Citroen_Xsara_with_BMW_M5_engine_07

Αυτή η “ταπεινή” αγωνιστική Citroen Xsara ξεκίνησε τη ζωή της ως ένα αυτοκίνητο που είχε σκοπό να κερδίζει ειδικές διαδρομές σε διάφορα εθνικά ράλλι, όμως ο Tommy Engström ήθελε να την μετατρέψει σε ένα αυτοκίνητο που θα συμμετέχει σε events όπως αγώνες rally cross, και το Gatebil.

Γι’αυτό και αποφάσισε να της τοποθετήσει τον 6-κύλινδρο 3,6-λίτρων κινητήρα της BMW M5 (E34), μαζί με ένα turbo, με μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης το 1,2 bar.

Citroen_Xsara_with_BMW_M5_engine_15

Το project είναι ακόμα υπό εξέλιξη, αλλά ο στόχος της ομάδας είναι να βγάλουν ιπποδύναμη μεταξύ 800 και 1.000 ίππων, με το βάρος να μην υπερβαίνει τα 1.200 κιλά, με τη δύναμη να στέλνεται σε όλους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου της Sadev.

Το σασί του αυτοκινήτου έχει δεχτεί αρκετές τροποποιήσεις, με τις αυθεντικές 18άρες ζάντες της Citroen WRC να φιλοξενούν 6-πίστονες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 355 χλστ. εμπρός και τετραπίστονες πίσω με δίσκους 315 χλστ., ενώ τα αμορτισέρ είναι της Sachs.