toyota logo

Η Interbrand ανακοίνωσε και φέτος τις 100 καλύτερες εταιρίες του κόσμου για το 2016 και σε ότι αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες, στη πρώτη θέση βρίσκεται για ακόμη μια φορά η Toyota, η οποία βρίσκεται στη πρώτη θέση από το 2011. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συνολικά βρίσκεται στην 5η θέση της κατάταξης (ανέβηκε 1 θέση από πέρυσι) που περιλαμβάνει εταιρίες από όλους τους τομείς. Στη κορυφή της λίστας βρέθηκε ξανά η Apple με αύξηση 5%, στη δεύτερη είναι η Google με αύξηση 11%, με την Coca Cola να βρίσκεται στην 3η θέση με μείωση 7%. Ακολουθούν η Microsoft, η Toyota, η IBM, η Samsung, η Amazon, η Mercedes και η GE.

Η Interbrand, χρησιμοποίησε αυτή τη μεθοδολογία για να βγάλει τους τελικούς νικητές, όπου υπολόγισε τρία βασικά πράγματα, τις οικονομικές επιδόσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, ο ρόλος της μάρκας στην απόφαση αγοράς και την ικανότητα να φέρνει κέρδη.

Η Toyota κέρδισε 9% σε σχέση με πέρυσι. Επόμενη στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανικών είναι η Mercedes στην 9η θέση, η οποία ανέβηκε 18% από πέρυσι, με την BMW να ακολουθεί στην 11η θέση (+12%). Έπονται οι Honda (-4% – 21η θέση), Ford (+12% – 33η θέση), Hyundai (+11% – 35η θέση), Audi (+14% – 38η θέση), VW (-9% – 40η θέση), Nissan (+22% – 43η θέση), Porsche (+18% – 50η θέση),  Kia (-1% – 69η θέση), Land Rover (+11% – 78η θέση), MINI (+18% – 88η θέση), με την Tesla να μπαίνει για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη λίστα, κατακτώντας την 100η θέση. Τις 100 καλύτερες εταιρίες του 2016 μπορείς να τις βρεις εδώ.

rankings-2016-best-global-brands-best-brands-interbrand

Δελτίο Τύπου

Interbrand Releases 2016 Best Global Brands Report

NEW YORK, NY (October 5, 2016)— Leading brand consultancy, Interbrand, named Apple, Google and Coca-Cola the three most valuable brands in its 2016 Best Global Brands report, with automotive and technology brands dominating the ranking—and Tesla and Dior entering the Top 100 brands. Now in its 17th year, the report reveals the Anatomy of Growth, and features an insider’s view of how great brands grow great businesses.

“It’s clear the best global brands are not just weathering change, but driving it,” says Jez Frampton, Interbrand’s Global Chief Executive Officer. “They understand their Anatomy of Growth is complex, unique and personal; they look inward and outward, expand into new markets, and create better experiences to grow their brands and businesses.”

For the fourth year in a row, Apple and Google claimed the top positions. Apple’s brand value grew by 5 percent to USD $178,119m, while Google’s brand value rose 11 percent to USD $133,252m. Coca-Cola, Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz and GE round out the Top 10. Dior and Tesla enter the Best Global Brands report for the first time, at #89 and #100 respectively. The world’s five Top Growing Brands include Facebook (48 percent growth), Amazon (33 percent), LEGO (25 percent), Nissan (22 percent) and Adobe (21 percent).

With a combined 29 positions, automotive and technology brands dominate this year’s report. Retail is the Top Growing Sector, increasing 19 percent, followed by the sporting and luxury sectors—each experiencing a 10 percent increase.

The Top 100 brands have a combined total value of USD $1,796,384m, an increase of 4.8% from 2015. For the complete Top 100 ranking and the report with comprehensive analysis of growth, sector and industry trends, visit www.bestglobalbrands.com.

Methodology

Interbrand’s 17th annual report analyzes how brands help grow businesses—from delivering on customer expectations to driving economic value. This methodology was the first brand valuation method to become ISO certified.

The ranking is based on three key components that contribute to a brand’s cumulative value:

  • The financial performance of the branded products and services
  • The role the brand plays in influencing customer choice
  • The strength the brand has to command a premium price or secure earnings for the company

About Interbrand

At Interbrand, we believe that growth is achieved when an organization has a clear strategy and delivers exceptional customer experiences. We do both, through a combination of strategy, creativity, and technology that helps drive growth for our clients’ brands and businesses. With a network of 29 offices in 22 countries, Interbrand is a global brand agency, and publisher of the highly influential annual Best Global Brands and Breakthrough Brands reports, and Webby Award-winning brandchannel. Interbrand is part of the Omnicom Group Inc. (NYSE:OMC) network of agencies. For more information, please contact us, or follow Interbrand on LinkedIn, Twitter and Facebook.

  • Smartass

    H HYUNDAI καταλαμβάνει θέση πάνω από την VAG τίποτα άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Dimitris

      Παλι καλα που εχει και τα καραβια, γι’αυτο!

    • Smartass

      Ξέχασες τα tv, Airconditioning, Washing Machines, Refrigerator & Freezers,
      Electric Fan, Bladeless Fan, Water Dispenser, Flat Iron, Induction Cooker, Gas Stoves, Rice Cooker, Air Fryer, Electric Kettle. Επίσης excavators, loaders, forklifts, warehouse equipment. HYUNDAI CONSTRUCTION EQUIPMENT WORLDWIDE, HYUNDAI CONSTRUCTION EQUIPMENT AMERICAS, HYUNDAI OFFSHORE & ENGINEERING, HYUNDAI INDUSTRIAL PLANT & ENGINEERING. Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Όχι σαν κάτι άλλους που ασχολούνται εκτός από οχήματα φτιάχνουν και λουκάνικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ;)

    • theolvs

      Η HYUNDAI έχει τέτοιο πεδίο δραστηριοτήτων που αν θέλει αγοράζει την Ελλάδα και μας βάζει όλους να δουλεύουμε στη φάμπρικα μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

    • Xarhs

      Σορρυ αλλα δε λεει τιποτα το παραπανω. Και η κοκα κολα σκουπιδια βγαζει αλλα ειναι στο 3. Ιδια φαση και με την τουοτα, σκουπιδια βγαζει και ειναι εκει που ειναι. Τι γινεται και βγαινον αυτα τα νουμερα δεν ξερεις. Απο πωλησεις παντως το πρωτο μισο του ετους ειναι πισω απο το VAG. Οποτε αραξε να δουμε τις πωλησεις μετα και το dieselgate και μετα τα λεμε. Προς το παρον το VAG ειναι νουμερο ενα σε πωλησεις στον πλανητη ολοκληρο.

    • Smartass

      Δώσε τώρα που γυρίζει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    TOYOTAPA πάντα πρώτη, μπράβο για άλλη μια φορά. Πατωμένη η TESLA.

    • Interstellar

      Βασικά μόλις μπήκε! Κάτσε να δούμε που θα είναι σε 10 χρόνια.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Η Lοuis Vuitton 19η!
    Όταν σας λέει ο Ηοmo για τους λουί vitoνάκιδες με τα χρέπια,εσείς νομίζετε πως λέω μλκίες. : )

    • manowar

      ναι αλλα η αππλ που μου εκραζες ειναι πρωτη και καλυτερη τι εχεις να πεις;;

    • ωωωωωωωωωπ !!!! τι γυριστη ηταν τωρα αυτη ??? αχχαχαχαχααχαχχα

    • manowar

      Οταν μου δοσει απαντηση να μου γααψεις αραμαικα..θελει να κραξει αλλα δεν μπορει γιατι περνει και την τουοτα η μπαλα..του χω βαλει 3κλοποδια ..χαχαχαχα

    • ασε τον εχεις στριμωξει στην γωνια….σαν τον mike tyson !!!!! :-P

    • Ακόμα βλέπω περιμένεις !!! Αχαχαχαχα

  • Anestis Genk

    Τι να την κάνεις την πρώτη θέση αν δεν μπορείς να βγάζεις σπορ αυτοκίνητα;

    • AMG

      Έχει το GT 86.

    • panos

      λες αυτο που εχει γεμισει τους δρομους πιο πολυ κ απο τα σκουτερακια :ρ

    • Herc

      Μπορει να βγαλει, αλλα δεν θελει, καθως δεν εχει νοημα να ικανοποιησει 5-10.Δεν ειναι δυσκολο να βγαλει ενα yaris ts με 180-200 αλογα.Δηλαδη η Opel που εβγαλε το corsa opc εχει μεγαλυτερα π@π@ρια.Δεν νομιζω.
      Yaris πουληθηκαν 3925 χωρις σπορ μοντελο.
      Corsa 2653.Ποσα απο αυτα σπορ 2-3- 5-10
      Εκει η μαγκια τις ΤΟΥΟΤΑ.Ικανοποιει την μαζα που ουτος η αλλος και να ειχε σπορ μοντελο δεν θα το αγοραζαν.
      Εγω παντος opc εχω ξαχασει απο ποτε εχω να δω στον δρομο.

    • antonis

      Πουλιούνται όλα στα καρ.γρ

    • theolvs

      Μαζί με τις κολώνες που έχουν μαζέψει;;

    • antonis

      Μαζι με τα σπασμένα μοτέρ.

    • kostas

      gt 86, mr2, celica, corolla gt, yaris sport. δεν ηταν σπορ αυτοκινητα ή σπορ εκδοσεις καθημερινων αυτοκινητων?

    • kostas

      gt 86, mr2, celica, corolla gt, yaris sport. δεν ηταν σπορ αυτοκινητα ή σπορ εκδοσεις καθημερινων αυτοκινητων?

    • Anestis Genk

      Τώρα μόνο το GT86 βγάζει και με μοτέρ…λάθος. Για την νέα supra τρέχει πίσω από την BMW.

    • Giannis

      Όπως σωστα ειπες ΗΤΑΝ κάποτε.Τωρα αστο….Eνα gt86 σε συνεργασία με την subaru έχει όλο και όλο.
      Και όταν βγει η Supra – z5.

  • AMG

    Η Apple πρέπει να αυτοκτονήσει για να χάσει την 1η θέση.

  • SAMURAI-66

    Λογικα εχουν βαρεθει να ζουν μονιμως στην κορυφη εδω και δυο δεκαετιες οι γιαπωνεζοι!!
    Και οταν μεγαλυτερη σε μεγεθη παραγωγης και πωλησεων ηταν η GM-Ford παλι η Toyota ηταν η πλεον αναγνωρισμενη και ακριβη αυτοκινητοβιομηχανια του πλανητη,κατι που σημαινει οτι διαχρονικα απολαμβανει την υψηλη αξια καθε γνωστη που ασχολειται για την παρουσια της σε καθε τομεα του χωρου!!
    Η χιλιο-προβεβλημενη και αγαπημενη των απανταχου στην ευρωπη δημοσιογραφων vw βρισκεται στον πατο,εστω και αν βαυκαλιζεται οτι εχει παρει κεφαλι στης πωλησεις με αξια 4 φορες χαμηλοτερη της toyota….αυτο και μονο αρκει για να δουμε την διαφορα τους!!
    Δικαια ονομαζεται ο παγκοσμιος κολοσσος που εχει καταφερει τα απιθανα μεσα στα 80 χρονια παρουσια της στον χωρο των τεσσαρων τροχων…. https://uploads.disquscdn.com/images/52a2a271cb73216c488f466a6926ff1f3f7f6d9f1f60f677c52db6fb6819c781.jpg ….σημειο αναφορας και οχι χωρις λογο!!!

    • manowar

      στην κορυφη ζουν οι ιαπωνες της τουοτα σε ποιον τομεα της αυτοκινησης;;εδω ειστε πρωτοι μαζι με κατι κελοξ κομφλεηξ και κατι φαρινα λακτε νουνου..

    • Mrdesperado32

      πριν κατι μηνες εσυ μου πρωτοξεκινησες αυτη τη κουβεντα σαν επιχειρημα και πανηγυριζες οτι η bmw ηταν πρωτη με αυτες τις εταιρειες τερατα…τωρα που βλεπεις τη πραγματικη εικονα και οχι φαντασιωσεις μιλας υποτιμητικα και κοκα κολς και κελογκς…ξερεις πως λεγεται αυτο υποθετω

    • manowar

      Ε πως να μην με αρωσταινει??εχουν και μια τεραστια διαφορα δεν εχει μονο i3 και σειρα 116 ,,ε?ιφ γιου νοου γουατ αη μυν..;-/

    • Mrdesperado32

      Ι νοου ι νοου αλλα και εδω λαθος εισαι..

    • manowar

      Μα γιατι ειμαι λαθος γ@μω τα Z4 τα 35i M με τα 340 αλογα…χαχαχαχαχα

  • panos

    αρα το μηλο ειναι καλυτερο απ ολες :ρ

    • manowar

      γιαυτα τα καλοι ειναι οι ιαπωνες για κοκα κολα και για google…απο κει και περα 20 κιλα ροπη ταβανι …ΡΡΡΡ

    • manowar

      γιαυτα τα καλοι ειναι οι ιαπωνες για κοκα κολα και για google…απο κει και περα 20 κιλα ροπη ταβανι …ΡΡΡΡ

    • panos

      η κοκακολα ειναι πιο πανω απο την τογιοτα, αρα οι κοκακολες ειναι καλυτερες
      απο τα τογιοτα, κ με την ιδια λογικη τα μακντοναλντς ειναι καλυτερα απο τα
      σπιτικα μπεργκερς που δεν υπαρχουν πουθενα στην λιστα, αρα την επομενη
      φορα που θα εχουμε να διαλεξουμε μπιγκ μακ η σπιτικο μπεργκερ που ξερουμε
      τι εχει μεσα, δαγκωτο μπιγκ μακ επειδη ειναι ψηλα στην λιστα, η αναμεσα σε
      φεραρι κ γιαρις δαγκωτο γιαρις γτ ειναι πρωτη η βιομηχανια που το φτιαχνει..

    • manowar

      χαχαχαχαχα μα για να καταλαβεις ποσο πετροχεντς ειναι οι τουοταιοι μπαινεις εδω και βλεπεις πανγηρισμους αχαχουχα..αλλα η ροπη δεν λεει να ξεκολλησει απο τα 20 κιλα..βενζινοαιματοι ρε με την βουλα…αλανια περασανε και την λουβουητον..αλλα η apple τους νικαει ολους θα να παρω 2 γιατι κανει τις καλυτερες κλησεις…..ΡΡΡΡΡ

    • panos

      ενω εχεις ψηθει ας πουμε για σαμσουνγκ κ πορσε, βλεπεις την λιστα κ
      πας αναγκαστικα σε μηλο κ τογιοτα επειδη ειναι πιο πανω για να λες
      οτι ειμαι με τους πρωτους, κ χτυπας κ ενα μπιγκ μακ με μια κοακολα
      για να εισαι μεσα, αντι για ψητα με τα καλυτερα κρασια, ρε που
      καταντησαμε, κ δεν εχουμε δει τιποτα ακομη..

    • manowar

      η ΣΟΝΥ η κορυφαια φιρμα τετοιων ειδων τεχνολογιας ειναι τερμα κατω και πρωτη εινια η apple η αμερικανοι ειναι πρωτοι απο τους ιαπωνες στο θεμα πληροφορικης και ηλεκτρονικων;;και ειναι η εταιρια τους πιο ακριβη απο την σονυ….αιντα ρε ταγαρια..ΡΡΡΡ

    • Sofian

      Την sony τα αμερικανακια την πολεμανε χρονια τωρα αγορινα..σαν την sony δεν εχει…

    • mother1russia

      Χαχαχαχ κορυφαιο

    • Giannis

      Σε παρακαλώ αυτό με τα 20 κιλά ροπή μην το λες γιατί τόσα έχει η μπεμπα μου και με ποναει :P

      Κατέβασε το λίγο το νούμερο χαχαχα

    • manowar

      17 κιλα ειναι μια τρομακτικη ροπη…:-ρρ

    • Giannis

      20 κιλά ροπής και 150 άλογα από 2.0 bmw του 2005 δεν λέει.Και να μην βελτιώνεται και να μην είναι και εξακύλινδρος.

    • manowar

      Παει 180 αλογα με 21,5κιλα ροπης..τουλαχιστον περνας το φασμα των 20…

    • Giannis

      Πρόγραμμα και εξάτμιση?

    • manowar

      Μονο με χειροποιητη το χεις το αποτελεσμα αυτο αρκει να γιβει σωστη δουλεια ελευθερο και ενα στοναρισμα στην εξατμηση με προγραμμα….βουδουρης ,,παπας,,,,καρας,,speed and style εχουν λυσεις..

    • Giannis

      Αυτό θα το ψαξω γιατί το ζητάει το αμάξι.Εκει που θα το σκεφτόμουν πολύ περισσότερο πριν το κάνω είναι αλλαγή εκκεντροφόρων,βαλβιδων κ.τ.λ.

    • manowar

      Οχι ρε μην μπεις σε αυτην την διαδικασια..αν θες να μπεις βαλε της 335 το μοτερ να εισαι χαρουμενος καθε μερα..η της 325 το ιδιο θα βγει πιστεψε με

    • Giannis

      Οχι ίσα ίσα αυτό έγραψα ότι θα το σκεφτόμουν πολύ (με την αρνητική έννοια) για αλλαγή εκκεντροφόρων,βαλβιδων κτλ.Δεν θέλω να βάλω χέρι με αβέβαια αποτελέσματα.Αν είναι έτσι προτιμώ όπως την είχα τόσα χρόνια μαμισια.Αλλωστε για τα άλογα της πάει πολύ καλά.

    • manowar

      με την μετατροπη ξεμπλεκεις απο πολλα.και δεν χανει και την αξια του το αυτοκινητο με μια αλαγη μηχανης αν το σκεφτεσαι και αυτο γιατι το ξαδερφακι μου ετσι το σκεφτοταν..μονο αν βαψεις το αυτοκινητο απο μεσα δεν το περνει ο αλλος ευκολα μια αλαγη μηχανης σασμαν και μπλοκε πισω δεν ειναι τιποτα..

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Δεν παιζουν,τέτοιες καταστάσεις με τους n
      Αν έχεις όρεξη διάβασε τη γράφω στον Στελαρα.

    • theolvs

      Τσάμπα λεφτά είναι φίλος. Δε θα καταλάβεις τίποτα πέρα απ τη τσέπη σου. Περί ορέξεως βέβαια…

    • Giannis

      Εννοείται ότι έχεις δίκιο και δεν προκειται να πετάξω λεφτά . Αλλά το συμπέρασμα που εβγαλα είναι τα επόμενα αυτοκίνητα μου μόνο τούρμπο.Δεν είχαμε ποτέ στην οικογένεια (εκτός από τουρμπο-diesel),το ξέρω ότι δεν έχουν την ίδια αξιοπιστία αλλά μέχρι να χαλάσει σου δίνει συγκινήσεις. Πλέον για να κοντραρεις τούρμπο αμάξι πρέπει να εχεις 1.5 φορά παραπάνω κυβικα σε ατμόσφαιρα.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Φίλε δυστυχώς δεν.

    • manowar

      Αλεξανδρε με μια συγκεκριμενη εισαγωγη αν βαλεις ελευθερη και την προγαμματισεις τοσο παει..τσεκαρε το..22 μερχρι και 27αλογα υπαρχουν βελτιωμενες..

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Στέλιο έχεις την υπόσχεση μου ότι θα το ψάξω.
      Ομολογώ ότι για εισαγωγή σε n μοτέρ ούτε ξερω,ούτε έχω ακούσει.
      Ξέρεις ειδικά από τους z4 και x3 υπήρχε πολύ γκρίνια.
      Και όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι έχει τον n46b20 σε e90 μάλλον,που το μόνο που υπάρχει είναι ασύμφορο compressor kit.
      Αν έχει n42 η n45 δεν είναι καλα τα νέα,βαρεία πρόγραμμα και αυτό με ερωτηματικό.
      Η κατεύθυνση για αλλαγή μοτέρ είναι μεγάλη περιπέτεια, πέρα από το νομικό ζητημα,θέλεις εκτός από τον κινητήρα,εξατμιση,σασζαν,κεντρικο,τα όργανα τα κλειδιά όλη την πλεξούδα κινητήρα και σασί μαζί can bus,junction box και μάγκα ηλεκτρογο για το προγραματισει,κωδικοποίηση.
      Κοινός αν αντέχεις παίρνεις έτοιμο,
      Δυστυχώς πάνε η εποχές που ένα 316 46 γινόταν σωστό 330 σε λιγότερο από βδομάδα.

    • manowar

      ρε συ κοιτα γιατι λεμε το ιδιο αλλα η αποσταση δεν βοηθαει..υπαρχει γκρινια με τα μοτερ δεν βελτιωνοντε το ξερω ουτε η χαργκε ουτε η ζνοητζερ ειχε κιτ βελτιωσης αλλα μπορουσε να βρεις την μοναδικη λυση εξατμησης και φιλτρου της σιμοτα νομιζω..μονο αν πηγαινες σε εξατμησα σου εκανε τετοια δουλεια επισημα δεν υπαρχει τιποτα..πατα στο ιντερνετ ε90 320 και θα σου βγαλει ορισμενες ατμοσφαιρικες στα 175 ακομα και στα 180 αλογα..δυσκολα τα 30 αλογα βεβαια θελει πολυ δουλεια..πας στα 17κατι …κατι ειναι και αυτο.παρα το τιποτα..αν δε θελεις τοσα λιγα πας σε μετατροπη η το πουλας δεν υπαρχει κατι αλλο..;-)

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ναι,Ναι θα το ψάξω.
      Υπήρχε μια ειδική έκδοση του n45b20s Η λεγόμενη 320 si του 2005,με κάτι λιγότερο από 180,πανάκριβη και σπάνια,Και πολύ στημένο.

    • manowar

      ναι υπαρχει αλλα δεν λεω αυτην λεω πως να βελτιωσεις τον 150 αλογα μεχρι 25 ιππους ;-Ρ

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ναι,βρε το κατάλαβα.

    • tracha noplagias

      με προγραμμα και εξατμιση 25+ αλογα ??????? να βαλει και αυτοκολλητο Μ Power να παρει αλλα 30 ,δεν παιζει με την καμια αυτο που λες ,σε κανενα ατμοσφαιρικο κινητηρα

    • manowar

      δες το λινκ που εστειλα πιο κατω στο γιαννη..ψιλοβελτιωση ειπα δεν μιλαω να παει 200 αλογα δεν παει με τιποτα..το εχουμε το αυτοκινητο στην οικογενεια κλειστο σαν iphone ειναι το μοτερ…αλλα 25 ιππους τα εχουν ανεβασει πολλοι

    • Giannis

      Ακριβώς έτσι ήξερα και γω γι αυτό έγραψα στην αρχή ότι δεν βελτιώνεται.Απο compressor kit κάποια στιγμή είχε βγάλει μία arma speed η οποία υποσχόταν 230 άλογα στρόφαλο ,200 τροχό και περίπου 30 κιλα ροπής αν θυμάμαι καλά.Βεβαια η τιμή ήταν στα 7000 ευρώ νομίζω.Ελλαδα δεν έχω διαβάσει να έχει μπει τέτοιο κιτ σε 320 e90.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Αν έχεις το n46b20 n43b20 Δυστυχώς δεν έχεις λύσεις.

    • Giannis

      Τον n46b20 έχει το αμάξι.

    • tracha noplagias

      μην ασχοληθεις καθολου με τον συγκεκριμενο κινητηρα ,για βελτιωση .Τσαμπα λεφτα θα δωσεις ,καλυτερα να φορεσεις καποιον αλλον αν εχεις την δυνατοτητα η στην τελικη τουρμπισε τον

    • Giannis

      Ευχαριστω και σενα και τους @disqus_ZaScHzpiVH:disqus kai @disqus_8kJCqjdfMa:disqus για τις απαντησεις σας.Δεν προκειται να ασχοληθω με αλλαγες κινητηρα ουτε να πεταξω λεφτα σε κατι αμφιβολο.Ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν βελτιωνεται οπως εγραψα και στο 1ο σχολιο μου και απ τι βλεπω ειστε κατηγορηματικοι και εσεις σ αυτο.

      Τουμπο kit δεν εχει βγει για αυτον τον κινητηρα αλλα και να εβγαινε δυσκολα θα το εκανα.Να βαλω τουρμπο σε ατμοσφαιρικο δεν μου αρεσει σαν ιδεα.Απο θεμα αξιοπιστιας εννοω.Αυτο που θα προτιμουσα ειναι κομπρεσσορα αλλα δεν το εχει κανει κανεις.

    • manowar

      http://www.racelook.gr/product_info.php?products_id=507950 κοιτα γιαννη ξεκινας με ενα προγραμμα των 10 ιππων..μετα αν πας σε ολοσωμη χειροποιητη και την ρυθμισεις μαζι με ενα ελευθερο τοτε θα εχει 25 + τουλαχιστον..αλλα αν θελεις κατι παραπανω εδω στην ελλαδα δεν εχει ακομα κατι τετοιο οποτε πας σε μετατροπη..δεν ειμαι κατηγοριματικος αν εχεις 175 αλογα με 180 δεν ειναι και ασχημα…η ροπη που θα νιωθεις στην 2ρα θα την νιωθεις με 3τη σχεδον… αν θες παραπανω μετατροπη ειναι απλο..παρακαλω ρε δεν ειναι τιποτα και εμεις εδω εχουμε ταλεπωριθει ειναι δυσκολο μοτερ.. το Ν46 πριν το εφισιεντ της lci..τον σημαντικοτερο ρολο παιζει ο βελτιωτης που θα στο κανει και τι εξατμηση θα κανει..αν θες να γλυτωσεις 4 χιλιαρικα κοντα για τοσα λιγα αλογα δινεις και 7 8 χιλιαρικα και πας στον 2μισαρι με τα 220 αλογα και τελιωσε το παραμυθι

  • Mrdesperado32

    ε ποιος θα ητανε..αυτα ειναι γνωστα εδω κ χρονια.ασχετα αν αλλοι ονειρευονται

    • manowar

      ποια ονειρευονται ρεη apple η google και η coca cola τιες κραζετε γιατι πανε τα προβατα και αγοραζουν και τωρα το γυρισαμε παλι;;χαχαχαχ μονο γιαυτα ειστε καλοι ποσοτητα και οχλ..με αυτα να ειστε ευχαριστημενοι εγω ειμαι πετρολχεντ και δεν βλεπω την φεραρρι ουτε τελευταια τι θα πω δηλαδη;;χαχαχαχα

    • manowar

      καλα κατσε να φτιαξει αμαξι να μπορει να περναει το γκολφ του μπαμπινου και υστερα θα ξυπνησουμε εμεις εννοια σου χαχαχαχαχα.. [;-Ρ

    • Mrdesperado32

      αλλα λογια να αγαπιομαστε man

    • manowar

      Αλλα αλογα να αγαπιομαστε..:-)

    • Mrdesperado32

      Αλογα και ψοφαλογα…ο κολλοσος ειναι ενας…

    • manowar

      Τα ψοφαλογα συμβαλλουν ειναι απο τους λογους στο να μην μπορει να περασει την φαου βε των λουκανικων σε μια εποχη με σκανδαλα…

    • Mrdesperado32

      Οχι τη vw σα μαρκα αλλα σαν group.εχει μεγαλη διαφορα..και κανε υπομονη να κλεισει ο χρονος να δουμε ποιος και τι θα γινει.τα σκανδαλα και τα αποτελεσματα αυτων θα φανουν σε βαθος χρονου και οχι αμεσα.ειδικα αμερικη μερια τωρα ξεκινησαν ολα.μη κοιτας την ευρωπη που ζεις που δεν προκειται καν να πειραξουν τους γερμανους..και εσεις αντι να κραξετε τους γερμανους που μας δουλευουν και το παιζουν κυβερνητες της ευρωπης λυσσατε να τους υποστηριξετε.

    • manowar

      Ξυπνα και μαθε να σκεφτεσαι οριμα δεν υποστηριζω κανενα γερμανο 4ροδες με αψυχο σωμα ειναι απο πανω απλα τυχαινει οι συγκεκριμενπι να γ@μανε σε αυτον τον τομεα..οτι ειναι οι ιαπωνες στην πληροφορικη ρομποτοκη και software ετσι και οι γερμανοιταλοι στην μηχανολογια..τι να κανω τωρα σ ξαναλεω στα @@ και οι ναζι και η μερκελ η γιοτομπαλα

    • Mrdesperado32

      γαμαει η vw που;;;στα μαλακα ταμπλω που σας πουλαει;;δε σ μιλαω γενικα τους γερμανους..αν κ μεταξυ μας τους εχει πλεξει και το εγκωμιο κανα 2 φορες..οχι για τα αμαξια.γενικα σα λαο

    • manowar

      Στα π@@ρ μου σαν λαος..δεν με ενδιαφερουν ουτε οι ιταλοι αγγλοι γαλλοι πορτογαλλοι βλεπω σπλα ποιες φιρμες βγαζουν τα γμαω ταω αυτοκινητα και συγκρινω..

  • μετα την toyota ειναι η Mercedes!!!
    For ever SLK, SL, SLS, SLR!! (κ πολλα αλλα)
    (παντως τα ηλεκτρικα αυτη τη στιγμη για μενα ειναι τα νεα αντικειμενα του ποθου! Tesla, i3, i8!)

  • ενα καρχιοι ειναι που δεν σας αρεσουν οι χρονοι στο ring….και ενα που αυτες οι πρωτιες σας ειναι αδιαφορες !!!
    αλλα οταν χτυπατε κορυφη…….ταβανι σας φτανει η κρδερινα σας !!!! ρε τι τσουλοι ειστε !!!!!!

    • theolvs

      χαχαχαχαχαχα εκλαψα

  • Thenoone

    H toyota θα είναι και στο μέλλον ψιλά γιατί έχει επενδύσει στη τεχνολογία καύσης υδρογόνου.

  • insider greece

    Το εντυπωσιακο δεν ειναι η θεση , αλλα το brand value, και να μου εξηγησει καποιος πως η bmw ειναι τρητη με 3.000.000/ετος αν δεν κανω λαθος ??