P-20160319-00099_News

Τα πολιτικά παιχνίδια συνεχίζονται στην Formula 1, με την FIA να αποκλείει την επιστροφή στο παλιό σύστημα κατατακτηρίων, το μοναδικό πράγμα που έδειχνε να δουλεύει σωστά τα τελευταία χρόνια στο σπορ. Υπεύθυνοι για όλο αυτό το μπέρδεμα -σύμφωνα με την ομοσπονδία- είναι οι διοργανωτές των αγώνων, οι οποίοι ζήτησαν να ανακατευτεί η τράπουλα, βλέποντας τους αριθμούς θεατών να κατρακυλούν και το ενδιαφέρον για τα gp να μειώνεται.

Χθες, μάθαμε πως στις συζητήσεις αναφέρθηκε και μια νέα ιδέα για το επόμενο σύστημα, την οποία αποκαλύπτει το έγκυρο Motorsport. Το μέσο επικαλείται πηγές, οι οποίες αναφέρουν πως οι Ecclestone και Todt θέλουν οι χρόνοι να διαμορφώνονται με την συνάθροιση δυο γύρων, σε κάθε κομμάτι των κατατακτηρίων (Q1, Q2, Q3). Όμως κι εδώ, τα προβλήματα είναι εμφανή.

Καταρχάς, στα Q1 και Q2, εάν διατηρηθεί το υπάρχον σύστημα με τους αποκλεισμούς και δεν δοθούν περισσότερα σετ ελαστικών από την Pirelli, οι πιλότοι που θα βρίσκονται στη ζώνη αποκλεισμού δύσκολα θα βάλουν και τρίτο καινούριο σετ, μένοντας ξανά στα pits. Παράλληλα, αυτό θα αναγκάσει όλους τους συνδυασμούς να κάνουν δυο γρήγορους γύρους σε κάθε διαδικασία, μεγαλώνοντας την ψαλίδα μεταξύ ταχύτερων και αργότερων μονοθεσίων, δυσκολεύοντας έτσι τις εκπλήξεις.

Επίσης, με τους πιλότους που προκρίνονται στο Q3 να εκκινούν την Κυριακή με το σετ ελαστικών που έγραψαν τον καλύτερό τους χρόνο στο Q2, κανείς από τους πρωτοπόρους δεν θα δοκιμάσει να κάνει 2 γύρους με το ίδιο σετ, αφού αυτό θα επηρεάσει σημαντικά το ρυθμό αγώνα και τη στρατηγική. Πράγμα που σημαίνει πως στο Q3 τα σετ ελαστικών και -κατ’ επέκταση- οι προσπάθειες, θα είναι περιορισμένες.

Επίσημα, ακόμη τίποτα δεν έχει γίνει γνωστό, πράγμα που σημαίνει πως θα πρέπει να κάνουμε αρκετή υπομονή μέχρι να παρθούν οι τελικές αποφάσεις.