MG-6

H MG εξαγοράστηκε από τη κινέζικη SAIC στις αρχές του 2010, και παρότι στη Κίνα έχει μια αξιοπρεπή πορεία, δε συμβαίνει το ίδιο και στην Ευρώπη, όπου άρχισε να έχει παρουσία ξανά το 2011. Έτσι, η MG σταμάτησε την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της στο Longbridge της Αγγλίας, πέντε χρόνια μετά την επανέναρξη της λειτουργίας της, και πλέον θα κατασκευάζονται μόνο στην ασιατική χώρα, με τη συγκεκριμένη κίνηση να ήταν υπό σκέψη τα τελευταία δύο χρόνια.

SONY DSC

Η εταιρία εξήγησε ότι υπήρχαν πολλοί λόγοι για τη μετεγκατάσταση, αλλά ο κύριος ήταν ότι η MG ψάχνει για τον εξορθολογισμό της διαδικασίας παραγωγής της, επειδή όγκο παραγωγής του εργοστασίου της στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τις μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις της στην Κίνα.

Παρά την απώλεια 25 θέσεων εργασίας στο εργοστάσιο στο Longbridge, αυτό θα συνεχίσει να απασχολεί περισσότερα από 300 άτομα, με νέες προσλήψεις έχουν γίνει σε άλλους τομείς της επιχείρησης. Η εξέλιξη της επέκτασης της γκάμας της MG θα συνεχίσει να εδρεύει στην Αγγλία και η εταιρία αποκάλυψε ότι επένδυσε 1,2 εκατ. λίρες σε πάγκο δοκιμών για τα νέα μοντέλα, ενώ το marketing και το aftersales θα μείνουν επίσης στην Αγγλία.

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Πάλι καλὰ ποὺ δὲν ἀποδίδεται στὸ… Brexit._

  • NSchinas

    Μια παρουσίαση της γκάμας της MG θα ήταν ωραία