BMW M2 Coupe production (2)

H BMW αναδιοργανώνει το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της, έτσι ώστε τα εργοστάσιά της να κατασκευάζουν αποκλειστικά είτε πισωκίνητα, είτε προσθιοκίνητα μοντέλα. Το νέο αυτό πλάνο παραγωγής, έχει ονομαστεί “Manufacturing 4.0” και είναι πολύ σημαντικό για την BMW, μιας και προσβλέπει σε μεγαλύτερη ψηφιοποίηση της παραγωγής, σε βελτίωση της υλικοτεχνικής υποστήριξης και σε επιπλέον χρήση ρομπότ στην συναρμολόγηση των αυτοκινήτων.

Όπως δήλωσε ο Oliver Zipse, επικεφαλής παραγωγής της BMW:

Στόχος μας είναι να μειώσουμε το κόστος παραγωγής κατά 5% σε ετήσια βάση. Ο διαχωρισμός των προσθιοκίνητων και πισωκίνητων μοντέλων ανά εργοστάσιο παραγωγής, είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Η BMW διαθέτει 10 εργοστάσια παγκοσμίως που κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα της. Μερικά, όπως αυτό της Λειψίας και του Regensburg, κατασκευάζουν τόσο πισωκίνητα, όσο και προσθιοκίνητα μοντέλα, αλλά στο μέλλον, τέσσερα εργοστάσια θα αναλάβουν την παραγωγή των προσθιοκίνητων μοντέλων, πέντε θα αναλάβουν την παραγωγή πισωκίνητων μοντέλων, ενώ το εργοστάσιο της BMW στο Tiexi, της Κίνας θα συνεχίσει να κατασκευάζει και τους δύο τύπους οχημάτων, ενώ όλα τα εργοστάσια θα μπορούν να κατασκευάσουν και τετρακίνητα μοντέλα.

Τα εργοστάσια σε Λειψία και Regensburg θα κατασκευάζουν μόνο προσθιοκίνητα μοντέλα, με τον εργοστάσιο της Λειψίας να συνεχίζει να κατασκευάζει και τα i μοντέλα. Τα εργοστάσια της BMW σε Μόναχο (Γερμανία), Rosslyn (Νότιο Αφρική), Spartanburg (ΗΠΑ) και Dadong (Κίνα) θα συνεχίζουν να κατασκευάζουν πισωκίνητα μοντέλα, με τα εργοστάσια της BMW σε Οξφόρδη (Αγγλία) και Μπόρν (Ολλανδία) να συνεχίζουν την κατασκευή των προσθιοκίνων μοντέλων της MINI.