GP BAHRAIN F1/2016


Κανείς δεν είχε αμφιβολία πως η Ferrari θα είχε μειώσει τη διαφορά από την κορυφή ήδη από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν. Η ιταλική ομάδα έδειξε πως μπήκε πέρυσι στον δρόμο που αναζητούσε αρκετά χρόνια και, με τον James Allison στο τιμόνι της τεχνικής ηγεσίας, ήταν αδύνατο η βελτίωση να μη συνεχιστεί για τη φετινή σεζόν.

Η SF16-H εμφανίζει πολλά θετικά στοιχεία, ωστόσο υπάρχει κάτι που έχει πληγώσει σημαντικά την ιταλική ομάδα στους δύο πρώτους αγώνες: η αξιοπιστία. Τα δύο προβλήματα εμφανίστηκαν στο power unit, ωστόσο το θετικό είναι πως δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ τους. Ο Sebastian Vettel θα έχει νέο κινητήρα την Κίνα, και ο Kimi Raikkonen τονίζει πως αυτά τα ζητήματα θα πρέπει να σταματήσουν, αν και παραδέχεται πως είναι μέρος ενός παγκόσμιου πρωταθλήματος.

Βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση, αλλά προφανώς δεν είναι ιδανικό για την ομάδα να τερματίζει με μόνο ένα μονοθέσιο. Στο άθλημα, πάντα πιέζουμε στα όρια και κάποιες φορές τα πράγματα μπορούν να πάνε λάθος. Δεν είναι αυτό που θέλουμε, αλλά είναι μέρος των αγώνων. Ξέρουμε ότι το μονοθέσιο είναι καλό, αλλά έχουμε αρκετά πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε και ακόμα υπάρχει δουλειά  που πρέπει να γίνει.

Δεν είναι ιδανική κατάσταση, αλλά έχουμε δουλειά να κάνουμε και ποτέ δε θέλεις να εγκαταλείπεις. Αυτό κοστίζει βαθμούς στους οδηγούς και τις ομάδες. Είναι δυστυχώς ένα κομμάτι του παιχνιδιού.