Η Hyundai θέλει να σπάσει την κυριαρχία της Toyota στην Uber

Σχετικά άρθρα

2017 IONIQ HEV

Με την αύξηση της κίνησης, του κόστους ζωής αλλά και της οικολογικής συνείδησης, η αγορά του car sharing και των ταξί, όλο και ανεβαίνει και οι χρήστες του Uber φαίνεται πως προτιμούν οχήματα με χαμηλούς ρύπους κάτι που έχει εκμεταλλευτεί η Toyota και κυριαρχεί με το Prius. Αυτό βέβαια δεν έγινε μόνο λόγω των προτιμήσεων των χρηστών του Uber, αλλά και των συμφωνιών προώθησης που έγιναν μεταξύ Toyota και Uber.

Η Hyundai με την παρουσίαση του Ioniq είναι προφανές πως στοχεύει στο μερίδιο της αγοράς που σχεδόν μονοπωλεί το Prius και σε αυτό, περιλαμβάνονται οι υπηρεσίες car sharing και ταξί.

Όπως όμως εξήγησε ο Ki Sang Lee, ο υπεύθυνος για τα πράσινα αυτοκίνητα της κορεάτικης φίρμας, το ζήτημα είναι αρκετά περίπλοκο καθώς εμπλέκονται τα ποικίλα νομικά πλαίσια της Ευρώπης. Χαρακτηριστικά στο Λονδίνο, γίνονται προσπάθειες νομικού περιορισμού της Uber, προς όφελος των Λονδρέζικων ταξί.

Το πλεονέκτημα που η Hyundai προτίθεται να προσφέρει, είναι η πλήρης ηλεκτροκίνηση του Ioniq και η ταχεία του φόρτιση, 80% σε 23 λεπτά, σε αντίθεση με το Prius που είναι υβριδικό. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μοχλός πίεσης για πόλεις και περιοχές που επιθυμούν να εισάγουν την αποκλειστική χρήση οχημάτων μηδενικών ρύπων ή έστω τον περιορισμό και την ποσόστωση των θερμικών οχημάτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Stellantis επενδύει €100 εκατ. για νέα μπαταρία του Fiat 500e

Η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή μιας νέας μπαταρίας για το Fiat 500e, που θα αυξήσει την αυτονομία...

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...