Peugeot_205_GTi_Restored_02


Τη δεκαετία του 1980 η Peugeot κατασκεύασε το 205 GTI, ένα από τα πιο λατρεμένα μικρά hot hatches της δεκαετίας. Ήταν διαθέσιμο με ένα 1.600αρη κινητήρα απόδοσης 105-115 ίππων, αλλά και με τον 1.900αρη απόδοσης 112 ίππων, επιτρέποντας του να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,5 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 202 χλμ/ώρα, στην GTi έκδοση.

Πριν από τρία χρόνια το βρετανικό παρακλάδι της Peugeot, έδωσε στους μαθητευόμενους της μια πρόκληση, ζητώντας τους να επιλέξουν ένα ιστορικό μοντέλο, όχι απλώς να το ανακατασκευάσουν, αλλά επίσης να το βελτιώσουν με οποιονδήποτε δυνατό τρόπο.

Peugeot_205_GTi_Restored_05

Η επιλογή τους ήταν το 205 GTi και αρχικά η ομάδα μηχανικών σκέφτηκε να το μετατρέψει για χρήση μόνο σε πίστα, αλλά κατέληξαν σε μια πιο “αυθεντική” προσέγγιση.

Peugeot_205_GTi_Restored_04

Το project ξεκίνησε από το μηδέν, απογυμνώνοντας εντελώς το αυτοκίνητο και χτίζοντας το πάλι από την αρχή με τις κατάλληλες τροποποιήσεις και αναβαθμίσεις. Μηχανικά, επέλεξαν να βελτιώσουν τον 1.9-λίτρων Mi16 κινητήρα, κάνοντας του ολικό rebuilt και τοποθετώντας του εισαγωγή ITG, πολλαπλή εξαγωγή 4-2-1 και εξάτμιση της Mongoose, κρατώντας το εργοστασιακό ψεκασμό. Ακόμα, του τοποθέτησαν αμορτισέρ και ελατήρια της Bilstein, νέα σινεμπλόκ και νέο πίσω ημιάκαμπτο άξονα.

Συνολικά η ανακατασκευή του αυτοκινήτου διήρκεσε δύο χρόνια, με αλλαγές να υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου διαθέτει νέες επενδύσεις.