. Αντιπροσωπεύει σημαντικό βήμα προόδου για τη Honda στην κατηγορία C, επωφελούμενη από το μεγαλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης ενός μοντέλου στην ιστορία της εταιρίας.

Το hatchback κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ιαπωνικής εταιρίας στο Swindon της Αγγλίας, ενώ το sedan στο εργοστάσιο της εταιρίας στη πόλη Gebzé, της Τουρκίας. Από πλευράς διαστάσεων έχει μεγαλώσει πάρα πολύ, όντας μακράν το μεγαλύτερο του C-segment, φλερτάροντας με αυτές του d-segment.

Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 4.518 χλστ., το πλάτος του τα 1.799 χλστ. και το ύψος του τα 1.434 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.706 χλστ. Συνολικά είναι 130 χλστ. μακρύτερο, 30 χλστ. φαρδύτερο και 20 χλστ. χαμηλότερο από τον προκάτοχό του, ζυγίζοντας όμως 16 κιλά λιγότερο, χάρη στη νέα ελαφριά πλατφόρμα που προσφέρει 52% αυξημένη στρεπτική ακαμψία και 30 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο, δίνοντας έτσι περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες.

Στο εσωτερικό του δεν υπάρχουν πλέον τα “Magic Seats” των πίσω καθισμάτων, μιας και αυτά έχουν αντικατασταθεί από νέα συμβατικά καθίσματα, που αναδιπλώνονται σε ποσοστό 60:40. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 478 λίτρα, όσα ακριβώς και στη προηγούμενη γενιά. Υπάρχει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7″, η οποία υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υπάρχει και δορυφορική πλοήγηση.

Το νέο Civic της Γηραιάς Ηπείρου, όπως και το αμερικάνικο, διαθέτει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που τοποθετείτε σε ξεχωριστό υποπλαίσιο, αντικαθιστώντας τον ημιάκαμπο άξονα που χρησιμοποιεί η προηγούμενη γενιά. Μηχανικά υπάρχουν οι μεγαλύτερες αλλαγές, καθώς το νέο Civic θα προσφέρεται με τον τρικύλινδρο 1.000αρη turbo κινητήρα απόδοσης 130 ίππων, και με τον 1.500αρη turbo τετρακύλινδρο 182 ίππων, με τους δύο κινητήρες να συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6-σχέσεων ή CVT.

Στις αρχές του 2018 θα προστεθεί και ο 1.600αρης turbodiesel απόδοσης 120 ίππων, ενώ φημολογείται έντονα ότι θα προσφέρεται και με την έκδοση των 160 ίππων. Αργότερα ίσως προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση, μιας και η νέα πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύστημα. Ωστόσο η Honda ξεκαθάρισε πως δεν θα υπάρξει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, μιας και η πλατφόρμα δεν μπορεί να την υποστηρίξει.

To Civic προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το Comfort, το Elegance και το Sport, με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:

Civic 5-door
1,0lt Comfort €20.650
1,0lt Elegance €23.750
1,5lt Sport €25.650
1,5lt Sport €27.150
Civic 4-door
1,5lt Comfort €26.650
1,5lt Elegance €28.070
1,5lt Elegance CVT €30.250

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας, το νέο Civic διαθέτει ενεργό cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα αυτόματης πέδησης και σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση ατυχήματος.

Να σημειωθεί ότι στις παραπάνω συμπεριλαμβάνεται έκπτωση €600 από την εισαγωγική εταιρία, η οποία θα ισχύει για την περίοδο παρουσίασης του μοντέλου. Επίσης, ισχύει εγγύηση, οδικής βοήθεια και service για 5 χρόνια, ενώ το μεταλλικό χρώμα δεν χρεώνεται επιπλέον. Εμείς, μετά την παρουσίαση, πήραμε για την καθιερωμένη εβδομαδιαία δοκιμή το νέο Civic σε κόκκινο χρώμα, με τον 1500άρη κινητήρα και τα 182 άλογα, στην Sport έκδοση, με το αναλυτικό review και όλες τις λεπτομέρειες γι’αυτό να τις διαβάζεις στο test drive της επόμενης εβδομάδας.

Το εξοπλισμό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την 5-θυρη έκδοση μπορείς να δεις εδώ, και για την 4-θυρη εδώ.

  • SAMURAI-66

    Σαφως αλλαγμενο με τον δικο του χαρακτηρα πλουσια εξοπλισμενο και φορτωμενο με οπλα τους νεους κινητηρες τελευταιας τεχνολογιας και υψηλης αποδοσης με χωρους ειναι στα υπερ του και το ξεχωριζουν.
    Σκοτωνουν ομως την εικονα του οι τιμες που απευθυνονται σε ευρωπαικη αναπτυγμενη κοινωνια και οχι στην ελλαδα των μνημονιων που ψαχνει την μεση λυση και αυτη αν μπορει να την αποκτησει.
    Και με την σκεψη αυτη το κορυφαιο type-r θα φτασει τιμολογιακα στον υψιστο!
    Φαουλ,αν και το περιμενα οπως μας εχει μαθει ο κυριος σαρακακης,που θα του στερησει την οποια μικρη επιτυχια μπορουσε να εχει στην χωρα μας και ειναι κριμα γιατι αξιζει το νεο civic πολλα περισσοτερα!

  • Christos Dimou

    Ως ιδιοκτήτης ενός υβριδικου Civic για 8,5 χρόνια (8η γενιά) θεωρώ ότι οποίος αγοράσει δεν θα χάσει. Ακόμα και με 20,000€ μπορείς να πάρεις ένα αξιοπρεπές και ευρύχωρο οικογένειακο.

  • manowar
    • το GOLF δεν το λενε ασχημο…..αλλα ουδετερο και οτι δεν διαφερει απο τα προηγουμενα…… :-D
      το civic….διαφερει…καθε φορα καταλαβαινεις οτι μπορουν να το κανουν και πιο ασχημο !!! :-P

    • charris

      χαχαχαχαχαχα θεουλης…!!!

    • charris

      χαχαχαχαχαχα θεουλης…!!!

    • manowar

      Καριεεεςςς οταν ομως χρησιμοποιεί την τακτικη
      <>
      μια φιρμα σαν την Aston Martin ομως εεεε ,,,ξερογλυφεστε καριεεεεεςςς ενω το λαικο γκολφακι στην πυρα..😍😊

    • giannisb

      Εγώ με αυτό το αυτοκίνητο θα ντρεπόμουν να βγω έξω όσο καλό και αν είναι….

    • manowar

      Δεν ειπε κανεις οτι ειναι κακο σαν αμαξι στην τιμη που παιζει αλλα και ενας χο τακιας πιστευω το μουτζωνει ρε..δεν υπαρχει το πισω μερος

    • DimiE92

      Απο πισω ειδικα ειναι κολαση

    • manowar

      Ναι επος 😂

  • charris

    η type r έκδοση λες οκ δεκτό ένα αγωνιστικό bodykit για το δρόμο….
    αλλά αυτό είναι απαράδεκτο…..πίσω πραγματικά είναι άσχημο….!!!!

  • 20.000+ για τετοιους χωρους και 130ps….δεν το λες κακο !!!!!
    παντως αυτα τα 3000 ευρω διαφορα που εχουν οι 2 εκδοσεις στα 1000cc ξερουμε τι περιλαμβανουν ????

    • Spider

      Ένα μέρος από τις διακοπές του “Σ”…

  • ad276

    Λιγο υπερβολικο σε διαστασεις αλλα ναι ειναι ομορφο μπρος πισω.Ξεφευγει απο τον ορο χατσμπακ οπως αλλωστε και οι προκατοχοι του.Οι τιμες λιγο τσιμπημενες αλλα νομιζω οτι αξιζει οποιος το παρει.Εδω πληρωνουν 26 χιλιαρικα για να παρουν Mercedes A class,οποτε τα 21 για ενα Honda ειναι μια χαρα.

    • charris

      ναι αλλα με τα ιδια λεφτα περνεις και insignia που ειναι αμαξαρα και απο τα 2….

    • manowar

      Οστοσο το τελευταιο Α κλαςς δεν συγκρίνεται αντικειμενικαμε ενα σιβικ ουτε για ανεκδοτο ετσι?

    • ad276

      γιατι τι παραπανω εχει εκτος απο το ονομα?

    • manowar

      Ολα.τι δεν εχει παραπανω για σενα?μιλαμε για απλα η για amg typer?

    • ad276

      κοιταξε εγω μιλαω για τις απλες εκδοσεις που μπορει να αποκτησουμε (λεμε τωρα).εχω οδηγησει civic 1.6diesel ,αλλα οχι καποιο αντιστοιχο merc.Μονο και μονο οτι η merc χρησιμποιει κινητηρα renault(diesel) μου φτανει στο να συμπερανω οτι στηριζεται μονο στο ονομα της.Υποθετω οτι σε ταξιδι θα ειναι στιβαροτερη η merc αλλα μεχρι εκει.Σε οικονομια και αξιοπιστια θεωρω οτι το civic ειναι καλυτερο η εστω ισαξιο.Αν η a class τιμολογουνταν 2 χιλιαρικα πιο κατω ναι τοτε θα ελεγα οτι ειναι καλυτερο συνολικα αυτοκινητο.Οσο για τα amg type r θεωρω οτι το καθενα εχει τις δικες του χαρες.Το type r σκληροπυρηνικο και η a class πιο ηπια (οσο ηπιο μπορει να ειναι ενα αμαξι με 350+ αλογα).Εδω θα προτιμουσα την merc.

    • manowar

      Ποιοτητα κατασκευης μεσα υπερτερεί σε σχεδιο θα ειναι ανεκδοτο να συγκρινουμε περα απο συμπάθειες
      jdmαδες η Gpowerαδες που εχουν αιώνια κοντρα ακομα και οι jdmαδες το α κλαςςθα διαλεγαν λογο οτι το τελευταιο ειναι κουκλακι ζωγραφιστο.τωρα για κινητηρες ρενο δεν εχω ακουσει κατι κακο δεν εμπιστεύεσαι την ρενο εννοεις?

    • ad276

      Κοιιταξε κουκλακι δεν το λεω τουλαχιστον το πισω μερος.Στην κατηγορια για μενα σαν την τζουλιεττα δεν εχει αλλο,ακομη και σημερα ειναι πανεμορφη απο οποια πλευρα και αν την κοιταξεις.Αυτα βεβαια ειναι απλα και μονο η δικη μου αποψη.Οσο για την Ρενο ναι της εχω εμπιστοσυνη,αλλωστε εχω στα υποψιν προς αγορα το Κλιο.Αυτο που θελω να πω ειναι γιατι μια εταιρεια σαν την Μερσεντες γιατι να παιρνει κινητηρες απο αλλου;Αλλα αυτο νομιζω οτι γινεται για λογους οικονομιας,και παλι ομως θεωρω υπερβολικη την τιμη αγορας της.

    • manowar

      Η τσουλιεττα πανεμορφη?για μενα με τιποτα πανεμορφη γενικα δεν μαρεσει κανενα χατςμπακ μο ο το γκολφ θεωρώ σοβαρο χατς η νεα γενια δεν μαρεσει καθολου και να φανταστεις ειμουνα και ρενακιας εγω γουσταρα ολα τα μεγκαν αλλα η τελευταια γενια ,,,τσου..ουτε το μπεμβε δεν μαρεσει..γενικα απο την κατηγορια αυτη δεν μαρεσει τιποτα παρα μονο το γκολφ και απο την μικρότερη το κλιο το rs το 2.0 ατμοσφαιρικο προ ανανέωσης

    • ad276

      Εμενα αυτη η κατηγορια μ αρεσει πολυ.Αλλα ελεω κρισης η επομενη μου αγορα μαλλον θα πρεπει να παει προς τα σουπερμινι,αλλωστε εχουν μεγαλωσει σε σχεση με τα παλια μοντελα.Αν δεν ηταν η κριση θα τσιμπουσα την Αλφα χαλαρα.Το Γκολφ δεν τα ξαναπαιρνω εχω το 5αρι αλλα δυστυχως δεν μου εχει βγει καλο τουλαχιστον οσονναφορα την ποιοτητα του,που υποτιθεται πληρωσα παραπανω απο ενα Λεον πχ.Ημουνα vagιτης (πριν ειχα και Polo) αλλα αλλαξα γνωμη μετα απο τα ποιοτικα προβληματα και στα δυο προαναφερθεντα αυτοκινητα.

    • manowar

      Καλα θα σταθω στο οτι το 7αρι με το 5νταρι το γκολφ δεν εχει επαφη στην ποιοτητα κατασκευής το 5νταρι μεσα στο ασαλονι ηταν το χειρότερο γκολφ..το 7αρι εχει ποιοτητα

    • ad276

      Καλα κατσε να παλιωσει λιγο και τα λεμε :)

    • manowar

      Μαα το 5νταρι τα παθαινε αυτα απανω στον χρονο κατι διακοπτες που ξεφτιζε το πλαστικο επιδη τα εφερναν εδω και ηταν για αλλες καιρικες συνθήκες τα υλικά απο μέσα εκει περα εκανε οικονομια που δεν επρεπε να κανει..γενικα εμενα μαρεσουν τα γκολγ μκ4 μκ5 και μκ7..βεβαια το μκ5 ειχε θεματακια αλλα στην gti εκδοση οταν βγηκε το 2005 ηταν σε οδηγική συμπεριφορά το καλυτερο χατς

  • Mrdesperado32

    οι τιμες ειναι πολυ καλες γαι σαρακακη.το αμαξι στην αμερικη θεριζει σε πωλησεις.αυτο το λεω γι αυτους που τους νοιαζει και το επισημαινουν συνεχεια γτ εμενα δε με ενδιαφερει καθολου.επισης ολα τα τεστ εκθειαζουν τα μοτερ και το στησιμο του αυτοκινητου.λενε τα καλυτερα για στριψιμο φρενα και τιμονι.η ομορφια ειναι τελειως υποκειμενικο.εμενα δε με χαλαει καθολου.

  • vaggscoobys

    Εμένα μ αρέσει πάντως..

  • Tsou Kostas

    κλασσικά 3000 ευρώ πάνω από όσο πρέπει. Μια ζωή τα ίδια, από παιδάκι θυμάμαι το civic να κάνει 5.000.000 όταν όλοι οι ανταγωνιστές του έκαναν 4.000.000. Τα ίδια μυαλά, τα ίδια σκατά 30 χρόνια.

    • Pandal

      4.944.000 😜. Είχα πάρει το ek
      Ανέβηκα αρκετα βεβαια στην πορεια αλλα δεν το μετανιωσα καθολου https://uploads.disquscdn.com/images/af997bc380292c0274be1382ef0fa0f0470899cf009508ba4f0a707b992797cb.jpg

    • Στελιος

      Στη Γερμανια ξεκινα περιπου απο τα 24500. Οι τιμες ειναι πολυ καλες. Honda ειναι οχι Hyundai.

    • Αννίβας

      Ξέρεις παλιά έλεγες για κινητά Nokia είναι ή για τηλεόραση Sony αν και εγώ είχα B&O
      Τώρα μπορεί να πεις για κινητά huawei ή για τηλεόραση LG.
      Οπότε η Honda με αυτά τα σχέδια-μηχανολογικά είναι πολύ καλό-και με αυτή την αξιοπιστία και απόδοση στη Φ1 κοίτα μην έχει την ίδια τύχη.
      Η εποχές αλλάζουν.

    • Tsou Kostas

      το χιλιάρι το focus έχει γύρω στα 14. Αυτό έχει 20. Είναι 40% καλύτερο? Εγώ σου λέω πως είναι χειρότερο. Αβλεπή, χωρίς να έχω μπει ακόμα μέσα. Θα μπω, θα το οδηγήσω, και μετά θα στο ξαναπώ.

    • Mika

      H λαλακια εχει λογο…..Ειναι το επωνυμο του εισαγωγεα!!

  • Spider

    Τα περί υποκειμενικότητας της ομορφιάς είναι δικαιολογίες, για κάτι το οποίο είναι αντικειμενικά άσχημο. Εκτός και αν αρέσει σε κάποιούς η Γεωργία Βασιλειάδου.
    Μπορεί σαν αυτοκίνητο να είναι καλό, οπτικά όμως μοιάζει σαν να το έφτιαξαν στο Μπανγκλαντές, με λαμαρίνες και σφυριά…

  • Tasos

    Γαμάτο αλλά χωρίς σιδερώστρα πίσω τι να το κάνω

    • Mika

      Τη βαζεις απο τα αξεσουαρ!!!
      :p

  • DimiE92

    Το πισω μερος ειναι φανταστικο. Μπορει να συγκριθει μονο με το μουτρακι του Multipla.

  • Mika

    Παντα, οταν ενα αυτοκινητο ειναι ιντριγκαδορικο εμφανισιακα, με προκαλει να ασχοληθω πιο πολυ μαζι του..
    Η αληθεια ειναι πως η τιμη του περιεργως για Ηοnda μου φανηκε καλη…Δεν το λες φτηνο,αλλα αν δεις το ονομα του εισαγωγεα, το λες κι υποφερτο..Κι οχι τοσο αποτρεπτικο…Πιο πολυ καποιον θα τον προβληματισει η εμφανιση, παρα η τιμη..
    Χαζευοντας το πολυ αναλυτικο αρχειο με τα τεχνικα χαρακτηριστικα/εξοπλισμο, πρωτη φορα ειδα τοσο αναλυτικη αναφορα σε ρυπους, κι αναρωτιεμαι αν θα ειναι ο κανονας απο εδω και περα..BTW, Οξειδια του Αζωτου ΝΟX, μονο 9.8 το 1500αρι turbo 6 speed…

    Eνα αλλο που παρατηρησα ειναι τα 200 χλμ τελικης του 1500 CVT, τα οποια ειναι ιδια με του 1000 CVT, και πολυ λιγοτερα απο 220 του χειροκινητου. Δεν ξερω αν ειναι τυπογραφικο…
    Οπως επισης μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση πως το 1500 εχει 420 λιτρα αποσκευων, εναντι 478 του 1000, και σπαω το κεφαλι μου να δω γιατι υπαρχει τετοια διαφορα..Και τα δυο εφοδιαζονται με κιτ επισκευης ελαστικου….Κανει τοσο διαφορα η διαταξη της αναρτησης στο μεγαλο???Μηπως στο 1500 παει η μπαταρια πισω???

  • Nikpap

    Απο κοντα θα ειναι σιγουρα καλυτερο απο το χαλι που εχει στις φωτο…

    Ομως ειναι αρκετα ακριβο, θα το παρουν οι πιστοι χοντακηδες μονο, οι υπολοιποι εχουν πολυ καλυτερες value for money επιλογες

  • ksenyxtis

    Ποιος να μας το ‘λεγε πριν 10 χρόνια (και λιγότερο) ότι θα έχουμε αυτοκίνητα 4,5 μέτρα με 1000άρι κινητήρα και θα κοστίζουν 20000 ευρώ. Δεν ξέρω, δεν το χω οδηγήσει, ίσως να είναι αξιοπρεπές το μοτέρ σαν επιδόσεις και να βγει και αξιόπιστο αλλά δε μου κάθεται καθόλου καλά!

  • popiB.X.

    420l είναι γιατί περνάνε τα τελικά απ τη μέση ενώ στο 1.0 (το οποίο είδα ήδη από κοντά) περνάνε στις άκρες αφήνοντας έτσι χώρο για μεγαλυτερο (478)εσωτερικά πορτμπαγκάζ .παντως από κοντά σου γεμίζει το μάτι παραβλέποντας την εμφάνιση η οποία πάντα ήταν διαφορετική σε κάθε civic έναντι των λοιπών της κατηγορίας του. Όπως είπαν οι Japs, δίνουν έμφαση μηχανολογικά κ συμπεριφορά οδήγησης με ασφάλεια. Οποτε εμφάνιση πας σε άλλες εταιρείες.

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Εγώ κρατώ σιγή ιχθύος! Δυστυχώς πίσω κάτι πήγε άσχημα :/ η τιμή εντάξει. Ο Σ. έχει ξεφύγει!