TEST PRE CAMPIONATO F1/2016 - T2 - BARCELLONA (SPAGNA)

Η πολυπλοκότητα των μηχανικών μερών στη Formula 1 αυξήθηκε σημαντικά το 2014, όταν ο κινητήρας απέκτησε μια διαφορετική μορφή, με τον πιο δόκιμο όρο να είναι «power unit», αφού η ηλεκτρική ενέργεια είναι πλέον σημαντικό κομμάτι στο υβριδικό σύνολο. Αν κι έχουν περάσει δύο χρόνια από το ντεμπούτο των συγκεκριμένων power unit, η αξιοπιστία δεν είναι ακόμα απολύτως διασφαλισμένη, έτσι στις δοκιμές οι ομάδες προσπαθούν να βελτιωθούν και στον τομέα αυτό.

Η Mercedes έχει δείξει πως είναι τέρας αξιοπιστίας στις έως τώρα δοκιμές, με τη Ferrari να βρίσκεται ένα βήμα κάτω αυτή τη στιγμή, λόγω προβλημάτων που έχουν παρουσιαστεί στην SF16-H. Μάλιστα, και η Haas αντιμετωπίζει προβλήματα, δηλώνοντας πως ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα της Ferrari.

Η ιταλική ομάδα σπεύδει να διαψεύσει τους ισχυρισμούς αυτούς, μέσω του επί κεφαλής της, Maurizio Arrivabene. Ο Ιταλός λέει μάλιστα πως ο κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε στις 5 ημέρες των δοκιμών θα μεταφερθεί στο εργοστάσιο για περαιτέρω δοκιμές, με τον Sebastian Vettel να έχει σήμερα ένα νέο power unit στο μονοθέσιό του.

Δεν υπάρχει πρόβλημα στον κινητήρα. Μπορώ να το πω αυτό επίσημα. Εκείνος ο κινητήρας δεν είχε ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του, έτσι στέλνεται στο Maranello όπου θα δοκιμαστεί στο δυναμόμετρο. Το ίδιο θα γίνει και με το τωρινό power unit που βρίσκεται στο μονοθέσιο του Vettel.