Ferrari F355 GTS Manual - One Take

Η F355 αποτελεί μια από τις ομορφότερες κεντρομήχανες Ferrari που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, καθώς το σχήμα της αποδεικνύεται διαχρονικό στο πέρασμα του χρόνου.

Η F355 παραγόταν, ως entry level μοντέλο της εταιρίας από το Maranello, από το 1994 έως το 1999 όταν αντικαταστάθηκε από την 360. Αποτέλεσε ένα από τα τελευταία μοντέλα της εταιρίας με pop-up φώτα και ήταν από τα πρώτα σπορ αυτοκίνητα που διέθεταν αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,33, καθώς είχαν προηγηθεί 1300 ώρες μελέτης στην αεροδυναμική σήραγγα. Ταυτόχρονα, ήταν και το τελευταίο μοντέλο της Ferrari που απαιτούσε service κάθε τρία χρόνια με κατέβασμα ολόκληρης της μηχανής με κόστος περίπου 15.000 δολάρια τη φορά.

Στο κέντρο της Ferrari F355 βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 3,500 κυβικών εκατοστών σε γωνία 90 μοιρών με 4 εκκεντροφόρους και 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο οποίος αποδίδει 380 άλογα και 363 Nm ροπής με “κόκκινα” στις 8,250 στροφές. Αποτέλεσμα αυτών είναι να κάνει τα 0-100 σε 4,7 δεύτερα και να έχει τελική 298 χλμ/ώρα.

Μέχρι το 1998 το χειροκίνητο 6αρι κιβώτιο ήταν η μοναδική επιλογή, αλλά έπειτα υπήρχε προαιρετικά και το F1 ηλεκτροϋδραυλικό σειριακό 6αρι με τεχνολογία από F1 και χρόνο αλλαγής ταχυτήτων 0,125 δεύτερα. Αυτή η καινοτόμα τεχνολογία κατέστησε την F355 το πρώτο μη αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο με paddles στο τιμόνι, καθώς επίσης αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα στα περισσότερα supercars.

Ανέβασε τον ήχο και απόλαυσε αυτή την Ferrari F355 GTS με χτένι στα χέρια του Matt Farah.

  • giorgos

    Μαζι σου το συγκεκριμενο αμαξι μαζι με την τεσταροζα ειναι οι ομορφοτερες φεραρι για μενα