Ferrari

Σε μια προσπάθεια να γίνει το άθλημα πιο οδηγοκεντρικό, η FIA προχώρησε σε περαιτέρω περιορισμούς όσον αφορά την ενδοεπικοινωνία μεταξύ των οδηγών και των μηχανικών. Η σχετική λίστα δημοσιεύθηκε πριν από την έναρξη της σεζόν και η Παγκόσμια Ομοσπονδία θα εξετάζει κάθε ένα μήνυμα που ακούγεται κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix, ώστε να επιβλέπει για τυχόν παρανομίες.

Στο Μπαχρέιν, υπήρξε η πρώτη διαμαρτυρία από κάποια ομάδα, κάτι που αφορούσε τη Ferrari. Κάποια ομάδα, λοιπόν, απευθύνθηκε στην Παγκόσμια Ομοσπονδία, δείχνοντας μια φωτογραφία το pit board, για ένα κωδικοποιημένο μήνυμα και πιο συγκεκριμένα το «- 3.2, LFS6 P1». Αυτό είναι κατά πάσα πιθανότητα μια ρύθμιση που έπρεπε να διαλέξει ο Sebastian Vettel στο τιμόνι του.

Το πιθανότερο είναι πως η ιταλική ομάδα πήρε αρχικά την άδεια από τη FIA προτού πει μήνυμα αυτό στον Γερμανό. Επιπλέον, οι αγωνοδίκες δεν εκδήλωσαν όλη τους την αυστηρότητα, καθώς ήταν ο πρώτος αγώνας με τους περιορισμούς αυτούς, με τον Charlie Whiting της FIA να λέει πως πολλά μηνύματα εξετάστηκαν στην Αυστραλία.