fahrbericht-audi-a3-clubsport-quattro-1200x800-214d8e20d6362fb6

Στην έκθεση του Παρισιού, η Audi Sport –όπως μετονομάστηκε σχετικά πρόσφατα το Quattro τμήμα της Γερμανικής εταιρίας– παρουσίασε πρακτικά ταυτόχρονα το RS3 Sedan και το αγωνιστικό, RS3 LMS και με αυτά, σε μεγάλο βαθμό ολοκλήρωσε τις “υποχρεώσεις” του… προς το παρόν τουλάχιστον. Τι μπορούμε να περιμένουμε όμως για το μέλλον; Υπάρχουν πλάνα για ακόμα πιο ειδικές εκδόσεις RS μοντέλων; Υπάρχει πιθανότητα να δούμε κάτι σαν το VW Golf GTI Clubsport S, δηλαδή μία “σκληροπυρηνικότερης της σκληροπυρηνικής”, αν μου επιτρέπετε, έκδοσης από την Audi;

Μπορώ να σκεφτώ projects στα οποία θα μπορούσαμε να έχουμε την οπτική σύνδεση ανάμεσα στο αγωνιστικό και την έκδοση δρόμου.

Δήλωσε στο περιθώριο της έκθεσης ο επικεφαλής της Audi Sport, Stephan Reil, συμπληρώνοντας ότι αυτό δεν είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει από την εταιρία – βλ. R8 GT. Ωστόσο έσπευσε να τονίσει ότι δεν υπάρχει κάποιο project που να τρέχει ήδη.

Υπάρχουν πολλές πιθανότητες. Απλά πρέπει να περιμένετε. Υπάρχει πάντα η παρό

ρμηση στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου αλλά δεν φέρνεις κάτι τόσο ειδικό στην αρχή.

Ο Reil όμως μίλησε και για την “ηλεκτροποίηση” των RS μοντέλων.

Το ερώτημα δεν είναι αν θα το κάνουμε, αλλά πότε. Αυτή τη στιγμή, δεν ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά ενός RS μοντέλου. […] Θα έρθει η ώρα που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων θα έχει νόημα. Αλλά αυτή η ώρα σίγουρα δεν είναι τώρα.

Οπότε ξέχνα το R8 e-tron προς το παρόν. Επίσης, ξέχνα και ένα πισωκίνητο R8, στο στυλ της Lamborghini Huracan LP580-2… δεν πρόκειται να συμβεί αφού ο Reil πιστεύει ότι “όταν έχει υψηλή ιπποδύναμη, καλό είναι να μοιράζεται σε 4 τροχούς και όχι 2”.

  • Mika

    Δεν ειναι καθολου κακη ιδεα!!!Νομιζω πως σιγουρα οι αγοραστες θα τα τιμησουν!!

  • DimitrisBXL

    Τι μαπα αεροτομη ειναι αυτη ρε παιδια….

    • Anestis Genk

      αερόφρενο πρέπει να είναι.

    • DimitrisBXL

      Καλά ναι, απλά είναι τρολιά για τέτοιο αμάξι να έχει σιδερώστρα πίσω.

  • Anestis Genk

    Οι εκδόσεις clubsport κατ’εμέ πρέπει να είναι γδυμένες από πολυτέλειες, να έχουν ένα βιδωτό roll cage, λίγο bracing στο σασί αν χρειάζεται, bucket με ζώνες 4 σημείων, εννοείται ΦΠΕ και αναρτήσεις.
    Αυτά δλδ που θα έκανε ο club racer.
    Κι έτσι να κοστίζει περίπου όσο και το κανονικό μοντέλο.
    Βέβαια αυτοί έχουν βρει τον μήνα που θρέφει τους 11 με τις “ειδικές” και “γρήγορες” εκδόσεις, οπότε όταν ακούς ειδική έκδοση καλό είναι να κάνεις λογαριασμούς…πόσο κοστίζει να πάρεις την βασική έκδοση και να την τουμπανιάσεις ώστε να φτάσει την “ειδική”, γιατί προσωπικά νομίζω ότι σε πολλές περιπτώσεις ίσως είναι φτηνότερο.

    • AMG

      Τι ακριβώς είναι το ΦΠΕ που γράφεις;

    • charris

      πλάκα κάνεις.?
      αν όχι…..φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση είναι η απάντηση ….. stage1 με λίγα λόγια….

    • manowar

      εγω το ξερω προγραμμα φιλτρο εξατμηση οποτε επρπε να ειναι ΠΦΕ..ΡΡ

    • Anestis Genk

      φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση, όπως είπαν και οι υπόλοιποι, δλδ περιφερειακές φτηνές μετατροπές που δίνουν φτηνά άλογα ή έστω γεμίζουν τρύπες. Γιατί οι χαρτογραφήσεις συχνά έχουν σημεία με μειωμένη απόδοση, εκεί που γίνεται η μέτρηση για ρύπους κτλ.

    • AMG

      Μην με παρεξηγείς.Πρέπει να ομολογήσω ότι έχω επιφανειακές γνώσεις σχετικά με τα αυτοκίνητα και ειδικότερα με τις μετατροπές και τις αναβαθμίσεις.Πάνω κάτω κάτι τέτοιο πίστευα πως είναι.

    • Anestis Genk

      Δεν σε παρεξηγώ, αυτό είναι πιο πολύ γνώση της αργκό, παρά των αυτοκινήτων :)

  • charris

    να έρθουν…..

    ειδικα εάν έχουν κινουμενες αεροτομες….
    #yammi

  • πολύ ταυλα το αμάξι της εικόνας ειδικά το σήμα που είναι στην πόρτα ….

  • μια πιο σκληροπυρινικη εκδοση μια RS εκδοσης…..απλα θα ειναι αγωνιστικο με πολιτικη περιβολη !!!!!
    προσωπικα αυτα τα αυτοκινητα εμενα δεν μαρεσουν……αλλα ας ερθουν !!!!