pagani-952x563 (Copy)

Το πρώτο που προσέχει κανείς  πάνω στο αυτοκίνητο είναι η βαφή του, μία μίκη μπλε και μαύρου που αφήνει την υφή του ανθρακονήματος εκτεθειμένη. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σώμα του οχήματος, με το μάτι να πέφτει πρώτα στα πίσω ρυθμιζόμενα “φτερά”, την εισαγωγή αέρα πάνω από το κινητήρα και τους τροχούς με μπλε λεπτομέρειες και “center lock” όπως στα αγωνιστικά. Οι προσθήκες δε σταματούν εκεί, καθώς η συγκεκριμένη Huayra διαθέτει το λεγόμενο Pachetto Tempesta της εταιρίας που προσθέτει πιο επιθετικούς εμπρός και πίσω διαχύτες, ελαφρύτερους αλουμινένιους τροχούς, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την Ohlins και σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο που είναι κατά 40% ελαφρύτερο από το στάνταρ.

Το εσωτερικό είναι ντυμένο σε μπλε δέρμα με εκτεθειμένο carbon και μεταλλικές λεπτομέρειες, ονειρική θέση οδήγησης για πολλούς. Ο κινητήρας πιθανότατα δεν έχει “πειραχθεί” κάτι που σημαίνει ότι με 6.000 κ.εκ. και διπλά τούρμπο αποδίδει 730 άλογα και 1.000Nm ροπής.