Buick Riviera

Η συγκεκριμένη Buick Riviera του 1952 δεν είναι άλλο ένα κλασσικό muscle car αφού έχει κατακτήσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας εδάφους, 6 φορές. Ο λόγος για τον οποίο το συγκεκριμένο όχημα χαρακτηρίζεται κανίβαλος, είναι διότι πλέον αποτελεί συνδυασμό διαφόρων τμημάτων και μερών από άλλα αυτοκίνητα-δότες.


Συγκεκριμένα το εμπρόσθιο δυναμικό άκρο προέρχεται από ένα Chevy Van του 1968, το πίσω από ένα Ford Thunderbird του 1973, ενώ ο κινητήρας των 5,2 λίτρων, προέρχεται από μια Buick Roadmaster του 1950 απόδοσης 340 αλόγων. Η αποτελεσματική μετάδοση της κίνησης από τον κινητήρα στον δρόμο, επιτυγχάνεται χάρις ενός κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων της Borg Warner, το T-10 του ’60, αλλά και στον υδραυλικό συμπλέκτη της Wilwood, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων είναι κατασκευής της Hurst. Βέβαια σε τέτοια project, δεν είναι δυνατό να μην έχει γίνει μέριμνα για την ασφάλεια, έτσι στον τομέα των φρένων η λύση δόθηκε και πάλι από την Wilwood.

bombshell-betty-engine

Η ιδιοτροπία του σχήματος της Buick, οφείλεται στο γεγονός ότι ο Jeff Brock (ο μηχανικός πίσω από αυτό το project) πήρε την οροφή και την μείωσε κατά 20 εκατοστά. Η “Bombshell Betty” καθώς έτσι την αποκαλούν οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω από αυτήν, κέρδισε τον πρώτο διαγωνισμό της το 2009, στην Εβδομάδα ταχύτητας στο Bonneville όπου έτρεξε στην ειδική κατηγορία ΧΟ / GCC, που απευθύνεται σε οχήματα με vintage κινητήρες, πετυχαίνοντας  εντυπωσιακή έξοδο με 130,838 μίλια/ώρα (210,5 χλμ/ώρα). Στον τελευταία διαγωνισμό στο Bonneville το 2013, η Betty ξεπέρασε τα 165,735 μίλια/ώρα (266,7 χλμ/ώρα).

Η αξία του οχήματος κοστολογείτε στα $195.000 (€175.000), δηλαδή όσο μια κοστίζει καινούργια μια Porsche 911 Turbo S στις Η.Π.Α. Αν και το ποσό φαντάζει εξωφρενικό, εν μέρει δικαιολογείται από την μοναδικότητα που διέπει το αυτοκίνητο, πέραν του γεγονότος ότι το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει, είναι συλλέκτες οι οποίοι θα παρουσιάσουν ενδιαφέρον για την απόκτηση του.