Rossi-Alonso

Έχοντας συμπληρώσει τα 35 του χρόνια, ο Fernando Alonso γνωρίζει ότι πλέον βρίσκεται στη δύση της καριέρας του. Ο Ισπανός ψάχνει τον τρίτο του παγκόσμιο τίτλο, ωστόσο η McLaren αυτή τη στιγμή δεν είναι τόσο ανταγωνιστική για να του τον προσφέρει. Το 2017 είναι μια χρονιά μεγάλων αλλαγών, με τον Ferni να ευελπιστεί πως τα πράγματα στη Formula 1 θα είναι καλύτερα, καθώς έχει πολλά παράπονα από τους κανονισμούς.

Ο Alonso θεωρεί ότι μπορεί να συνεχίζει να προσφέρει, ενώ τονίζει πως παραδειγματίζεται από οδηγούς όπως ο Valentino Rossi, ο οποίος έχει κλείσει τα 37 του χρόνια και συνεχίζει να παλεύει για τον παγκόσμιο τίτλο. Ο Ισπανός κάνει υπομονή και θεωρεί ότι κάποια στιγμή θα μπορέσει να διεκδικήσει το πρωτάθλημα πριν από την αποχώρησή του.

Δε νομίζω ότι ο χρόνος μου στη Formula 1 έχει τελειώσει. Νομίζω ότι οδηγώ καλύτερα από ποτέ τώρα, και γνωρίζω τα μονοθέσια και την τεχνική κατάσταση, πράγμα που μου επιτρέπει να πιέσω λίγο περισσότερο το μονοθέσιο στο όριο. Είμαι πολύ ήρεμος σε αυτή τη κατάσταση. Έχω συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά με την επόμενη ομάδα.

Μετά από μερικά χρόνια που δεν μάχεσαι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά συνεχίζεις να πιέζεις συνέχεια, ξέρεις ότι αργά ή γρήγορα το ταλέντο σου θα φανεί, όπως συμβαίνει και με τον Valentino τώρα. Αυτό είναι το είδος της δικής μας έμπνευσης. Θα πρέπει να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου και, όταν έχεις μία μοτοσικλέτα ή ένα μονοθέσιο που έχει κορυφαία απόδοση, θα είσαι εκεί. Επειδή, δεν μπορείς να έχεις ξεχάσει πώς οδηγείται μία μοτοσικλέτα ή ένα μονοθέσιο σε 2 ή 3 χρόνια.

Fernando Alonso

Το συμβόλαιο του έχει ισχύ και για το 2017, ωστόσο η παραμονή του στη Formula 1 δεν έχει να κάνει με την απόδοση της McLaren. Ο ίδιος είναι απογοητευμένος από το γεγονός ότι το άθλημα τώρα δεν είναι διασκεδαστικό για τους οδηγούς, και τονίζει πως, αν τα πράγματα είναι ίδια με φέτος, τότε θα πει αντίο στο τέλος του 2017.

Νομίζω ότι το μεγαλύτερο ερώτημα είναι πόσο θα απολαμβάνω την οδήγηση των νέων μονοθεσίων. Αν οι κανονισμοί παραμένουν ίδιοι και πρέπει να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου, να διαχειρίζομαι τα ελαστικά και να πρέπει να οδηγώ στο 90%, χωρίς να μπορώ να πιέζω σε κάθε γύρο, τότε του χρόνου θα είναι η τελευταία μου σεζόν.

Δεν έχει να κάνει με τα αποτελέσματα που θα έχω την επόμενη σεζόν ή το πόσο ανταγωνιστική θα είναι η McLaren. Έχει να κάνει με την κατεύθυνση που θα πάρει η Formula 1. Δε νομίζω ότι τώρα έχω κίνητρο σε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο ή να αλλάξω ομάδα. Προφανώς και θέλω να κερδίζω και θέλω να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Αλλά, έχω συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν με τη McLaren, και δεν θα έχει σχέση με την απόδοση του νέου μονοθεσίου η παραμονή μου ή όχι.