Οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για τους κρατικούς περιορισμούς στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες

Σχετικά άρθρα

wuhan-dpca

Η κινεζική αγορά αυτοκινήτων πλέον είναι η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, τόσο από πλευράς πωλήσεων, όσο και από πλευράς παραγωγής. Η Κίνα, θέλοντας να προστατεύσει την δική της βιομηχανία, έχει επιβάλει περιορισμούς στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να μην μπορούν να ανοίξουν μόνες τους εργοστάσια στο έδαφος της, αλλά τις υποχρεώνει να συνεργάζονται με τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δημιουργώντας κοινοπραξίες, με την κάθε εταιρία να κατέχει το 50% αυτής.

Το κέρδος είναι οι τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες να αποκτούν τεχνολογική και επιχειρησιακή τεχνογνωσία στη παραγωγή αυτοκινήτων. Ωστόσο, η κυβέρνηση της Κίνας, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους της, εξετάζει να άρει τους περιορισμούς αυτούς, που ισχύουν από το 1994, αλλά οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως είναι φυσικό, πιέζουν ώστε αυτοί να παραμείνουν τουλάχιστον για πέντε έως οκτώ χρόνια ακόμη. Τόσος είναι ο χρόνος που θέλουν οι κινέζικες εταιρίες να γίνουν ανταγωνιστικές σύμφωνα με τον CAAM (Σύνδεσμο Κατασκευαστών Αυτοκινήτων Κίνας), ο οποίος δηλώνει πως οι τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πολύ αδύναμες για να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις, εταιρίες κολοσσούς, σαν την GM και την VW, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την συρρίκνωση και μετέπειτα, την πλήρη κατάρρευση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

peugeot-4008-chengdu

Μια από τις κοινοπραξίες είναι η Dongfeng Peugeot Citroen Automobile, το κινέζικο παρακλάδι της PSA Peugeot Citroen, η οποία σήμερα εγκαινίασε ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής στη πόλη Chengdu. Είναι το τέταρτο εργοστάσιο της κοινοπραξίας στη κινεζική επικράτεια και θα αναλάβει την παραγωγή των αυτοκινήτων που βασίζονται στην EMP2 πλατφόρμα της PSA, η οποία έχει βάλει ως στόχο έως το 2021 να πουλά 20 νέα μοντέλα στη Κίνα, ενώ θέλει από το 2018 και μετά να πουλά περισσότερα από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως στην ασιατική χώρα. Το νέο εργοστάσιο έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 300.000 μονάδων και αρχικά θα κατασκευάζει το Peugeot 4008, του οποίου οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σε τοπικό επίπεδο τον Νοέμβριο.

Volkswagen Konzern und Anhui Jianghuai Automobile (JAC) streben gemeinsame Entwicklung von E-Fahrzeugen in China an Volkswagen Group and Anhui Jianghuai Automobile (JAC)

Τέλος, το VW Group ανακοίνωσε στρατηγική συμφωνία με την Anhui Jianghuai Automobile (JAC) ώστε από κοινού να αναπτύξουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την αγορά της Κίνας. Στο μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψαν οι δύο πλευρές αναφέρεται πως οι δύο εταιρίες θα ξεκινήσουν τις συζητήσεις για να αξιολογήσουν τις προοπτικές για την από κοινού ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την αγορά της Κίνας. Η VW έχει ως μέρος της στρατηγικής της Together – Strategy 2025, να φέρει περισσότερα από 30 ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Geely κάνει παγκόσμια διαθέσιμο το νέο premium brand της, Galaxy

Πριν σχεδόν ένα χρόνο, η Geely παρουσίασε το νέο της πολυτελές brand, το οποίο ονομάζει Galaxy. Σήμερα, η κινέζικη εταιρία επιβεβαίωσε ότι θα κάνει...

Αποσύρθηκε η μήνυση κατά της πίστας της Laguna Seca

Στις αρχές του χρόνου μια ομάδα κατοίκων της περιοχής γύρω από τη πίστα της Laguna Seca στο Monterey της Καλιφόρνια, κατέθεσε μήνυση εναντίων της...

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν 6.000 δολάρια από κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλούν

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει πολλά δισ. δολάρια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια και σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών...
Autoblog.gr