2017_Genesis_New_York_concept_05

Σε μία αγορά όπως την Αμερικάνικη, όπου η χαμηλή τιμής της βενζίνης έχει ωθήσει τους αγοραστές σε μεγάλα SUV και pickups, η Hyundai αντιμετωπίζει ένα μικρό πρόβλημα. Παρουσιάζει ελλείψεις στις συγκεκριμένες κατηγορίες και κατά συνέπεια, το μερίδιο της στην αγορά συρρικνώνεται από το 2010 και έπειτα. Όμως έχει κάνει ένα μεγάλο στοίχημα και αυτό το στοίχημα, ονομάζεται Genesis. Πώς ελπίζει να κερδίσει όμως;

Πρώτα απ’ όλα, ξεκίνησε με προσλήψεις “ηγετικών” στελεχών με πείρα στην βιομηχανία και πλούσια βιογραφικά. Ο ex-Bentley, Luc Donckerwolke έχει αναλάβει τα ηνία στον σχεδιασμό, ο ex-M GmbH, Alber Biermann έχει αναλάβει το στήσιμο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά των μοντέλων ενώ ο ex-Lamborghini, Manfred Fitzgerald, έχει αναλάβει ολόκληρη την φίρμα όντας επικεφαλής της Genesis. Η αρχή έχει γίνει και στην έκθεση της Νέας Υόρκης, η Κορεάτικη πολυτελής φίρμα, παρουσίασε το New York concept. Πού θα εστιάσει λοιπόν η Genesis για το μέλλον;

Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας, Erwin Raphael, δήλωσε ότι τρία βασικά χαρακτηριστικά θα ορίσουν την ταυτότητα της Genesis. Πρώτον, το design. “Επιθετικός, σύγχρονος σχεδιασμός” όπως είπε ο Raphael. Δεύτερον, η τεχνογνωσία και η τεχνολογία στο ατσάλι και σε άλλα υλικά, θα επιτρέψει στην Genesis να δημιουργεί εντυπωσιακά σχήματα με άκαμπτες δομές που θα προσφέρουν εξαιρετική άνεση και οδική συμπεριφορά. Τρίτον και τελευταίο, η εμφάνιση και η αίσθηση του εσωτερικού, κυρίως με την χρήση υλικών κορυφαίας ποιότητας. Αυτή είναι η “συνταγή της επιτυχίας” για τους Κορεάτες. Το θέμα είναι ότι πρέπει να “πολεμήσει” προκαταλήψεις και στερεότυπα. Επιπλέον, το να αποσπάσεις πελάτες από τους καθιερωμένους ανταγωνιστές σου, είναι πολύ δύσκολο. Μένει να δούμε σε βάθος χρόνου αν το πείσμα των Κορεατών θα αποδώσει.