2017 IONIQ HEV

Με την αύξηση της κίνησης, του κόστους ζωής αλλά και της οικολογικής συνείδησης, η αγορά του car sharing και των ταξί, όλο και ανεβαίνει και οι χρήστες του Uber φαίνεται πως προτιμούν οχήματα με χαμηλούς ρύπους κάτι που έχει εκμεταλλευτεί η Toyota και κυριαρχεί με το Prius. Αυτό βέβαια δεν έγινε μόνο λόγω των προτιμήσεων των χρηστών του Uber, αλλά και των συμφωνιών προώθησης που έγιναν μεταξύ Toyota και Uber.

Η Hyundai με την παρουσίαση του Ioniq είναι προφανές πως στοχεύει στο μερίδιο της αγοράς που σχεδόν μονοπωλεί το Prius και σε αυτό, περιλαμβάνονται οι υπηρεσίες car sharing και ταξί.

Όπως όμως εξήγησε ο Ki Sang Lee, ο υπεύθυνος για τα πράσινα αυτοκίνητα της κορεάτικης φίρμας, το ζήτημα είναι αρκετά περίπλοκο καθώς εμπλέκονται τα ποικίλα νομικά πλαίσια της Ευρώπης. Χαρακτηριστικά στο Λονδίνο, γίνονται προσπάθειες νομικού περιορισμού της Uber, προς όφελος των Λονδρέζικων ταξί.

Το πλεονέκτημα που η Hyundai προτίθεται να προσφέρει, είναι η πλήρης ηλεκτροκίνηση του Ioniq και η ταχεία του φόρτιση, 80% σε 23 λεπτά, σε αντίθεση με το Prius που είναι υβριδικό. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μοχλός πίεσης για πόλεις και περιοχές που επιθυμούν να εισάγουν την αποκλειστική χρήση οχημάτων μηδενικών ρύπων ή έστω τον περιορισμό και την ποσόστωση των θερμικών οχημάτων.