Ferrari

Με ανάμεικτα συναισθήματα ξεκίνησε η φετινή σεζόν για τη Ferrari. Η SF16-H είναι πιο ανταγωνιστική από τον προκάτοχό της, σε σημείο που η Mercedes νιώθει την ανάσα του ανταγωνισμού, κάτι που ουσιαστικά συμβαίνει για πρώτη φορά από το 2014. Τα πράγματα, όμως, δεν είναι τόσο καλά όσον αφορά την αξιοπιστία, με δύο εγκαταλείψεις στους δύο πρώτους αγώνες.

Στην Αυστραλία, ήταν το turbo που ανάγκασε τον Kimi Raikkonen να βγει από το μονοθέσιό του, ωστόσο οι τεχνικοί της Scuderia έπρεπε να αναλύσουν βαθιά το power unit του Sebastian Vettel, ώστε να διαπιστώσουν τι ήταν αυτό που προκάλεσε την εγκατάλειψη του τετράκις Παγκόσμιου Πρωταθλητή στον γύρο σχηματισμού πριν από την εκκίνηση του αγώνα στο Μπαχρέιν.

Αυτό που φαίνεται πως έφταιξε ήταν τα ηλεκτρονικά του power unit, το πρόβλημα των οποίων «χτύπησε» στη βαλβίδα εξαγωγής, εξού και ο καπνός από το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Ο Γερμανός θα έχει νέο κινητήρα στο Κινεζικό Grand Prix, με τους μηχανικούς να βεβαιώνονται ότι δε θα υπάρξει ξανά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στις χαμηλές ταχύτητες.

Όπως είπε και ο Maurizio Arrivabene, από την έρευνα δε βρέθηκε καμία συσχέτιση ανάμεσα το πρόβλημα του Raikkonen και σε αυτό του Vettel, θετικό γεγονός στην όλη υπόθεση.