Πώς εξελίχθηκαν τα κράνη από το 1908 μέχρι σήμερα

Σχετικά άρθρα

Στιγμιότυπο οθόνης (16)

Οι πρώτοι οδηγοί αγώνων, το μακρινό 1908, φορούσαν ένα υφασμάτινο κράνος, σαν μαντήλα, το οποίο παρείχε περισσότερο προστασία από τη σκόνη και το κρύο παρά από κάποιο τραυματισμό. Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετούσε και το δερμάτινο κράνος. Γύρω στο 1949 έχουμε το πρώτο κράνος που σκοπό έχει να προστατεύσει το κεφάλι του οδηγού και το 1954 η Bell σχεδίασε ένα κράνος το οποίο 3 χρόνια αργότερα, το 1957, έμελλε να γίνει το πρώτο κράνος μαζικής παραγωγής.

Το 1962 έχουμε τα γυαλιά προστασίας μαζί με το κράνος και τα επόμενα χρόνια εξελίχθηκαν τα πυρίμαχα κράνη φτάνοντας το 1970 όπου κάνουν δυναμική είσοδο τα Full Face κράνη μαζί με την καθιέρωση των προτύπων ασφαλείας Snell. Σιγά σιγά τα μονόχρωμα κράνη έδωσαν τη θέση τους σε χρώματα, σχέδια, που ήταν χαρακτηριστικά για τον κάθε οδηγό, ονόματα χορηγών και διαφημίσεις. Έτσι φτάσαμε στα σημερινά κράνη φτιαγμένα από ελαφριά υλικά, με σύστημα συγκράτησης του αυχένα, ενδοεπικοινωνία και πολλά άλλα extra που βελτιώνουν τη ζωή του οδηγού για να αντέξει στις τεράστιες καταπονήσεις που προσφέρει αυτό το άθλημα.

Στο παρακάτω βίντεο μπορούμε να παρακολουθήσουμε βήμα βήμα τα στάδια της εξέλιξης του κράνους για να φτάσει στο σημείο που βρίσκεται σήμερα.

ΠηγήYouTube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Η BMW i5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η BMW i5 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...

Ο Luka Doncic έχει αυτό θηριώδες Jeep Gladiator Apocalypse Hellfire 6×6

Το αστέρι των Ντάλας Μάβερικς, ο 25-χρονος Σλοβένος Luka Doncic, χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του αυτό το Jeep Gladiator Apocalypse Hellfire 6x6. https://youtu.be/GfoOyCn01hw Η εμφάνισή του...
Autoblog.gr