Beetle GRC


Η Volkswagen συμμετέχει στο πρωτάθλημα Rallycross με το Beetle GRC, το οποίο διαθέτει ένα νέο 2.0-λιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 553 ίππων και 630 Nm ροπής. Όμως, η γερμανική εταιρία πιέζει για να αλλάξουν οι κανονισμοί των World και Global πρωταθλημάτων Rallycross, έτσι ώστε να εξελιχθούν νέα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, ως ένας τρόπος για επίδειξη των δυνατοτήτων της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής τεχνολογίας της γερμανικής εταιρίας, Franck Welsch, αποκάλυψε ότι είναι πρόθυμος να δει τους διοργανωτές των αγώνων να υιοθετήσουν τα ηλεκτρικά αγωνιστικά, είτε παράλληλα με την κορυφαία κατηγορία ή στη θέση τους, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Μπορώ σίγουρα να φανταστώ ένα πρωτάθλημα να γίνεται με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι αγώνες είναι περίπου έξι λεπτών, το οποίο επιτρέπει για σύντομες, έντονες εκρήξεις ανταγωνισμού και μετά επαναφόρτιση. Σήμερα, αυτά τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά δυνατά, έχουν κολασμένη ροπή και είναι τετρακίνητα. Τα ηλεκτρικά drivetrains θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο. Αν το πρωτάθλημα κινηθεί προς αυτή τη κατεύθυνση, θα ήταν τέλεια για εμάς. Είμαστε ήδη σε συζητήσεις με τους διοργανωτές για το σκοπό αυτό.

 Beetle GRC

Προσωπικά θεωρώ τεράστιο σφάλμα αν γίνει κάτι τέτοιο, γιατί η ένταση, η δράση και η απόλαυση που προσφέρουν τα σημερινά βενζινοκίνητα αγωνιστικά είναι εξαιρετικά μεγάλη, που χωρίς καμία αμφιβολία συγκρίνεται με εκείνη των Group B. Εξάλλου, υπάρχει και η Formula E για αυτό το σκοπό.