Chevrolet Spark GT and Renault Kwid crash tests (2)

O Global NCAP διεξήγαγε πρόσφατα νέες δοκιμές πρόσκρουσης με τα Chevrolet Spark GT και Renault Kwid με τα αυτοκίνητα να απογοητεύουν σε ότι έχει να κάνει στην ασφάλεια που προσφέρουν.

Το Kwid, παρά τις βελτιώσεις, απέσπασε 1 αστέρια ασφαλείας. Το μοντέλο εξοπλίζεται με αερόσακο οδηγού, ενώ προεντατήρα έχει μόνο η ζώνη του οδηγού. Το Chevrolet Spark GT από την άλλη, πήρε 0 αστέρια ασφαλείας, μιας και η GM έχει επιλέξει να μην προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό αερόσακους. Ο Global NCAP διεξήγαγε δοκιμές και στο Honda Mobilio, ένα επταθέσιο MPV που πήρε 0 αστέρια στην προστασία επιβατών και ένα αστέρι στη προστασία παιδιών, στην βασική έκδοση χωρίς αερόσακους, ενώ στην έκδοση με δύο μπροστινούς αερόσακους απέσπασε 3 αστέρια στην προστασία ενηλίκων και 2 αστέρια στην προστασία παιδιών.

  • cfu

    ειμαστε σοβαροι υπαρχουν ακομα τετοια αυτοκινητα?

  • LJ

    Επαχθης και επονείδιστη η GM για αυτο το σουργελο αμαξι που εβγαλε!!!

    ΥΓ: Για την περιπτωση του Spark να πω την αληθεια δεν βλεπω παραμορφωση στην καμπινα των επιβατων. Αλλα αυτοι που εκαναν το τεστ κατι ξερουν παραπανω απο εμενα.

    • Anestis Genk

      Μπορεί το πρόβλημα να είναι στα πόδια.

    • Dimitris.

      Οι καμπινες ειναι δυνατες, γιατι ειναι ιδιες με τις ευρωπαικες στα περισσοτερα παγκοσμια μοντελα
      Νομιζω πως την διαφορα την κανουν οι αεροσακοι, που σωζουν καπως την κατασταση σε τοσο ακραια επιβραδυνση
      Αν κοιταξεις προσεχτικα στο spark, φαινεται πως σπαει το τιμονι!

    • LJ

      Ναι αλλα μονο για την ελλειψη αεροσακων του εβαλαν “0”? Μου φαινεται ακρεαιο.

      Ναι το τιμονι λυγιζει απο το κεφαλι της κουκλας.

  • popo ti skotostres einai aytes? :O

  • Dimitris

    Αυτά είναι για την αγορά της Ινδίας? Νομίζω το kwid παίζει. Θα εξηγούσε το χάλι που βλέπουμε.

  • Smartass

    Έχω βαρεθεί να διαβάζω επιεικώς ανοησίες. Και τα δυο αυτοκίνητα έχουν εξαιρετική ακαμψία. Η χαμηλή βαθμολογία οφείλετε στη έλλειψη μέσων προστασίας των επιβατών. Αν τα αυτοκίνητα αυτά προορίζονται σε χώρες που η νομοθεσία δεν απαιτεί τέτοιον εξοπλισμό ποιος ο λόγος να τον φέρουν από κατασκευής;

    • Petros K

      Τι λες ρε φίλε; Δηλαδή επειδή έχουν εξαιρετική ακαμψία πρέπει να μην έχουν καθόλου συστήματα παθητικής ασφάλειας; Είμαστε σοβαροί, πωλούνται ακόμα αυτοκίνητα στον κόσμο χωρίς αερόσακους στον βασικό εξοπλισμό και χωρίς προεντατήρες στις ζώνες και όλα αυτά σου φαίνονται επιεικώς ανοησίες;

    • Smartass

      Να βρεις ποιες χώρες είναι αυτές φτιάξε μία ΜΚΟ και καλό αγώνα αφύπνισης-σταυροφορία.
      :D

  • scaniolos

    …large τους βλεπω…αφου εχουν και ζωνες παλι καλα!!Καμιά ποιο φτηνή έκδοση χωρίς παρ-μπριζ και πορτες εχουν;

  • Κώστας

    δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα
    αν δειτε τα βιντεο,η καμπινες και στα τρια παραμενουν ανεπαφες,σε κανενα δεν καταρέει το αμαξωμα,ισα ισα που δεν υπαρχει ουτε μια τσακιση σε καποια κολωνα,οι δομες των αμαξωματων ειναι ακαμπτες!
    τα κατακεραυνωνουν-τιμωρουν γιατι δεν εχουν αεροσακους-προεντατηρες
    ειναι λιγο παραπλανητικό νομιζω το ολο θεμα της βαθμολογησης

    • panos

      φυσικα ειναι παραπλανητικη η βαθμολογηση ( κ μαλιστα αδικει τους κατασκευαστες
      που ενισχυουν την καμπινα ) αφου κ σε αυτα που το ταμπλο υποχωρει μεχρι τις πλατες
      των μπροστινων καθισματων παλι 0 αστερια δινουν, ενω κανονικα θα επρεπε να δινουν
      μειον 5, γτ αλλο ειναι να μενει η καμπινα ανεπαφη κ αλλο να γινεται πιτα, ανεξαρτητα
      αν υπαρχουν η οχι αεροσακοι..

  • Xarhs

    Ευγε.