RG-on-track-II-729

Οι άνθρωποι της Αμερικανικής ομάδας, πριν από την έναρξη της σεζόν, ήταν αισιόδοξοι για τις τύχες της στον πρώτο αγώνα. Και πραγματικά, το αποτέλεσμα τους δικαίωσε. Παρότι οι δυο Haas VF-16 είχαν την ταχύτητα στα δοκιμαστικά, Gutierrez και Grosjean έπεσαν θύματα του νέου συστήματος, μένοντας εκτός από το Q1. Όμως, ο αγώνας ήταν μια άλλη υπόθεση, με τον έμπειρο Γάλλο να σκοράρει τους πρώτους βαθμούς της Haas, τερματίζοντας έκτος.

Κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε για τουλάχιστον 5 χρόνια, όπως δηλώνει ο Gunther Steiner, εάν δεν υπήρχε η στενή συνεργασία με την Ferrari. Η Scuderia προμήθευσε, πέρα από τον κινητήρα, όσα εξαρτήματα επιτρέπουν οι κανονισμοί, δίνοντας σημαντική βοήθεια στη νέα αυτή ομάδα.

Χωρίς τη βοήθεια από τη Ferrari, αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί. Γι’ αυτό είπαμε ότι δεν πρόκειται να το προσπαθήσουμε όπως οι προηγούμενες νέες ομάδες, επειδή θα ήταν μια από τα ίδια.

Θα ήμασταν πέντε χρόνια χωρίς βαθμούς και όπως όλοι, θα ξεμείναμε από ενθουσιασμό. Είπαμε ότι χρειάζεται να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό, και το προσπαθήσαμε αυτό, και φαίνεται να λειτουργεί. Αν και είμαι προσεκτικός στο να πω ότι “δουλεύει”, επειδή δεν το έχουμε ακόμα επαναλάβει.

Είναι κάτι καλό για τη Formula 1. Μια νέα ομάδα μπορεί να έρθει και να κερδίσει βαθμούς· αυτό είναι πολύ τέλειο.

Romain Grosjean DotD

Στην ψηφοφορία που έγινε με το τέλος του Grand Prix, ο Grosjean αναδείχθηκε νικητής του πρώτου βραβείου του “Οδηγού της Ημέρας”, συγκεντρώνοντας τις περισσότερες ψήφους. Όπως είναι φυσικό, ο Steiner έμεινε ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Γάλλου, λέγοντας πως ο Romain έκανε ακριβώς αυτό για το οποίο τον ήθελαν στην ομάδα.

Είναι γρήγορος, είναι έμπειρος, μπορεί να διαχειριστεί τα ελαστικά και είναι γνωστός για αυτό. Έκανε όλα αυτά για τα οποία τον πήραμε. Η απόδοσή του ήταν τέλεια.

[Photo Copyrights: Haas F1 Team, FOM]