Christian Horner

Με τη σεζόν του 2016 να κυλά κι έχοντας διευθετήσει το φλέγον ζήτημα των κατατακτήριων δοκιμών, πλέον οι υπεύθυνοι της Formula 1 στρέφονται ολοκληρωτικά στο 2017. Όπως ξέρουμε, θα είναι μια χρονιά μεγάλων αλλαγών, ωστόσο αυτές ακόμα δεν έχουν επισημοποιηθεί ή επικυρωθεί, κάτι που θα πρέπει να συμβεί μέχρι τις 30 Απριλίου, σύμφωνα με την προθεσμία.

Τα… λαμπρά μυαλά που βρίσκονται στην κορυφή έχουν δείξει ότι μόνο γρήγορα δεν είναι όταν παίρνουν τις -σωστές τουλάχιστον- αποφάσεις, γι’ αυτό και υπάρχουν γνώμες που ισχυρίζονται ότι καλό θα είναι να περιμένουμε για το 2018, ώστε να μην υπάρξουν βιαστικές αποφάσεις που μπορούν να βλάψουν το άθλημα.

Δύο εβδομάδες, λοιπόν, μένουν και ο Christian Horner δε νιώθει τόσο άνετα. Ο επί κεφαλής της Red Bull Racing, θεωρεί ότι τα ζητήματα τουλάχιστον γύρω από τα power units είναι αρκετά και πως αυτά δε θα ικανοποιηθούν, έτσι η κατάσταση θα είναι για μία ακόμα φορά ίδια, χωρίς να έχει επιτευχθεί κάτι ουσιαστικό.

Νομίζω ότι είναι μια περίπλοκη κατάσταση, αλλά ουσιαστικά υπάρχουν τέσσερα κριτήρια που συζητήθηκαν από το κυβερνών σώμα για τη διασφάλιση της σταθερότητα προς τα εμπρός. Αυτά τα τέσσερα κριτήρια ήταν: η σημαντική μείωση του κόστους στα €12 εκατομμύρια, η διαθεσιμότητα ή η εγγύηση για την προμήθεια, η σύγκλιση της δύναμης σε ένα μικρό εύρος και το πρόβλημα του ήχου.

Ενώ καθόμαστε εδώ, δεν πλησιάζουμε καν στο να ικανοποιήσουμε αυτά τα κριτήρια και νομίζω ότι δυστυχώς αυτό δε θα συμβεί, όπως γίνεται συχνά με αυτά τα πράγματα. Ο χρόνος θα τελειώσει στο τέλος του μήνα και τίποτα δε θα καταφέρουμε, τίποτα δε θα αλλάξει. Υπάρχει μια ακόμα προσπάθεια στη συνεδρίαση του Strategy Group και της Επιτροπής της Formula 1 στο τέλος του μήνα, για να συζητήσουμε και να υποβάλουμε τις ανησυχίες μας. Αλλά, αν αποτύχουμε, οι κανονισμοί θα μείνουν όπως είναι.

Toto Wolff

Ο επί κεφαλής της Mercedes AMG, Toto Wolff, εμφανίζεται πιο ψύχραιμος, όμως παραδέχεται πως, από τις συμφωνίες που θα γίνουν, είναι αδύνατο να ικανοποιηθούν όλες οι πλευρές.

Είναι μια περίπλοκη συμφωνία. Έχουμε κάνει το καθήκον μας για να καταλήξουμε σε λύσεις, ώστε καμία ομάδα να μη μείνει χωρίς κινητήρα. Νομίζω ότι όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων το ξέρουν αυτό και προσπαθούμε να το καλύψουμε. Υπάρχει το θέμα της μείωσης του κόστους, κάτι που είναι σημαντικό για τις περισσότερες ομάδες, και προσπαθούμε να το ικανοποιήσουμε αυτό στο πλαίσιο της συμφωνίας.

Προφανώς, είναι πολύ δύσκολο να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι. Ο Christian δεν είναι τόσο ικανοποιημένος. Αλλά, νομίζω ότι πρέπει να βρούμε μία λύση μέχρι το τέλος του Απριλίου. Θα πρέπει να επικυρώσουμε τους κανονισμούς και όλοι δουλεύουν πολύ σκληρά για να βρουν τουλάχιστον τον μικρότερο κοινό παρονομαστή.