1


Δεν είναι αρκετά συχνό φαινόμενο να πετυχαίνεις BMW με μηχανή από άλλη φίρμα. Παρόλα αυτά, υπάρχει μία BMW 330 E46 sedan στο Μίτσιγκαν, η οποία αντί για τον 3,0-λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά, έχει έναν V8 δανεισμένο από μια Cadillac Escalade του 2007.

Πρόκειται λοιπόν για μια BMW 330 sedan του 2003 στην οποία έχει τοποθετηθεί ο GM L92 V8 των 6,2 λίτρων, ο οποίος διαθέτει νέο LS3 Block. Επιπλέον, το εργοστασιακό κιβώτιο ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από ένα Borg Warner T56 έξι ταχυτήτων. Ο ι αλλαγές δεν σταματούν εδώ όμως, καθώς έχουν τοποθετηθεί βαλβίδες εξαγωγής με κοίλο τελείωμα για υψηλότερα “κόκκινα”, ψυγείο λαδιού από Z06, αναρτήσεις της TC Kline και φρένα της StopTech. Αποτέλεσμα όλων αυτών των μετατροπών, είναι οι 459 ίπποι και τα 561 Nm ροπής.

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο βρίσκεται στην εργοστασιακή του κατάσταση, σε μαύρο χρώμα, χωρίς να υπάρχει κάποιο στοιχείο που να μαρτυρά την ύπαρξη του V8 κάτω από το καπό. Την εικόνα συμπληρώνουν οι ζάντες ARC-8 των 18’’ της Apex, οι οποίες μας φέρνουν στο μυαλό αυτές της M3 CSL. Εσωτερικά, παρά τα 205.000 χιλιάδες χιλιόμετρα που έχει διανύσει, το αυτοκίνητο παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση, με την δερμάτινη ταπετσαρία και τις επενδύσεις αλουμινίου να μην δείχνουν έντονα τα σημάδια του χρόνου. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, μόνο παράπτωμα αποτελεί ο δείκτης καυσίμου που δεν λειτουργεί σωστά καθώς όλοι οι υπόλοιποι λειτουργούν άριστα.

Αν λοιπόν είσαι fan των engine swaps και σε εξιτάρει η ιδέα να συνδυάσεις το καλούπι μιας Ε46 με τον καθαρό και μπάσο ήχο ενός αμερικάνικου V8, τότε αρκεί να ταξιδέψεις μέχρι το Πλύμουθ και να καταβάλεις τα 27.000 δολάρια που ζητάει ο ιδιοκτήτης.

  • mother1russia

    Και τι ζανταρες ειναι αυτες Παναγια μου ??
    Η καλυτερη μαγκια ομως ειναι το απλο e46 σενταν με τον 6κυλινδρο σε σειρα της M και να σκοτωνεις στον δρομο οπως κυκλοφορουν πολλα τετοια και στην Ελλαδα απαρατηρητα.
    Το αυτοκινητο της Μαφιας :P

  • προσέθεσε αξιόπιστο ανθεκτικό μοτέρ, sleeper που δε σπάει

  • LiLBLaZeR

    Στο άρθρο με τους καλύτερους κινητήρες είδα τζαπονια, είδα ιταλοφιλους, είδα γερμαναράδες αλλά δεν είδα έναν να μιλάει για τους απίστευτους LS! Δεν είναι τυχαίο που οι πάντες κάνουν LS swaps… Είναι αξιόπιστοι, έχουν ροπή, δύναμη, είναι σχετικά φτηνοί (ένας καινούργιος ls3 κάνει 7.500$) και όσο απίστευτο αν ακούγεται είναι compact κινητήρες πάρα τα 6,2 λίτρα τους.
    Στην εικόνα παρακάτω στα αριστερά έχουμε τον 5 λιτρο coyote της mustang και δεξιά τον 6,2 λίτρα ls. https://uploads.disquscdn.com/images/97670fdac3e79a2f94397e2f5ce6984011413217ed0b224f6038300a9cd5820b.jpg

    • sotirisb

      Αν δεν αρχισεις να φορτωνεις πανω του κοσμου τα aftermarket δε βγαζει και ιδιαιτερη δυναμη για τη χωρητικοτητα του. Ο Coyote εχει DOHC ενω ο LS OHV που σημαινει οτι στροφαρει με το ζορι μεχρι τις 6000, ασε που μιλας για καρμπυρατερ για να μη ξεφυγεις πολυ σε τιμη.

    • LiLBLaZeR

      H chevrolet πουλάει ls3 με 525 άλογα 9000$. Ψάξε να βρείς μοτέρ με αυτά τα χρήματα να βγάζει τέτοια δύναμη. Επίσης, μην βλέπεις μόνο τα άλογα σε σχέση με τα κυβικά, δες και την ροπάκλα που βγάζει και ας στροφάρει “μόνο” στις 6300… Και όχι δεν μιλάμε για καρμπυλατερ

  • manowar

    σε ηχο μονο υστερει λογο συνιθισμενουν γουργουρισματος v8..αλλα σαν πιστολι ειναι μαγκνουμ..rr

  • vukostas E93

    Απλά υπέροχη…..

  • Pablo Gatone

    ειναι προσωπικο γουστο….αν και δεν καταλαβαινω το νοημα…..καποια πραγματα ειναι για να τα ζεις πακετο οπως ειναι και οπως επρεπε να ειναι…..ηχος εικονα muscle car και 400αρια….η bmw 330 απλα ειναι ξενερουα και σαν καλουπι και σαν λεφτα μετατροπης….το ιδιο και με το gt86 που εβαλαν τον εξακιλυνδρο του gtr….γιατι? καποια πραγματα ειναι οπως ειναι….οι περισσοτεροι που κανουν αυτα τα swaps πανε και με βαση χωρου και βαρους…αν ειναι να κοπει το μισο αμαξι και να επιμυκθνθει το engine bay δεν μου λεει κατι….επισης η cayman με τον v8 ειχε πολλα προβληματα….και ενοειται οτι ποτε δεν θα αλλαζα ενα εξακιλθνδρο σε σειρα για ενα v8….σιγα μην βγαλω το στολιδι της m3 e46 για να βαλω μεσα το cheeseburger…..παμε τωρα και στον ηχο οι περισσοτεροι αμερικανοι περνουν εξατμισεις και τελικα τα οποια ειναι μισα μισα offroad pipes και/η straight pipes μετα μεχρι τελικο…..τα περισσοτερα σοβαρα muscle cars ειναι de cat….ασε που το vocal range ειναι φιαγμενο απο butterfly valves στις αποληξεις….επισης δεν θεωρω οτι ενα μοτερ 6.7 λιτρα supercharged που βγαζει 650 και ισως λιγοτερα ρεαλιστικα αλογα ειναι τρελη επιτυχια….για την ροπη δεν διαφωνω….αλλα δεν ειναι μονο η ροπη σε ενα αμαξι βασικο στοιχειο απολαυσης στην οδηγηση….επισης αν καποιος επιζητα ροπη παει σε τουρμπο και τελειωνει το θεμα.αν βαλουμε και την καταναλωση στην κουβεντα καταλαβαινεις οτι ειναι γελοιο το θεμα….και βεβαια ειναι και θεμα κουλτουρας….τα αμερικανικα μοτερ ειναι σαν τις harley….στην ευρωπη ειναι μια δηλωση η στην ελλαδα…..εκει ειναι απλα μια μηχανη….το ιδιο και ενα muscle car….εκει ειναι ενα αμαξι στην ευρωπη ειναι ενα αστειο…αμαξια που δεν ειναι φιαγμενα απο καποιον που εχει δει εναν επαρχιακο ευρωπαικο δρομο…..το ιδιο και τα μοτερ τους….ειναι σαν να πας καλεσμενος στην elisabeta στο παλατι σε γκαλα και να φορεσεις τζινακι και καουμποι τυπου μποτες…με κοκκινο malboro….δεν παει

  • ierosilia! pare mia m5 re file :P