bmw-x4-uk-03_0

Οι πωλήσεις της BMW έχουν σημειώσει άνοδο της τάξης του 20% σε σύγκριση με το 2015 αλλά η Γερμανική εταιρία εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από την Audi. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία όμως, αφού σύμφωνα με τον επικεφαλής πωλήσεων και marketing της BMW, Ian Robertson, τα κέρδη είναι πιο σημαντικά από τις πωλήσεις.

Τα κέρδη ήταν πάντοτε το κατευθυντήριο φως μας και η συνέπεια σε αυτόν τον τομέα, το αποδεικνύει αυτό. Αλλά υπάρχει πάντα η πρόκληση της ισορρόπησης της εξίσωσης των κερδών, του όγκου πωλήσεων και της υπολειμματικής αξίας. Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαστε 100% εκεί που θέλουμε να είμαστε.

Δήλωσε ο Robertson, αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, αυτό της Ρωσίας. Εκεί, όταν η αξία του νομίσματος μειώθηκε στο μισό, η BMW σταμάτησε να πουλά τα μικρότερα μοντέλα της και αυτό ήταν μία απόφαση που στηρίχθηκε στο κέρδος. Οι ανταγωνιστές της δεν έκαναν το ίδιο.