Copyright William Crozes @ Continental Produtions

Σύμφωνα με αναφορές από τη Βρετανία, με την Citroen να αναπτύσσει ένα αγωνιστικό C3 για το WRC, φαίνεται πως ετοιμάσει και μια γρήγορη έκδοση του νέου C3. Το νέο C3 ενσωματώνει τις αξίες της αναγεννημένης πλέον Γαλλικής εταιρείας, μετά το διαχωρισμό της από τη DS. Η εταιρεία, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, σκοπεύει να ανοικοδομήσει τη γκάμα των μοντέλων της, με το νέο C3 να  Το νέο hatch βασίζεται στο concept Citroen Advanced Comfort, που περιλαμβάνει βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης, στο σχεδιασμό των καθισμάτων, καθώς και νέα στοιχεία, όπως η διαμόρφωση των χώρων και ο εσωτερικός φωτισμός.

Τα τελευταία αυτοκίνητα επιδόσεων της Citroen ήταν οι VTS εκδόσεις των C2 και C4, με την εταιρεία να μην έχει κυκλοφορήσει κανένα hot hatch από το 2008, εκτός των DS 3 Racing και Performance.

Ωστόσο, μιλώντας για την αποκάλυψη για το C3, ο διευθυντής προϊόντων της Citroen, Xavier Peugeot παραδέχτηκε ότι η διαφήμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα μπορούσε να γεμίσει τους δρόμους με γρήγορα αυτοκίνητα.

Φιλοδοξούμε να αναζωογονήσουμε τη μάρκα και θα το κάνουμε με διάφορους τρόπους. Νέα μοντέλα και νέα βελτιωτικά προϊόντα θα κάνουν τη μάρκα ελκυστικότερη και πιο ανταγωνιστική. Μέσω του WRC θα προσελκύσουμε τους νεότερους οδηγούς, δημιουργώντας μια συναισθηματική σύνδεση. Έχουμε βρει τον τρόπο να μεταφέρουμε όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, διατηρώντας παράλληλα τις αξίες της Citroen. Το μόνο που μπορώ να πω τώρα είναι ότι, εστιάζοντας στην άνεση δε σημαίνει απαραίτητα ότι εγκαταλείπεις τις αγωνιστικές αξίες.

Ένα ακόμα ανώτερο στέλεχος της Citroen, που παραδέχτηκε ότι γίνονται σκέψεις για ένα πιο γρήγορο μοντέλο, είναι ο επικεφαλής του τμήματος μελλοντικών προϊόντων, Pierre Monferrini.

Οι αγώνες αυτοκινήτου θα μας βοηθήσουν να προσθέσουμε, εκτός της άνεσης, και το δυναμισμό στην εικόνα μας, ο οποίος είναι εξαιρετικά σημαντικός για την προσέλκυση νεότερων πελατών. Προς το παρόν, είναι μόνο αυτό, η εικόνα, αλλά αργότερα ίσως σας περιμένουν κάποιες εκπλήξεις.

Εν κατακλείδι, εάν τελικά η Citroen αποφασίσει να κατασκευάσει ένα πιο γρήγορο μοντέλο, είναι πολύ πιθανό να μην είναι τόσο εστιασμένο στον παράγοντα hot hatch, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του όπως το Fiesta ST ή ακόμα και το Peugeot 208 GTi. Υπάρχει ακόμα και το ενδεχόμενο το νέο μοντέλο να βασιστεί σε πλατφόρμα SUV και όχι στο πάτωμα του C3. Η CEO της Citroen, Linda Jackson, δήλωσε:

Υψηλές επιδόσεις δε σημαίνουν Citroen, αν παίζαμε αυτό το παιχνίδι, δεν είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα μπορούσαμε να διαφοροποιήσουμε τους εαυτούς μας από τους υπόλοιπους.

Πώς σου φαίνεται η ιδέα της παραγωγής ενός νέου hot hatch από τη Citroen; Είσαι υπέρ ή κατά;