Honda

Για περισσότερο από 1,5 χρόνο, η Honda δεν μπορεί να παραδώσει στη McLaren τον κινητήρα που θέλει η βρετανική ομάδα. Το σύστημα μαρκών έχει ταλαιπωρήσει και κρατήσει πίσω την ιαπωνική εταιρεία –σύμφωνα με την ίδια-, ωστόσο οι μηχανικοί προσπαθούν να βελτιώσουν όσο καλύτερα γίνεται τον RA616H, με μία ακόμα αναβάθμιση για το Βρετανικό Grand Prix.

Αυτό, όμως, σίγουρα δεν είναι αρκετό, με αποτέλεσμα το ιαπωνικό power unit να παραμένει το χειρότερο από τα 4 που υπάρχουν στο grid. Η Honda το γνωρίζει και ο επί κεφαλής της, Yusuke Hasegawa, παραδέχεται ότι δεν υπάρχει κάποια ομάδα που να θέλει τον κινητήρα τους, αλλά δηλώνει αποφασισμένος να το αλλάξεις αυτό, όπως άλλωστε οφείλει.

Από τεχνικής πλευράς, είναι καλό να έχεις μια δεύτερη ομάδα, να έχεις περισσότερες ευκαιρίες για να τρέξεις κινητήρες. Φυσικά, αυτό κοστίζει περισσότερο και πρέπει να προετοιμάσουμε μηχανικούς, αλλά γενικά θα ήμουν χαρούμενος με μία δεύτερη ομάδα, αν είχαμε την ευκαιρία.

Αλλά, επίσης, αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε αρκετά δυνατοί. Δεν υπάρχει κάποια ομάδα που να θέλει να έχει έναν Honda κινητήρα. Θα πρέπει να περιμένουμε. Πρέπει να αλλάξω αυτή την κατάσταση.

Οι βελτιώσεις επικεντρώνονται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τον στόχο να είναι μισό δευτερόλεπτο στον γύρο, αλλά ο Ιάπωνας τονίζει πως αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο να επιτευχθεί.

Στόχος μας είναι να έχουμε πάνω από μισό δευτερόλεπτο, αλλά δεν ξέρω, δεν μπορώ να σας πω αν θα το πετύχουμε αυτό. Όμως, θα πρέπει να το κάνουμε. Πρέπει να βελτιωθούμε.

Τα πράγματα για το 2017 παραμένουν ακόμα ρευστά, καθώς η Honda δεν έχει καταλήξει στην οδό που θα ακολουθήσει για τη νέα σεζόν, κάτι που ίσως γίνει τον επόμενο μήνα, και με τη βοήθεια της McLaren.

Μέχρι στιγμής, ερευνούμε πολλές δυνατότητες. Δραστική αλλαγή ή εξέλιξη, δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμα ποια κατεύθυνση θα πάρουμε. Το εξετάζουμε αυτό. Ίσως να πάρουμε την απόφαση τον Αύγουστο. Η McLaren θα πρέπει να αποφασίσει το πακέτο.